Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Hell yeah!! Ze zijn er weer!!!!! ![]() ![]() ![]() ik eet me altijd helemaal vol met deze dingen... verslavend!! | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Vooral die met chocola zijn echt NIET te versmaden! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
Ze doen er verslavende stoffen in... But I like it!!! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik vind ze een beetje flauw.. | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
die zijn de shit ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb ze nog nooit gegeten.. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Quote: Huussuh schreef op 14-09-2005 @ 21:31 Vooral die met chocola zijn echt NIET te versmaden! /me slaat zijn hoofd hard op het bureau hoe kon ik ze vergeten!!! 80 cent bij de aldi, errug lekker!!! het zijn pepernoten mcn, is een oudhollands gebruik met sinterklaas [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2005 @ 21:34:24 ] | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
-geen vuil in dit goddelijke topic, jezelf ego-en doe je maar ergens anders. Buiten dat moet je is wat minder offtopic posten, is me meer opgevallen bij je laatste tijd. [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2005 @ 21:35:36 ] | ||
![]() | ![]() |
offtopic: hehe schaduw gaat strenger modden pepernoten ken ik wel.. maar ng nooit geproeft.. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
lekkere shit! | ||
TivoBizzy Tivo Is In Het Huisje |
![]() | ![]() |
Ik zuig ze eerst helemaal leeg en daarna slik ik het door ik bijt er niet op zouden jullie ook eens moeten proberen ![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
dat doe ik ook wel is ja, ik wissel het af... of ik zuig, of ik eet meteen meestal zuig ik op het eind, doe je er langer over | ||
TivoBizzy Tivo Is In Het Huisje |
![]() | ![]() |
hahahaha , aan het eind zuigen hahahaha.. Je kan natuurlijk ook zelf kruidnoten maken met chocolade enzo kan je de verslavende stoffen eruit laten ![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
bij de deen bij mij in de buurt waren ze in de uitverkoop!! zo een grote zak voor 60 cent!! heerlijk!!! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
zoooooooooooooooooooo super lekker zijn die ik bak ze ook elkjaar zelf is ook lekker joh! | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Jij voor �600 alle zakken op gekocht zeker? Nee ooh ik wel want ik ben een Peper/kruid-noten JUNKIE ! ![]() | ||
Ik vind Kruidnoten trouwens een kutwoord. Pepernoten klinkt zoveel Hollandser. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
ga fietse met je kruidnootjes.. tis gvd nog nie eens herfst .. ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Quote: creative schreef op 14-09-2005 @ 21:56 Jij voor �600 alle zakken op gekocht zeker? je hebt het zeker gehoort van die casiere daar..?? haha ![]() | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
jawel ik heb vandaag(de release dag) ook van de premiere pepernoten geNOTEN. Hahaha wat zijn we grappig [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2005 @ 22:11:46 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
pfft door al dat gezeik erover, wil ik ze eens proeven.. kan niemand een pakketje opsturen? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ah die ga ik ook maar weer eens aanschaffen je weet niet wat je mist mcn ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
damn.. nu word ik ng nieuwsgieriger.. ik denk dat ik vrijdag maar eens alle winkels int stad ga uitpluizen op zoek naar die befaamde kruidnoten.. maar ik ben er nu al vrij zeker van dat ik ze niet zal vinden :s grrr ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 14-09-2005 @ 22:12 pfft door al dat gezeik erover, wil ik ze eens proeven.. kan niemand een pakketje opsturen? hoeveel heb je ervoor over? ![]() | ||
hahaha idd [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2005 @ 22:16:53 ] | ||
![]() | ![]() |
een eervolle vermelding in mijn sig.. ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
haha check me sig ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
![]() | ![]() |
hehehe ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2005 @ 22:22:06 ] ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Eey fuck jullie, die gemixtezakken rocken fo sho.![]() Waar blijven die wOrd!'s He! He! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: L2N schreef op 14-09-2005 @ 22:29 Eey fuck jullie, die gemixtezakken rocken fo sho. [Plaatje] Waar blijven die wOrd!'s He! He! ik vind juist die snoepjes ertussen het lekkerst | ||
Halve w0rd! ofzo want er zitten van die teringharde snoepjes bij waar je je gebit mee verbrijzeld als je geen platina in je tanden zoals Baby hebt. Die schuimpjes zijn dan weer erg goed te eten. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Quote: Huussuh schreef op 14-09-2005 @ 21:57 Ik vind Kruidnoten trouwens een kutwoord. Pepernoten klinkt zoveel Hollandser. jup, maar niet elke pepernoot is lekker. De echt kruidnoten (dus van bolletje) die zijn het best! | ||
Wdp Owh Jawel ![]() |
![]() | ![]() |
Ja bakken kan die ouwe wel ---------------------------------------- Schijn als een ster in de kosmos BlinG zit in m'n eigen ding. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ha mooi topic, morgen gelijk kopen , hoppa ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 14-09-2005 @ 22:32 Halve w0rd! ofzo want er zitten van die teringharde snoepjes bij waar je je gebit mee verbrijzeld als je geen platina in je tanden zoals Baby hebt. Die schuimpjes zijn dan weer erg goed te eten. Je moet die speciale halen, daar zijn die ook zacht, en kappot lekker. ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
yeah schaduw respect man, ik wist niet dat ze er nu alweer waren! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ik was vandaag in de C1000 en het gehele Sint assortiment lag al in de schappen. Echt té belachelijk. Het is pas september! ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
dikke word @ L twee , die gemixte shit is fijn man ![]() ![]() ![]() | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
damn ik vlieg straks ff naar de supermarkt door dit topic | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
je ziet ze hier overal, sinterklaas staat ook op nummer een in mijn lijst. ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, ik ga vanmiddag ook nog maar eens een grote zak pepernoten kopen. Die dingen zijn zwaar verslavend. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
altijd als ik rond deze tijd begin met het eten van kruidnoten dan ben ik ze tegen de tijd van sinterklaas helemaal zat![]() te veel van die shit gehad. ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
pepernoten zijn de shit maar die mixzakken zijn kut want dat gaat ten koste van de kwaliteit van de pepernoten ---------------------------------------- beng! | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Quote: Rem schreef op 14-09-2005 @ 23:23 yeah schaduw respect man, ik wist niet dat ze er nu alweer waren! daarom had ik zoiets van, ik meld het ff... | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
damn de zakken zijn binnen heerlijke shit, tog ff respect voor onze mod voor de reminderd | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Jaman je kon gewoon met pepernoten op het strandligge ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Dopemelder T.I.P.B |
![]() | ![]() |
helemaal de shit vooral met chocolade erin enzo ook natuurlijk!! ---------------------------------------- www.myspace.com/TIPBheerlen | ||
![]() | ![]() |
Ik zal ze tog maar eens moeten zoeken.. in welke winkel kopen jullie dat? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 ] |