Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Stedenwijk_Strijders
Stedenwijk Strijders
Gepost door Stedenwijk_Strijders op donderdag 15-09-2005 om 00:35:51
Jaja we zijn weer bezig geweest.. Beat door TMX, rappers in volgorde: Beatmaster TMX, Erik Ofzo, Kikker D, BDG.
Check em fftjes, kritiek is altijd goed en welkom...


www.rapidshare.de/files/5107519/Stedenwijk_Strijders_-_09_-_Krijgerslied.mp3.html
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-09-2005 @ 00:58:49 ]
B3kVechter
Roffe Rijmers In Het Huis
Gepost door B3kVechter op donderdag 15-09-2005 om 11:26:26
Beatmaster TMX:
OK, eerst over de Beat.
De Kick en Snare mogen wel meer afwisseling krijgen
het wordt een beetje eentonig. Net zoals de Strings, beetje zwakjes.. Had meer opvulling moeten hebben.
Als je bijvoorbeeld een Cello of Pizicato op de achtergrond had gezet met een andere maar bijpassende melodie, had de beat meer inhoud gehad.
Ik weet wat je gebruikt?
Dan over je stuk lyric ect.
Die had wat meer wordplay, multis en metaforen mogen hebben. Ik vind je flow ook niet geweldig.
De delevery is ook niet je van het. Het kan beter

Erik Ofzo:
Vind ik ook niet geweldig.
Dit kan ook veel beter. De Lyric is ook niet hoogstaand.
Je flow en delevery vind ik ook niet geweldig.
Je brengt het niet zoals het moet. Je bent meer aan het praten, op een manier van "tja ik moet dit dan maar even opnemen"

Kikker D:
Tja, je rekt woorden te lang uit, waardoor ik je een beetje op 50 Cent vind lijken. En geloof me, dat moet je niet zin als compliment als ik het vertel. Het is niet vet genoeg. Als jij ook werkt aan Wordplay en Meta's en je flow aanpast, kan je best vet rappen. Je hebt wel een chille stem voor HipHop

BDG:
Ook niet hoogstaand, het spijt me. Je flow is niet lekker, afentoe off-beat, geen lekkere tekst en je brengt het zelfde als Erik. Nee het kan beter.. Echt.

OverAll:
De kwaliteit is niet super
de Beat vind ik eentonig en
als ik de beste er uit moet plukken ga ik voor jullie beatceator, maar hij is ook niet super
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.