Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 ] | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Quote: creative schreef op 23-09-2005 @ 22:08 [...] Volgens mij weet je niet wat wigger is hoor, Bill Gates ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lerraimy schreef op 23-09-2005 @ 22:16 [...] Met een email als the_dj_darknija en 11 posts per dag beledig jij jezelf al genoeg ![]() ![]() ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 24-09-2005 @ 11:30 Ik dacht altijd dat lerr een grote, stoere, brede neger was... maar je bent gewoon een vreemde vogel man. Eerder het tegenovergestelde, lerr lijkt wel een albino. Misschien moet je eens met je snuit achter je monitor vandaan komen, die geven geen uv af man. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dubbelpost [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-09-2005 @ 12:43:22 ] | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Hou je bek toch man ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dvince schreef op 23-09-2005 @ 20:11 Eeej boswortel??? jij skate toch ook wel eens achter kleine natuur walcheren? ja inderdaad.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lerraimy schreef op 24-09-2005 @ 14:37 Hou je bek toch man wat is er knapie? kun je er niet tegen dat jij nu eens middenpunt bent van het gezanik? | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Nee ik kan er best wel mee lachen dat ik hier zelf met een 7-uursochtendskop en een lekkere chick in me armen er op mij gebitcht wordt, puur omdat ik op andere bitchte Doe verder aub ik vindt het echt mad grappig ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
En ik eis een foto van Livo btw![]() ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
die zijn er zat ![]() maar zullen we het zowieso weer bij foto's houden... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 24-09-2005 @ 16:11 die zijn er zat ![]() toon es eentje van em dan ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lerraimy schreef op 24-09-2005 @ 16:07 Nee ik kan er best wel mee lachen dat ik hier zelf met een 7-uursochtendskop en een lekkere chick in me armen er op mij gebitcht wordt, puur omdat ik op andere bitchte Doe verder aub ik vindt het echt mad grappig haahhahah een lekkere chick ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 24-09-2005 @ 16:11 maar zullen we het zowieso weer bij foto's houden... Anders dat... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tee-es-pee schreef op 15-09-2005 @ 22:39 Ik zal nog even ontopic-blijven natuurlijk [Plaatje] Poging tot het verleiden van de lens van de camera! lukt je hartstikke goed hoor ![]() ik ook nog is dan.. ![]() mijn ernstige hoofd ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
wie wil een foto van mij ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Ej Lums die kenne we al eh ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Xflipit 1:![]() Xflipit 2: ![]() Xflipit 3: ![]() Niet fokken met hem , man! ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Brutus zonder puiste ![]() Maar wel een betere tekst maker.. Wie wil nou een foto van mij ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-10-2005 @ 17:59:14 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
xflipit aka brutus ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Geef is een foto van Brutus ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
ik had nog geen nieuwe noodle ![]() ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
wie is brutus pass eens foto ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-10-2005 @ 18:50:15 ] ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Die heb je al is gepost ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
dat is brutus niet? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
nee das dadre hehe ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
aaaaah ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
![]() edit: Ik kijk wel blij zeg. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2005 @ 23:20:30 ] | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lumi-Fizzle schreef op 07-10-2005 @ 17:16 [...] lukt je hartstikke goed hoor ![]() ik ook nog is dan.. [Plaatje] mijn ernstige hoofd ![]() ge kiekt of ge mot poepen ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Nee hasj tekort | ||
poSs![]() |
![]() | ![]() |
Quote: creative schreef op 10-10-2005 @ 14:53 Nee hasj tekort dat zal het vast zijn ![]() ---------------------------------------- peace naar iedereen in zwolle | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 07-10-2005 @ 18:55 nee das dadre hehe ![]() en NEE dat ben ik niet ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
![]() haah gevaarlijk he ,...anyway was naar aanleiding van een situatie thuis ,moest die shit effe kwijt ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
blehhhh misselijkmakend ![]() |
![]() | ![]() |
vandaar dat je op de w.c. zit idd | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik poep meestal met mn broek op mn knieën, maar goed ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
whahaha je kijkt wel heel stoer enzo, maar dat je op de wc zit verpest het wel een beetje ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
is dat op wc? wie maakte die foto dn ? ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Wat een dope wc zeg... Heeft echt een uitstraling ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ik vind die wc-foto vet! Je bent echt in je element daar zo te zien. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Edit: Dubbele post [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-10-2005 @ 17:42:07 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spade schreef op 15-09-2005 @ 23:15 [Plaatje] Yo spade, ik d8 op de hop 5 al dat jij dat was, ik zweer 't ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ook maar 1tj van mij dan.. wel een zure maar goed later doe ik nog wel een keer een andere. ![]() ![]() Spacekees Stylo gek ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
G.T.G als je weet |
![]() | ![]() |
zal binne kort wel ff foto droppen ![]() ---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jos de Boss schreef op 12-10-2005 @ 17:42 [...] Yo spade, ik d8 op de hop 5 al dat jij dat was, ik zweer 't ![]() had volgens mij als altijd zowat, het zwarte NLHH shirt aan. Als je daar iemand in ziet lopen kan je zowat zeker zijn dat het een admin is, als die met een Canon spiegelreflex rond loopt weer je dat ik het ben ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Haha ja idd, ik zag je nog een foto maken van de zonsondergang geloof ik.. we zaten toen praktisch naast je. 't was zeker een kewle avond daar. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
![]() Als wilde zulu ![]() Een prooi voor in de kookpot ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
jij bent raar | ||
![]() | ![]() |
ahahhahah noedels, echte abonoedeles in de huiskamer *big smile smiley* ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Whehehe, JUMANJI! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 ] |