Index / Drop je eigen audio / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Kdoe nie mee,dan is er nog wa strijd hier![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
whaha je hebt gwn schrik gekregen DGE.. heeft er ng iemand een cool bietje waarop ik vanavond kan spitten ALS ik meedoe ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
TivoBizzy Tivo Is In Het Huisje |
![]() | ![]() |
kga nu freestyle opnemen ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Ik vindt dat er ergens al de winnaars van elke week moet bijgehouden worden... ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
ikke ook ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lerraimy schreef op 09-10-2005 @ 19:16 Ik vindt dat er ergens al de winnaars van elke week moet bijgehouden worden... Er wordt nog iets Speciaals geregeld voor de winnar van elke week ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil meedoen maar zit in een ruimte met me ouders, zusje , kat, en die kijken tv ![]() dus kan niet | ||
Ik zit ook in een ruimte met 5 gezinsleden ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Quote: RockyJ schreef op 09-10-2005 @ 19:37 ik wil meedoen maar zit in een ruimte met me ouders, zusje , kat, en die kijken tv ![]() dus kan niet Kijkt je kat ook Tv? Maar er kan tot 12 uur worden gedropt! Dus geen paniek. ---------------------------------------- onderschrift | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
uiteraard kijkt me kat tv . gun dat beest ook wat. maar ze zitten er nog wel de hele avond dus ik kan niet meedoen helaas. | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Fixt is ne pc op jullie kamer ... losers ![]() hahaha mijne is kankerhard kapotlachen Ik up em zometeen ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
nou ik denk wel dat jullie snappen waarom we anders zijn? inpakken en wegwezen gek ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
en ja ik heb ook gedropt..![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
vootes ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
ja votes..alhoewel k weet al wie er gaat winne ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
vote voor lerraimy. | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
thx maar als er zo weinig gevote wordt...waarom dan nog deze competitie houden? ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 10-10-2005 @ 19:52 vote voor lerraimy. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lerraimy schreef op 11-10-2005 @ 16:37 thx maar als er zo weinig gevote wordt...waarom dan nog deze competitie houden? houd je van de straat ![]() | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Ben ik gewonnen? ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Vote ook voor lerremy, hij is stoer. | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
yeah ![]() ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
ik doe weer mee ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Volgens mij gaat het vandaag niet door, eigenlijk. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
waarom zou het niet door gaan? Das wel kut, ik had er wel zin in.. Als het doorgaat, en ik heb de tijd + goesting dan drop ik wel iets. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Omdat chester er niet meer is, maar als een andere mod het even overneemt voor een dagje... ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
Wie zegt dat ik er niet ben? Het topic komt altijd tussen 7uur en 8uur het is nu 10over7. Hij staat er over 1 á 2 min. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-10-2005 @ 19:08:26 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Huh, oow... fuck, ik dacht dat je weg ging ofzo. Maar je bent er dus. Sorry voor het misverstand dan. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 16-10-2005 @ 19:08 Huh, oow... fuck, ik dacht dat je weg ging ofzo. Maar je bent er dus. Sorry voor het misverstand dan. Ik ga ook weg straks en was het eigenlijk helemaal vergeten vanwege de vakantie, maar ik zal toch even snel een Topic droppen. No defense ![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ey Mc Notorious, kan je de naam geven van die beat? | ||
X-Ray Xplosive ![]() |
![]() | ![]() |
BETER ga je dit op zondag middag doen ofzo.. in de avond kunnen misschien sommige mensen niet opnemen enzo of andere dingen, dan krijg je echt veel meer mensen geloof me | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
ik stem voor 'savonds ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: X-Ray schreef op 23-10-2005 @ 01:01 BETER ga je dit op zondag middag doen ofzo.. in de avond kunnen misschien sommige mensen niet opnemen enzo of andere dingen, dan krijg je echt veel meer mensen geloof me Beter ga jij niet zeuren ![]() het heet immers freestyle AVOND en het is een sick idee ![]() Gaat gewoon door morgen neem ik aan ![]() | ||
![]() | ![]() |
Tuurlijk gaat het door! Onderwerp wordt al gesmeden. Verder zal het gewoon in de avond blijven... ---------------------------------------- onderschrift | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Wanneer doet L2N weer eens mee? Hij is van de nlhiphop aardbodem verdwenen lijkt het wel! ---------------------------------------- Days to come | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 23-10-2005 @ 02:46 Wanneer doet L2N weer eens mee? Hij is van de nlhiphop aardbodem verdwenen lijkt het wel! z'n internet is kapoetie... | ||
damn.. L2N is nog wel zo'ne coole kerel. Men mp3speler heeft ooit volgestaan met zijn freestyles/mp3's ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
kvind het niet zo een makkelijk onderwerp... | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
verdoeme moet ik daar ne beat over vollullen? EDIT: nog een geluk dak 4 uur communicatietechnieken in de week heb ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2005 @ 19:31:00 ] ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
da's wel geforceerd onderwerp idd. niet dat ik meedoe, heel misschien. | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
pff kheb het gebprobeert Hier doek echt niet aan mee, het moet freestylebaar blijven vind ik ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
![]() | ![]() |
Verander het onderwerp wel even.. Quote: Gedaan [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-10-2005 @ 19:44:43 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
7 paginas tekst over freestijlen ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Vanavond weer! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
nu een leuk onderwerp verzinnen ![]() | ||
X-Ray Xplosive ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kan niet meedoen dit keer ben namelijk niet thuis ![]() | ||
![]() | ![]() |
ik vrees dat er vanavond niemand gaat droppen, das kut :s ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
haha ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe binnenkort een keer mee, maar dan moet er wel een beter onderwerp zijn. Multicultureel is veel ste moeilijk om daar een fatsoenlijke freestyle over te houden, verzin gewoon wat geks of raars. Dat is veel leuker om naar te luisteren en om over te rappen. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
ik vond multicultureel eigenlijk een dope onderwerp.. heb er egt spijt van dat ik niet kon meedoen ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 ] |