Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zaterdag 17-09-2005 om 16:20:02
beste mensen

zojuist een spel gedowned aangeduid als volgend :

Emergency 3 (HOODLUM) inclusief allemaal vage bestanden die ik ook met daemontools niet kan openen. Iemand enig idee wat het kan zijn, dat hoodlum ? het zijn trouwens .r45 bestanden
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zaterdag 17-09-2005 om 16:21:13
.r45 gewoon met winrar openen?
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zaterdag 17-09-2005 om 16:31:11
ik kreeg de map binnen als 2 folders "cd1" en "cd2" waar ze al uitgepakt in stonden , dus vandaar dat ik me 't afvraag
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 17-09-2005 om 16:36:02
hoodlum is een warez-team

die .r01 t/m r.45 bestanden zijn winrar bestanden, gewoon de eerste uitpakken en dan doetie de rest vanzelf
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zaterdag 17-09-2005 om 16:39:38
Zeker een iso bestand??????? die map moet je branden met nero... optie Image nog wat.

----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zaterdag 17-09-2005 om 16:43:52
nope , geen iso bestand want die nak ik met daemontools en nee het is ook geen rar bestand, want volgens mij is die al uitgepakt en al er zit immers geen teken bij , maar ik ga het uitproberen, alvast bedankt voor het meedenken, ik ga het laten weten als ik nieuws heb jongens, thnx
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zaterdag 17-09-2005 om 16:49:17
ik heb het jongens , het is idd , open winrar , en dan komt hij vanzelf met 1 bestand van winrar , dat pak ik uit en can het .cue bestand met daemontools pakken en installeren, jongens heel erg bedankt
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zaterdag 17-09-2005 om 21:20:24
Quote:
Mx Fortune schreef op 17-09-2005 @ 16:49
ik heb het jongens , het is idd , open winrar , en dan komt hij vanzelf met 1 bestand van winrar , dat pak ik uit en can het .cue bestand met daemontools pakken en installeren, jongens heel erg bedankt


Cue? Dan kan je hem met nero branden... zijn de orginele cd's denk ik..
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Vent
Gepost door Vent op zaterdag 17-09-2005 om 21:24:32
Wel luisteren, niet zo eigenwijs. Hij zegt toch dat hij die .cue met hulp van deamontools heeft kunnen installeren. Die maakt namelijk een virtuele schijf aan, waarin je die .cue/.bin bestanden zo kan gebruiken zonderrrrr cd'tjes te verspillen.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zaterdag 17-09-2005 om 21:25:47
Quote:
Vent schreef op 17-09-2005 @ 21:24
Wel luisteren, niet zo eigenwijs. Hij zegt toch dat hij die .cue met hulp van deamontools heeft kunnen installeren. Die maakt namelijk een virtuele schijf aan, waarin je die .cue/.bin bestanden zo kan gebruiken zonderrrrr cd'tjes te verspillen.

ja, daz waar...
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op zondag 18-09-2005 om 01:04:57
en er daarna een no-cd-crack overheen douwen, zodat me daemontools weer vrij is voor de volgende game nogmaals bedankt voor het meedenken
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.