Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 23-05-2002 om 22:12:47
Hilversum - Behalve aan Frank Rijkaard, zijn er gisteren aan het adres van Jan Mulder ook ernstige bedreigingen geuit. Na de feestelijkheden rond het in ontvangst nemen van de Nipkow-schijf, ging Mulder met collega's Barend en Van Dorp een hapje eten in Restaurant De Buuren. Naar zijn eigen zeggen bestelde hij daar de Gebakken Tonijntournedos Met Een Paprikacoulis. Groot was dan ook zijn verbazing toen hem een kogelbiefstuk werd geserveerd. Niet in de laatste plaats omdat de kogelbiefstuk helemaal niet op de kaart staat. Ogenblikkelijk werd de maaltijd gestaakt en verliet het trio onder zware bewaking het restaurant. Jan Mulder heeft zich in het verleden meerdere malen kritisch uitgelaten over Pim Fortuyn, en stond daarom al onder 'verscherpt toezicht'. Het restaurant zelf houdt het op een misverstand, maar Mulder weet wel beter: "Je kan niet eens meer veilig uit eten gaan, waar gaat het naar toe in dit land, het is gewoon een schandaal" liet hij op zijn eigen karakteristieke wijze weten.

(c)ktjbf
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op donderdag 23-05-2002 om 23:03:57
niet alles is veranderd...
t weer is nog steeds kut...
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
Bliss Gepost door Bliss op vrijdag 24-05-2002 om 09:46:50
Bekende mensen worden al jaren bedreigd...
Part of the deal...
Maar ik vind het ook zwaar triest
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 24-05-2002 om 11:46:10
Hmm niemand ziet hier dus de satire van in?
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op vrijdag 24-05-2002 om 11:52:17
Wie is 'ktjbf'


----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
teigetje Gepost door teigetje op vrijdag 24-05-2002 om 12:53:09
Volgens mij is iedereen vergeten hoe 'lezen' ook alweer gaat...
----------------------------------------
Code #404: User not found
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 24-05-2002 om 23:02:31
oehh. ik bestelde onlangs een cola, maar kreeg een cola light... de desbetreffende zaak heb ik inmiddels voor de rechter gedaagd wegens bedreiging... ik voelde me zwaar in het nauw gedreven en slaap nu s'nachts met de lichten aan.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 24-05-2002 om 23:27:56
livio schreef:
> slaap nu s'nachts met de lichten aan.
Ah dan zie ik je beter in me vizier... Nachtvizier laten vallen dies nu kapot...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 24-05-2002 om 23:32:17
livio schreef:
> slaap nu s'nachts met de lichten aan.
Ah dan zie ik je beter in me vizier... Nachtvizier laten vallen dies nu kapot...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Razor
De Ranzige...
Gepost door Razor op zondag 26-05-2002 om 10:56:08
PIM
Pech In Mediapark.

en er was er nog 1 maar die ben ik vergeten.....
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zondag 26-05-2002 om 10:57:43
SpadeAce schreef:
> livio schreef:
> > slaap nu s'nachts met de lichten aan.
> Ah dan zie ik je beter in me vizier... Nachtvizier laten vallen dies nu kapot...

That comment was so good... we had to hear it twice! Die klote 'Verstuur' knoppen toch altijd!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0075 sec.