Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op maandag 19-09-2005 om 14:41:53
Yo ik heb pasgeleden een audio-battle gemaakt met de Eend.
Er is nog geen winnaar uitgekomen maar het is wel een dope eindresultaat geworden vind ik...
Hier is die link :

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=396172

Feedback enz. welkom, je kan ook oordelen over de eventueele winnaar in deze battle.
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 20-09-2005 om 14:10:24
Zooooo! Die eend is ECHT hard!
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op dinsdag 20-09-2005 om 15:42:22
gast...serieus, jij bent saizen & saizen = eend, dus...
Ik kan ook wel een nieuwe naam aanmaken en gaan roepen dat ik de shit ben.
Hopelijk was dit dan ook een grap, andere mensen feedback?
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op dinsdag 20-09-2005 om 17:50:31
de eerste 2 regels dacht ik, hey die monn-e is echt heel dope. want je hebt een vette delivery en goeie flow
die flow word alleen wel minder op het eind, en je wordplay kan je beter achterwege laten want die is zo played out als een speeltuin
jullie hebben beide niet echt dope punchlines, het verschil dat ik hoor is alleen een monn-e die zichzelf heel serieus neemt, een beetje uit de hoogte, maar daar eigenlijk niet goed genoeg voor komt.. en een dax die gewoon voor de fatoe een track opneemt met heel dikke flow en stemgebruik dingen erin.. daardoor gaat het niet vervelen. multis zijn bij dax ook harder
monn-e, je bent misschien wel een dope mc als je wat meer tijd in je tekst stopt (ik hoor wel potentieel, aangename stem ook), maar met zwakke punches kan je niet op tegen die lakonieke houding en delivery van dax

maarja tis mijn mening
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 20-09-2005 om 18:51:44
eend komt hier wel duidelijk beter ja

Monn-E heeft chille stem ja, en ook wel dope delivery enzo, maar je inhoud vond ik niet echt geweldig, besteed daar de volgende keer meer tijd aan
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op dinsdag 20-09-2005 om 21:15:41
ok, ok, meer tijd besteden aan tekst zeggen jullie allebei.
Zelf vond ik er wel wat wordplay inzitten, meer als bij Eend zelf eigenlijk, bijvoorbeeld : ''Je ziet de MIC (=Mike) als de naam van een jongen//Kom op deep-throat stop 'em diep tot je longen'' & ''Ik diss-connect je, nu heb ik een diss-functie//Jij disfunctioneert net zoals een mislukking...zijn die played out??
Dingen als ''Jou audio ga ik niet eens checken// Ga liever aan je piemel trekken'' zijn misschien wel grappig van Eend mar verder niet echt wordplay.
Zal in ieder geval proberen te werken aan de teksten qua punches, aan deze kritiek heb ik in ieder geval wat, verder thnx voor de tips en de positieve punten over de flow.

Peace...
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op dinsdag 20-09-2005 om 21:41:41
ik snap je punt wel hoor, je hebt een beetje gelijk, maar het verschil is meer dat jij in je tekstet 'zichtbaar' naar wordplay zoekt, en ik hoor daar vrij veel dingen tussen die ik al vaakt heb gehoord (ook die disfunctie juist, maar kan toeval zijn dat je em niet kende ofzo), terwijl dax meer zo een toon opzet waaraan je hoort dat ie je niet serieus neemt, ook door zo speelse flow en stemgebruik. jullie gebruiken gewoon andere middelen
btw je eerste 2 bars klinken echt dope
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op dinsdag 20-09-2005 om 22:05:08
Thnx man...ja snap wat je bedoelt hij doet het ook op een goede manier door te showen dat het hem niet zoveel uitmaakt daar heb je gelijk in...
Ik vind dat er wel een dope audio is uitgekomen, van allebei de kanten, vind Eend ook een dope tegenstander

Peace...
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op woensdag 21-09-2005 om 00:18:22
Ja had geen zin in teveel wordplay waren wel 2 of 3 ofzo. Vond het wel leuk klinken zo en wel grappig. En die opgezwolle lijns was niet eens dissen, maar dat moest ik gewoon even kwijt, omdat dat de waarheid is.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.