Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op maandag 19-09-2005 om 17:40:37
Even artikeltje van tweakers gejat. Niet om Firefox zwart te maken, maar gewoon even om het idee te onkrachten dat Firefox altijd beter is dan IE

Natuurlijk is het ook wel logisch dat er steeds meer exploits voor FF gemaakt worden omdat het gebruik van FF ook toeneemt

Meer veiligheidsproblemen gevonden in Firefox dan in IE
Door Yoeri Lauwers - maandag 19 september 2005 - 10:41 - Bron: ZDNet Blogs - Submitter: Bakkerman - Views: 24.095
In tegenstelling tot de algemeen geldende gedachte, blijkt dat in Firefox de laatste maanden meer veiligheidslekken ontdekt werden dan in Internet Explorer, zo schrijft een ZDNet-redacteur. Hoewel hiermee geen besluit gevormd kan worden over de veiligheid van een product - daarvoor zijn meer gegevens nodig zoals de ernst van het lek en de snelheid van het patchen - is het wel opmerkelijk dat er meer lekken ontdekt worden en dat daar ook meer exploits voor gepubliceerd worden dan voor Internet Explorer. De schrijver van het artikel baseert zich voor deze stelling op gegevens van Secunia, die bijhoudt voor welke software er lekken en exploits verschijnen. Terwijl voor Firefox 1.x sinds maart tot op heden 40 verschillende kwetsbaarheden aan het licht kwamen, bedroeg dit aantal bij Internet Explorer slechts 10. Wanneer het aantal exploits voor deze lekken geteld wordt, komt men voor Firefox van april tot september aan een totaal van elf, terwijl er voor Internet Explorer slechts zes exploits bekend werden in deze periode. Mozilla benadrukt in een reactie op het artikel van ZDNet overigens dat de ernst en patchsnelheid van een lek meer zeggen over de veiligheid van een browser, dan het aantal lekken.

----------------------------------------
Days to come
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 19-09-2005 om 17:43:53
Het feit dat firefox niet zo'n toolbar krijgt van yahoo/google/msn/180searchassistent
en dergelijke, is voor mij al genoeg reden om het te hebben.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 19-09-2005 om 17:45:32
die bars krijg je he .. als je allerlei rotzooi download
heb nergens problemen mee met IE
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 19-09-2005 om 17:46:08
Hmmm ik download alleen muziek, van surfen met IE krijg je al zo'n toolbar.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 19-09-2005 om 17:46:23
FF is gewoon meer straat.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op maandag 19-09-2005 om 17:47:02
Het enige voordeel wat FF mij biedt is het tabbed browsing en de plug-in's, voor de rest is het voor mij "gewoon" een browser, die trouwens best vaak vastloopt
----------------------------------------
Days to come
Boswottels
Gepost door Boswottels op maandag 19-09-2005 om 17:47:11
wie weet wanneer IE 7.0 uitkomt??
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 19-09-2005 om 17:48:14
Ik heb niks geen toolbars ofzo. Wel gehad maar die zijn weggehaald en daarna heb ik ze nooit meer terug gezien.
Van Firefox snap ik ook niks, het staat op m'n laptop maar doet het op 1 of andere manier niet.
----------------------------------------
Jos de Boss
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 19-09-2005 om 18:01:45
Ik gebruik trouwens per heden: opera
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.