Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 24-05-2002 om 14:52:43
...verbeteringen hier op het forum.

Zoals de meeste wel zullen weten ben ik op dit moment bezig met een nieuw forum te schrijven. Dit zal zeer binnenkort klaar zijn voor gebruik. En als mogelijk direct in gebruik worden genomen.

Waarom zet ik dit niet in "Feedback" waar het hoort? Simpel feedback wordt veel minder gelezen, en wil graag wat respons.

Het nieuwe forum is voorlopig te bekijken ophttp://spadeace.mine.nu/bliss/ er zullen voorlopig 2 versies uit komen, een gewone en een advanced. De gewone zal gebruikt worden voor het OIP forum, zosnel het Advanced forum getest is, zal de gewone installatie geupgrade worden naar advanced.

Tegelijk met de nieuwe software of liever daarvoor al, wil ik de nodige veranderingen doorvoeren op het forum. Dus als men suggesties heeft, wil(len) ik (wij) die graag horen.

Dit kan uiteraard van alles zijn.
- Meer fora's, of juist fora's opheffen.
- Veranderingen in de layout eventueel (verduidelijkingen)
- Verduidelijkingen van links.
- Verbeteringen aan de FAQ of de Policy.
- En alle enigzins nieuwe ideeën

verder kan je uiteraard ook je commentaar op het algehele moderatiebeleid of de crew hier kwijt Kunnen we kijken hoe op die punten veranderingen doorgevoerd kunnen worden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Razor
De Ranzige...
Gepost door Razor op zondag 26-05-2002 om 11:10:02
Moet ik dan opnieuw registreren?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 26-05-2002 om 14:54:56
Nee, alle data word 1 op 1 overgezet. Er gaan dus geen gebruikers, passwords, berichten, topics of iets anders verloren.

Alleen de software veranderd.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bliss Gepost door Bliss op dinsdag 28-05-2002 om 15:07:25
Sport,hobby en vrijetijd weg
kunst geschiedenis en filosofie weg
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op dinsdag 28-05-2002 om 17:07:01
Quote:
kunst geschiedenis en filosofie weg

Moet ik dan ook weg?
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 29-05-2002 om 20:40:28
Voorlopig is de email ban op de gratis email diensten opgeheven. Vanwege verbeteringen in het registratie proces is een betaalprovider email adres minder tot niet meer genoodzaakt. Aangezien deze verbeteringen ook in het nieuwe forum zullen zitten. Zal de ban op de gratis email diensten misschien 'voorgoed' weg zijn.

Zowel in het huidige als in het nieuwe script blijft echter de mogelijkheid om het weer in te schakelen.

Dit lijkt me opzich wel een verbetering. Een lagere drempel en meer gemak om bij het forum te kunnen komen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op dinsdag 04-06-2002 om 23:46:22
een post counter die laat zien hoeveel posts je hebt onder je ondertitel of avatar misschien ?

bij laatste bericht misschien ook laten zien WIE het gepost heeft ?

hmm, misschien dat je die dingen erbij kunt doen, zou wel cool zijn iig, mischien dat ik nog meer niet leuke dingen kan bedenken
----------------------------------------
Signature
teigetje Gepost door teigetje op woensdag 05-06-2002 om 08:27:53
Icoontjes voor zowel online zijn op ICQ, MSN en IRC (a la
http://ircosi.hynes.net/cgi-bin/ircosi.cgi?teig@irc.stealth.net:6666




/edit
alleen pakt t forum die link niet helemaal goed aan..

/edit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-06-2002 @ 08:29:59 ]

----------------------------------------
Code #404: User not found
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op woensdag 05-06-2002 om 14:03:38
Wat ook leuk is: Een mogelijkheid tot het tonen van Php script, zodat er ook kleurtjes worden gebruikt (zoals dit nu op fok!forum gedaan is) met [php] [/php]
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op donderdag 06-06-2002 om 00:03:09
Er is ook al eens een private message systeem gezegt voglens mij, maar op zich vind ik dat geen slecht idee.. Okay.. je hebt IRC enzo en de bot met !note.. maar niet iedereen zit op irc volgens mij, en zon private msg systeem is ook handig voor warnings denk ik.. Ik zie meer voordelen als nadelen.
----------------------------------------
Signature
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 06-06-2002 om 09:34:46
Ik denk niet dat het inbouwen van iedere mogelijk functionele optie het forum beter maakt. Het zal er vooral onoverzichtelijker door worden een berg extra programeertijd met zich meebrengen voor spade. Meer gezeik als er iets down is en een grotere kans dat iets stuk is.
Als je iemand een private msg wil sturen dan mail je die persoon maar. of je vraagt die persoon jou te mailen.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
teigetje Gepost door teigetje op donderdag 06-06-2002 om 10:33:14
Het nadeel is hier inderdaad dat scrumstah niet weet hoe irritant het is als je een week fooltime hebt zitten werken aan iets en dan blijkt dat t toch (bijna) niet gebruikt wordt....

Het voelt ongeveer zo:





----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0071 sec.