Index / [arch] Slap geouwehoer / | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, het is niet wat jullie denken.( battle of rap audio ) Maar, de meeste mensen hebben wel een mp3 speler met voice recorder. Ik heb hem eens vandaag aangezet voor 40 minuten. Iemand zei zo, dat moet je eens droppen op i-net, dat is wel eens leuk om te luisteren :p , wel grappig , alleen maar slappe ouwehoer. Dus ik dacht, je hebt dat ding meestal wel bij je* althans, vele mensen*. Nu heb ik het idee gekregen om een topic te openen, waar mensen zulke audiodrops kunnen neerpleuren. dus, wie doet er mee? * drop maar* wie verveelt zich? * luisteren naar iets anders is wel eens grappig* voordeel? * kan je checken wat er gebeurd in bijv. utrecht of zaandam* - Het hoeft echter 5/10/20 minuten drop te zijn - mag hard zijn, grappig, verschrikkelijk!! alles is welkom! Ik Drop hier de eerste " voorbeeld" In de nederlandse les met dvince en Tjerrie voor de soundclick http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=390758 Ik ben die iets zwaardere stem! Hopelijk wordt het leuk gehouden [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-09-2005 @ 22:40:04 ] ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Tee-es-pee Uitgeplugd uit de Matrix ![]() |
![]() | ![]() |
En jij verwacht dat ik dit ga uitluisteren ![]() ---------------------------------------- Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Tee-es-pee schreef op 20-09-2005 @ 22:27 En jij verwacht dat ik dit ga uitluisteren ![]() Whahahaha wha.. :p oke.. tis de lange versie.. maar even door heen scrollen :p Het gaat even om het idee ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-09-2005 @ 22:28:52 ] ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
wil best ff luisteren maar je link werk nie vriend krijg zon index maar euh.. enzo [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-09-2005 @ 22:31:38 ] | ||
![]() | ![]() |
Rechtermuisknop> doel opslaan als Is altijd zo met Lycos ---------------------------------------- Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen. | ||
![]() | ![]() |
nu wel ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
![]() | ![]() |
Wat ik er van versta, is dat je in de les zit, en ik hoor een vrouw praten over boeken en dat iemand moest opletten, anders kon ie blijven ofzo ---------------------------------------- Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen. | ||
![]() | ![]() |
naah zal wel aan mij ligeen amar hij speelt nie af bij mij | ||
![]() | ![]() |
doethet | ||
![]() | ![]() |
doe dan ff wat leuks ofzo man, gewoon teringhard roepen, ZOOOO INTRESSANT ZEG!!!! of WAT EEN KUT LES, zo is het te saai man | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
doet het... ff op voorhand... wordt het leuk? | ||
![]() | ![]() |
Dat is aan jullie natuurlijk ook!!!! * tis een idee en tis wel orgineel :o volgens mij* owhz me audio?? :p nee... tis niet zo echt grappig ... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-09-2005 @ 22:44:35 ] ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb het ng niet gehoord. Maar ga ik het morgn beluisteren.. Morgen heb ik contactdag op school , en dan zal ik ook iets opneme maar dan iets korter zoiets van een 4 minuten maximum.. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
Quote: SpooK! schreef op 20-09-2005 @ 22:39 doet het... ff op voorhand... wordt het leuk? neej ![]() | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 20-09-2005 @ 22:42 ik heb het ng niet gehoord. Maar ga ik het morgn beluisteren.. Morgen heb ik contactdag op school , en dan zal ik ook iets opneme maar dan iets korter zoiets van een 4 minuten maximum.. ik zal het nu luistrn.. kan ik mij alvast voorbereiden over hoe ik het morgen ga doen ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
doe ff wat leusk man, en cut de rest dat willen we niet horen alleen de leuek dinge![]() | ||
Joltmeister Zd for Life ![]() |
![]() | ![]() |
waar gaat het over hehehe.. leuk idee je verstaat er alleen amper wat van. ---------------------------------------- http://nederhop.teksten.zdclan.nl/ | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ga ik ook is probere![]() | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
als er niet iets 'bijzonders' gebeurt denk ik niet dat mensen er op zitten te w8en hier ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
je kan niet op voorhand weten of er iets leuk gebeurt ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
je kan op voorhand wel iets voorbereiden dat er iets 'leuks' gaat gebeuren natuurlijk ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ik laat ook van me horen alleen als er echt iets bizars gebeurt in mijn dag =D ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / |