Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op vrijdag 09-12-2005 om 13:16:38
Ik zie dit topic nu pas, mooi dat ze zich al een stuk beter voelt maar alsnog sterkte ermee allemaal.
----------------------------------------
Jos de Boss
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 09-12-2005 om 13:43:25
ja inderdaad man , erg sneu om te lezen. Mooi dat het alweer beter gaat. Sterkte en succes voor jou en je familie.

Meisje van me oude school heeft het ook gehad , in een laat stadium pas ontdekt. Vraag niet hoe of wat , maar ze is genezen en kan al weer (bijna) alles doen. Soms is ze wat sneller uitgeput , maar ze leeft een normaal leven.

Dus hou die moed vast man !

edit : woordje aangepast
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2005 @ 14:08:43 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 09-12-2005 om 14:06:28
Quote:
Mx Fortune schreef op 09-12-2005 @ 13:43
Soms is ze wat sneller uitgeput , maar ze lijdt een normaal leven.



hoe ironisch kan een spelfout zijn.
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op vrijdag 09-12-2005 om 14:10:21
thnx voor je oplettenheid totaal niet op gelet.
heb het even aangepast.

Is de ziekte van lyme trouwens ook over draagbaar ? de één zegt alleen via die tekenbeet dus , de ander zegt dat het ook via speeksel,bloed,sperma etc kan.
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 09-12-2005 om 14:15:56
nee, niet overdraagbaar, hooguit van moeder op kind (bij zwangerschap). Alleen die kenkerbeestjes dus.
GeenZin
Geen zin..
Gepost door GeenZin op vrijdag 09-12-2005 om 14:24:50

bij mij in groep 8 was er ook iemand mt de ziekte van lyme..
het was 2 dagen voor dat we naar de hoge school ginggen en sinds dien heb ik er nooit iets meer van haar gehoord.
ja 2 dagen voor de grote vakantie dan..

Maar sterke gast
----------------------------------------
Geen zin..
Spookvogel
Gepost door Spookvogel op woensdag 14-12-2005 om 13:35:16
Tering, dat klinkt best heftig hee, sterke ermee man.

Ik heb in mijn jeugd ook zoiets rottigs meegemaakt... het was begin jaren tachtig, in de volksrepubliek China. Mijn ouders zijn daar op een gegeven moment heengegaan om de lokale bevolking te helpen op medisch gebied... het waren idealisten, maar niet alle gevallen konden zij oplossen.
Zo ook in het geval van Hu, een ongeveer dertigjarige boer uit de omgeving die was gebeten door een giftige tor. Door het voortdurende handelsembargo waren er helaas geen goede medicijnen beschikbaar, alleen onbetrouwbare Soviet troep.
Hij had veel pijn van de beet, en omdat hij zeven kilometer was komen fietsen was het gif al door heel zijn lijf getrokken. 's Nachts begon hij te braken, en al snel overleed de arme man. We hebben toen speelgoedjes aan zijn vrouw en kinderen gegeven, ik mocht ze uitzoeken op de markt.
MC_Ruitentikker
klinge-linge-ling
Gepost door MC_Ruitentikker op woensdag 14-12-2005 om 14:58:41
yo man,

mijn vriendin is een keer gebeten door een teek. en ze kreeg zo'n rood kringetje om de beet. als je dit hebt dan was de teek besmet. je moet dan naar de huisarts gaan.

je kan de teek er ook beter niet zelf uit halen als je merkt dat je er 1 hebt, want soms blijft zijn kop steken, en dan kan je alsnog besmet raken. laat dit dus doen door iemand die verstand van dit soort zaken heeft. en ga hem niet zelf eruit lopen trekken, ookal is het een akelig idee dat er dan wel een beest zich in je heeft vastgeklemt. gewoon de volgende dag (als je het in de avond ziet dat je gebeten bent) naar de doktor gaan.

maar als je dus ooit zo'n rode cirkel krijgt moet je je zo snel mogelijk laten behandelen.

en verder succes, wens je zus sterkte. ik denk ook dat medici er wel wat aan kunnen doen. maar aan de andere kant weet ik ook niet in hoeverre het zich bij je zus heeft ontwikkeld.

ik had ook altijd ruzie met mijn zus, maar dat heeft ook met leeftijd te maken denk ik. tegenwoordig heb ik een betere band met mijn zus, en hoewel ze tot de islam is bekeerd begrijpen we elkaar nu beter dan een paar jaar geleden. ruzie hoort erbij, maar doe het niet te veel.

peace!
----------------------------------------
als ik weet waar je huis is, breek ik je ruit bitch
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op woensdag 14-12-2005 om 15:24:12
me 1e word naar ruitentikker...

kloten dat ze er nog steeds last van heeft..
wens haar beterschap en print de boel nog maar een keer uit
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.01 sec.