Index / [arch] Battle corner / | ||
seak | ![]() | ![]() |
mat kapsones wou je een hoger niveau tonen als bonus zal ik je dwarsbomen met klemtonen die niet voorkomen in je dromen ................................................................ dit zijn onafgeronde zaken die ik weer op moet rapen mijn wraak zal zoet smaken want die ene kill moest het zonodig staken overbodig zal ik je rap alsnog kraken bewust door de zaken en was ongerust omdat jij HET zonodig moest laten kill nu zal ik je niet meer met rust laten houd Seak maar in de gaten want kill je diste me niet dus is het beter dat je seak niet ziet want je verdiepte je in iets door het brengen van niets en dat ben jij precies de stemmen die jij verliest zo uniek je was even geliefd met het streven naar niets en begon over k3 "awwww wat lief" iets wat ik uitkots want pedofilie is vies, dus �die ene� is uitschot en toch nog zijn rots er met volle trots inrost kill wat the fuck alvast een reden dat ik je ros jij bent zo zwaar de klos als ik je bos want ik ben niet meegaand en o jah je wou diepgaand de instruktie van interpunctie is een leesteken iets waarmee ik je zal breken stoor je aan mijn leestekens en dus hoor me ik stoor je doorboor je met mijn skills dus ontspoor je....alvast door deze gast van te voren door iets wat jij en jou wil niet wou horen want je wou mij op een andere wijze scoren niet weten hoe het is als een chick het uitkrijst in je oren het IS hoe het IS... ga je eigen tekst maar es uithoren dan heb je door dat JIJ niet begint van voren en dat je vind dat een wind niet stinkt en dat je reed treed in anaalriddersporen zo ben je waarschijnlijk met deze afwijking geboren schijnbaar uitverkoren in nauwe voetsporen dit wou ik zelf niet eens horen maar ik respecteer niet iemand die mijn tekst hackt dus beschouw ik jou als een gore fag en ben je te wack met je neppe rap dat is wat Seak zegt en terecht dat ik dat kon want hoe toepasselijk zo krom en stom dat Seak zich niet bekommerd over een brommer nog stommer is jou honger naar jonger jonggee...! en dan ben jij ook nog verwonderd en vind je het ook nog stom dat ik niet op je pik klom hoe toepasselijk zo dom brom brom (whuhuhahaha) gebruik je trage verstand wanneer jij beland en voor mijstrand!� ik als de homohater die jou ramt! geen verband� tussen een prater en een hater wel een verband!� tussen jou anus en een krater, een killavermakende pijpgrage �battle-afhakende!!� afhaker sjittttt�. Dus is het letterlijk een feit dat jij met echte schijt en skit spit sjitttttt�.. man sjitt�.!!!! wat ben je van plan hou je eigen gedachtengang in bedwang want mijn UIT is jouw`n INgang! nu weet je dat ik spitten kan en vind je Seak misschien wel te ziek man of ook niet maar ik ben geen kill die een kill ziet als een griet en ook geen freak die je griet diekt!!! neej ik ben Seak!! kan jij mij wel aan want ik ben 1 die je verder liet gaan in je eigen waan ik kon het niet weerstaan om toch nog verder tegen jou in te gaan en dus begon ik onderaan en zal ik altijd door blijven gaan dus kill!!!! jij kunt beter gaan....... | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Uitdagingen plaats je in het uitdagingen topic, die boven aan staat in de battle corner. Dus in vervolg gewoon daar een uitdaging doen en daarna pas het topic openen, scheelt je typwerk en bovendien hou je het netjes ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Index / [arch] Battle corner / |