Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Emuthagey
Ja toch!
Gepost door Emuthagey op dinsdag 27-09-2005 om 08:47:15
http://s60.yousendit.com/d.aspx?id=29MGE5I3WQ65J06KOM84WDIHIA

ik ga hem nog hier een daar aanpassen, en daarvoor ben ik uit op wat tips enzo...

beat is van Climax
Tee-es-pee
Uitgeplugd uit de Matrix
Gepost door Tee-es-pee op dinsdag 27-09-2005 om 11:04:17
Mwa je fllowt wel lekker, maar ik digg je tekst niet echt. En je accent vind ik niet zo, maar je stem kan ik wel diggen, maar moet ook even wennen. In overall, best leuke track, maar ik weet niet als ik m vaker ga draaien, misschien later nog eens.. als ik in je tekst kan inleven
----------------------------------------
Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op dinsdag 27-09-2005 om 11:09:37
sluit me aan bij tsp. jammer van die accent ( niet erg bedoeld h00r). je nummer rockt wel op zich. snap je tekst wel!!!

Je accent kan je ook verbergen en dat moet je met veel oefenen doen( eigen ervaring, want heb ook een accent als ik wil .
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Tee-es-pee
Uitgeplugd uit de Matrix
Gepost door Tee-es-pee op dinsdag 27-09-2005 om 11:27:03
Een accent kan je volgens mij wegkrijgen als je bijv 10 jaar in een andere provincie gaat wonen denk ik! Maar opzich is je accent niet erg ofzo, maar bij deze track hoor je het een beetje te erg. Bij andere tracks van je had ik er minder last van, en diggte ik het wel, hoe je het daar plaatste. Sommige diggen mijn accent ook niet, te fries denk ik.. maar sommige andere vinden het dope =D
----------------------------------------
Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op dinsdag 27-09-2005 om 14:22:04
ja, is ook mogelijk! zoek woorden op die je gewoon accentloos kan uitspreken. die zijn er vast wel!
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
Emuthagey
Ja toch!
Gepost door Emuthagey op dinsdag 27-09-2005 om 17:07:54
dankjulliewel heren, ik ga er aan werken, maar in een andere provincie wonen gaat me net te ver :p


nog meer reacties?
Tee-es-pee
Uitgeplugd uit de Matrix
Gepost door Tee-es-pee op dinsdag 27-09-2005 om 18:09:07
Nee, maar het is gewoon een kwestie van smaak, niet dat ik je van de baan wil brengen! Want je flow en overtuiging zit in mijn ogen prima, ik vind het zeker wel om naar te luisteren.
----------------------------------------
Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.