Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /   [Pagina: 1 [2] ]
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zaterdag 01-10-2005 om 21:25:05
Quote:
Huussuh schreef op 01-10-2005 @ 12:38
[...]

Hehe, ja dan hebje het ook over dingen die gewoon kut zijn. Wat voor volk komt er in disco's? Mensen die helemaal niet geïnteresseerd zijn in in muziek, het zijn meer lopende paspoppen die zo mooi/cool mogelijk gevonden willen worden. En ik weet niet wat je met evenementen bedoelt, maar iig geen Splash of Lowlands, want daar wordt gewoon wel kwaliteitsmuziek gedraaid. Je moet je er gewoon bij neerleggen dat 90% van de mensen gewoon te zwakzinnig is om zich in muziek te verdiepen en een verfijnde smaak te ontwikkelen. Voor zulke mensen is TMF er.


yep..... Helemaal mee eens.
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op zaterdag 01-10-2005 om 22:08:30
dat over disco's vind ik eigenlijks wel dom. Ik ga ook wel eens na disco met groep vrienden en gewoon om ff te feeesten en te drinken dansen (als het moet) chikkies ( nu ni meer heb girl ma ja tog) het is altijd wel leuk eignlijks
dus als jij niets aan vind moet jij dat weten ma
----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op zaterdag 01-10-2005 om 22:32:16
ja,fokt up disco's man der is zo nooit iets waar ze hip-hop in z'n pure onversneden vorm draaien (hier in de beurt bedoel ik)
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zondag 02-10-2005 om 11:17:21
Quote:
Huussuh schreef op 01-10-2005 @ 12:38
[...]

Hehe, ja dan hebje het ook over dingen die gewoon kut zijn. Wat voor volk komt er in disco's? Mensen die helemaal niet geïnteresseerd zijn in in muziek, het zijn meer lopende paspoppen die zo mooi/cool mogelijk gevonden willen worden. En ik weet niet wat je met evenementen bedoelt, maar iig geen Splash of Lowlands, want daar wordt gewoon wel kwaliteitsmuziek gedraaid. Je moet je er gewoon bij neerleggen dat 90% van de mensen gewoon te zwakzinnig is om zich in muziek te verdiepen en een verfijnde smaak te ontwikkelen. Voor zulke mensen is TMF er.


Oh ja? waarom zijn er dan zoveel poppen die zich rappers noemen en wack zijn, ze verdiepen zich mischien wel niet, maar ze verneuken de hiphop nog.
----------------------------------------
argh
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 03-10-2005 om 16:42:06
Nog iemand die vind van niet?
----------------------------------------
argh
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 03-10-2005 om 16:46:34
he big leuk dat je een mening hebt. maar iedereen heeft een andere mening en het wordt tijd dat je er achterkomt dat jou mening niet realitieit is.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 03-10-2005 om 16:54:21
Lees de vind, ik wil gewoon een leuke discussie
----------------------------------------
argh
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 03-10-2005 om 17:26:21
Quote:
Bigfoot schreef op 02-10-2005 @ 11:17
[...]

Oh ja? waarom zijn er dan zoveel poppen die zich rappers noemen en wack zijn, ze verdiepen zich mischien wel niet, maar ze verneuken de hiphop nog.


Ik snap niet waarom slechte/neppe/wacke rappers de hiphop zouden verneuken. De hiphop is pas verneukt als er geen goede hiphop meer is. Dat 14jarige breezerkids 50 cent en Nelly als 'hiphop' zien zegt echt compleet niks.
Tis net alsof je alleen nog maar je alcoholistische buurman hebt zien schilderen, en je van daaruit concludeert dat het maar slecht gesteld is met de schilderwereld. Die TMF-kids zijn gewoon slecht geïnformeerd, en daarom is hun kijk op hiphop en wat voor andere muziek dan ook compleet irrelevant.

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 03-10-2005 om 17:43:38
Meer dan 11/12 van die mensen zijn 'slecht geïinformeerd', hoelang denk je dat echte hiphop het volhoudt als al die mensen (wat al is) slechte 'hiphop' gaan maken.
----------------------------------------
argh
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 03-10-2005 om 17:46:16
Sinds Puff Daddy met zn trieste badboyhiphop de commerciële hiphop begon (misschien was het nog wel eerder, maar dat is voor mij het bekendste) is er nog steeds dope hiphop die ergens over gaat. Dat was zo begin jaren 90 denkik. Het gaat dus al dik 10 jaar mee, ondanks dat de MTV awards naar gimmicks gaan. Tklinkt een beetje nostalgisch, maar 'echte hiphop gaat niet dood' hoor, maak je maar geen zorgen.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 03-10-2005 om 18:05:12
Quote:
Huussuh schreef op 03-10-2005 @ 17:46
Sinds Puff Daddy met zn trieste badboyhiphop de commerciële hiphop begon (misschien was het nog wel eerder, maar dat is voor mij het bekendste) is er nog steeds dope hiphop die ergens over gaat. Dat was zo begin jaren 90 denkik. Het gaat dus al dik 10 jaar mee, ondanks dat de MTV awards naar gimmicks gaan. Tklinkt een beetje nostalgisch, maar 'echte hiphop gaat niet dood' hoor, maak je maar geen zorgen.


Maar hoeveel mensen volgden die trieste badboyhiphop, alleen de mensen die zich ook echt intereseerdde in hiphop, waarom alleen die mensen? omdat die hiphop nog steeds moeilijk was. De simpele hiphop is makkelijk, dus gaat iedereen die shiznit maken. Snap je het verschil?
----------------------------------------
argh
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 03-10-2005 om 18:18:45
zoalng er maar 1 persoon nog goede hiphop blijft maken blijft er nog goede hiphop, om maar even in jou termen te praten.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 03-10-2005 om 18:34:14
Quote:
Bigfoot schreef op 03-10-2005 @ 18:05
[...]

Maar hoeveel mensen volgden die trieste badboyhiphop, alleen de mensen die zich ook echt intereseerdde in hiphop,

Nee. Dat zijn geen mensen die zich interesseerden in hiphop. Ze interesseerden zich hooguit voor p.diddy-hiphop, maar dat versta ik niet onder hiphop. Als je echt op zoek bent naar kwaliteitshiphop, kijk je wel verder dan badboy entertainment of Murder Inc. En die mensen zijn er.

Quote:
waarom alleen die mensen? omdat die hiphop nog steeds moeilijk was. De simpele hiphop is makkelijk, dus gaat iedereen die shiznit maken. Snap je het verschil?


Nog één keer, de massa vindt echte hiphop 'te moeilijk', en houdt het bij G-Unit en Nelly. Maar er zijn dus ook mensen die muzikaal wat dieper graven, en die komen dan uit bij Talib Kweli en dergelijken, of wat je smaak ook mag zijn. Het zijn er minder, maar er zullen altijd mensen blijven die verder kijken dan hun afstandsbediening reikt, hoeveel gimmicks je ook op tv ziet of op radio hoort. Op die manier zijn er net zo goed mensen die kwaliteitshiphop blijven maken. Deels voor persoonlijke zelfontplooiing, maar ook gewoon voor de mensen die wél weten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-10-2005 @ 18:36:52 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op dinsdag 04-10-2005 om 16:51:44
Aight, er zullen heus wel mensen kwalititeitshiphop blijven maken, maar het word steeds en steeds minder iig, that's my point,.
----------------------------------------
argh
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op dinsdag 04-10-2005 om 19:40:22
ik denk dat gasten zoals opgezwolle wel inspirerend werken voor anderen, om kwaliteits shit te maken. En in amerika zijn er echt ongelovelijk veel gasten die dope hiphop maken voor de liefde voor hiphop.

Maar ja, het is lastig... ik bedoel. Stel dat je een vreselijk dope rapper bent... dan kan je dope shit blijven maken. Maar wat als je een contract aangeboden krijgt, maar dan moet je wel commerciele shit voor de grootste doelgroep, puur voor het geld gaan maken... Ik bedoel wie wil er nou niet rijk worden en groupies enzo krijgen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-10-2005 @ 19:44:33 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 04-10-2005 om 19:45:44
En in amerika zijn er echt ongelovelijk veel gasten die hiphop maken voor de liefde voor geld
AsbezT
check die bal gaan
Gepost door AsbezT op dinsdag 04-10-2005 om 19:59:04
noemen ze nelly en shit niet urban?
----------------------------------------
Practice like hell and play like heaven
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op dinsdag 04-10-2005 om 21:15:51
Quote:
dap schreef op 04-10-2005 @ 19:45
En in amerika zijn er echt ongelovelijk veel gasten die hiphop maken voor de liefde voor geld


dat helaas ook ja.

en nelly valt misschien onder de r&b
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-10-2005 @ 21:16:35 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op dinsdag 04-10-2005 om 21:33:13

We hebben het over nederhop.

----------------------------------------
argh
jtcmusic
Gepost door jtcmusic op maandag 10-10-2005 om 10:09:12
Hiphop bestaat nu al ruim 30 jaar. Ik zie het nog niet zo snel doodgaan hoor. En als men denk dat het toch doodgaat door "slechte hiphop" van artiesten als 50 Cent en alles wat daar op lijkt, dan ben ik blij te weten dat er in de hiphopwereld mensen rond lopen die nog zat oud en "echt" spul kunnen waarderen en dat hoog houden, datgene dat dan gezien wordt als "echte hiphop". De een noemt dat hiphop en de ander walgt ervan. Kwestie van smaken, denk ik.

't Is nu eenmaal zo dat alles onderhevig is aan tijd. Alles verandert. En daar is niks mis mee. 't Is alleen zo dat bepaalde dingen gewoon niet vergeten mogen worden, wil iets niet uitgestorven raken. Net zoiets als de Tweede Wereldoorlog. Maar zover is dat nog lang niet. Echt niet. Ikzelf luister nog dagelijks naar mijn favo Pete Rock. Praten we toch alweer over iets van 15 jaar geleden of zo. Maar het blijft in mijn ogen "het". En zo heeft eenieder wel zijn ding. Als we gewoon blijven doen zoals we normaal deden, ey, niks aan de hand.
----------------------------------------
http://www.facebook.com/jtc.beats
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op maandag 10-10-2005 om 17:48:31
Nederhop he, nederhop, in amerika groeit het alleen maar, maar ik heb het over nederhop.
----------------------------------------
argh
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 10-10-2005 om 17:51:05
Nee! derhop
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op maandag 10-10-2005 om 19:35:57
waarom noemt iedereen het eigenlijk nederhop? Omdat def p dat zo bedacht heeft?

Verder niks mis mee hoor, maakt ook geen fuk uit. Maar voor mij is 't gewoon hiphop... nederlandse hiphop... nederlandstalige hiphop, whatever.

Vind 't een beetje een dom woord eigenlijk "nederhop"

Ik denk, en hoop dat "nederhop" wel door zal groeien... helaas word er veel wacke shit geaccepteerd omdat mensen niet beter kennen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2005 @ 21:31:37 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
 Index / Internet en computer /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.