Index / [arch] Battle corner / | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Aight je kent de regels Soort : Audio ( blind ) Taal : Nederlands Beat : Vrije keuze Lengte : zo'n 16 lines Deadline : 1 week Votes : 3-0 is knock-out succes ! [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-09-2005 @ 00:18:31 ] | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Track : www.soundclick.com/mxfortune87 Text : Je weet dus echt niet wie je voor je hebt hoe voelt het om te weten dat je van te voren al verloren hebt ? hoor je dat ik met metaforen rap ? en dit voor je rap, heel hard, omdat je hele grote oren hebt (dombo) je rapt niet (...) je spaced hem hard werkt je uit de naad ,wordt toch in je reet genakt Zodra jij start ( meep meep ) kan ik de eindlijn zien heb niks te wrezen , want jij kan zelfs nog eindrijm niet zelfs al geven ze je fooi , dan kun je nog niet aan mij tippen de kogel gaat door jouw kerk , zou maar vast gaan bidden hoeft niet eens meer te beginnen , onbegonnen en gedaan we lachen met ze allen , om jou verzonnen naam (ribeiro ) klaar je naden, verklaar je nader want ik klaar je van nader en nader als ik klaar ben om je nogmaals te verslaan he tot je smeekt om de dood, weet dat dit je basis is want het moment dat ze jouw diggen is pas tijdens je begravenis [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2005 @ 10:39:09 ] | ||
Ribeiro saudade. |
![]() | ![]() |
Dope...! alleen moet je die link ff wijzigen, nou doet ie't niet. (en verzonnen naam..?! is de achternaam van m'n vader ![]() Ik drop dit weekend nog. ---------------------------------------- kom nog harder aan dan een verwachte orkaan. | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
damn maatje. jij begint steeds erger te worden. nieuwe surya. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
kdenk dat hij daar nog wel wat aan moet gaan werke... ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
haha bedankt kerels ![]() Aub stilte tot ribeiro dropt..succes ! | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Heb me mening gisteren al gegeven:p ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
nog 10 uur he pik ![]() | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
[oftopic]dope Mx[/oftopic] ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
verneem net dat ribeiro problemen had met opnemen, zijn text is klaar en de drop komt nog. Ik zal mijn hand over mijn hart strijken en wacht af ![]() ![]() | ||
Ribeiro saudade. |
![]() | ![]() |
Track : www.soundclick.com/fiascobeats Text : deze battle is blind tjap maar ik ben van gaal, degene die wint gast je kent het verhaal, tja.. als je schiet, is het buitenkant paal, net niet, op de beat, rijm je raps allemaal, jij speelde nog met lego, ik met de taal, en streel eerst je ego, voordat ik uithaal, je bent echt het einde, je bent het helemaal, je bent superwreed, maar rappen is, aan jou niet besteed echt, al kwam je uit amerika, dan rapte je nog states slecht, weet wat je zegt, dus wat praat je dan nog, vaste relatie?, maak dan maar los, want ik ben nog bijzonder dan galapagos, je chick die vertrok, je voelt je zo gaar als de klos, hard maar waar als theo van gogh, en vlug zet ik jou op de tocht, in een vloek en zucht, al je rapolifanten die maak ik weer mug, met rijms als de EBI in vught, geen kans op vlucht, zelfs mohammed b is nog niet half zo berucht, dan ik wordt als ik jou van een brug in de afgrond stort, je lontje was al zo kort, maar ik ben die strijker ja kom maar kijken, in één keer een knallende ervaring rijker, echt je kunt ons nooit vergelijken, een fact-of-life, ben die nobody in rap, maar niemand is perfect, als de rap je hier voor je hebt, echt hier ben je niet in de wieg voor gelegd, dus hou nu je bek, want jouw shit is wack, en toon me respect, of spring van die flat... ---------------------------------------- kom nog harder aan dan een verwachte orkaan. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dope stem, dope beat ! edit: dope tekst ook ! MEER VAN DAT! [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2005 @ 12:48:01 ] | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
nette drop Nu even de rest lief aankijken voor wat vootjes ! ![]() | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Interessante battle man! Klinkt beide erg lekker. ---------------------------------------- Days to come | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga op een later moment wel even zitten voor een feedje en een voteje. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
bedankt upnorth ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ik geef me Vote later + feed + waarom. maar deze battle is wel real goede shit ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
beide dikke props man!!!! Mx Je ebnt voor uit gegaan man Zatte dope line tusse En ook wel vette multie man Ga zo door ![]() Ribeiro Dit is pas de eerste battle wat ik hoorden van je Maar toch vond ik hem egt wel dope ga ook zo door Maarjah ik Vond ik Mx wat beter over komen dat vind ik tenmiste Dus hy krijgt mijn vote Vote:Mx ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Mxfortune: hoe doe je zo'n echo? ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lerraimy schreef op 10-10-2005 @ 17:43 Mxfortune: hoe doe je zo'n echo? kan in cooledit zeer gemakkelijk ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Ribeiro saudade. |
![]() | ![]() |
tjo bedankt allemaal! alleen zou ik nog wel wat goeie feed plus meer votes willen eigenlijk.. en mx ook wel denk ik. ---------------------------------------- kom nog harder aan dan een verwachte orkaan. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
sorry dat ik ook ff reageer, maar deze battle is echt gruwelijk! respect voor beide | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Ik vote op Ribeiro Hij heeft originelere text minder saai en beetje abstracte flows, daar hoe ik wel van en MX is gewoon een kankernerd. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Saizen schreef op 14-10-2005 @ 14:46 Ik vote op Ribeiro Hij heeft originelere text minder saai en beetje abstracte flows, daar hoe ik wel van en MX is gewoon een kankernerd. niet haten ![]() (normale) votes please | ||
![]() | ![]() |
Quote: Saizen schreef op 14-10-2005 @ 14:46 Ik vote op Ribeiro Hij heeft originelere text minder saai en beetje abstracte flows, daar hoe ik wel van en MX is gewoon een kankernerd. ![]() ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
vote gaat naar mx Ribeiro, ik zag meer braggen en boasten dan punches. Het schijnt dat punches in een audiobattle voor de meesten minder mee tellen, maar ik ben de meesten niet. Ik vond je states line wel leuk moet ik zeggen. Stem is ook tof. MX, tjaa het moge duidelijk zijn dat jij meer ervaring hebt met audio's. Die afsluiter was dope. De rest heb je al vaak genoeg gehoord eh, lekkere stem, chille flow etc. Ik vond overigens dat jij ook wel harder mocht punchen, die eerste 4,5 lines waren wat mij betreft gewoon fillers te noemen. Edit: Ribeiro, je haalde jezelf gewoon naar beneden ook, waarom noem je je de nobody of rap? Niet doen. De laatste lines vond ik ook kut. Had ook geen harde punches trouwens. MX, ik weet het niet, maar heb jij hem misschien onderschat ofso? Ja, ik dacht ik vraag het maar, vanwege die fillers aan het begin. Want hij is dus best dope, props naar beiden, maar mx punchte gewoon harder vind ik. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-10-2005 @ 12:19:09 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Mx: dope beat. Je multies zijn een beetje voorspelbaar in deze track. Heb eigenlijk niet teveel te feeden, paar punches extra had wel gemogen. Ribeiro: hele dope beat, dope stem, dope tekst. Dit is cool man. Ik dig deze stijl. Mijn vote gaat naar ribeiro. Wel echt dope battleshit dit. Heb het idee dat Ribeiro meer tijd heeft ingestoken. dikke vette props! | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
bedankt kerel en livio ![]() | ||
Ribeiro saudade. |
![]() | ![]() |
2-2 Dank dank voor de votes, nog één (liefst onderbouwd) vote en winnaar is bekend.... ---------------------------------------- kom nog harder aan dan een verwachte orkaan. | ||
Ribeiro saudade. |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 15-10-2005 @ 11:44 vote gaat naar mx Ribeiro, ik zag meer braggen en boasten dan punches. Het schijnt dat punches in een audiobattle voor de meesten minder mee tellen, maar ik ben de meesten niet. Ik vond je states line wel leuk moet ik zeggen. Stem is ook tof. MX, tjaa het moge duidelijk zijn dat jij meer ervaring hebt met audio's. Die afsluiter was dope. De rest heb je al vaak genoeg gehoord eh, lekkere stem, chille flow etc. Ik vond overigens dat jij ook wel harder mocht punchen, die eerste 4,5 lines waren wat mij betreft gewoon fillers te noemen. Edit: Ribeiro, je haalde jezelf gewoon naar beneden ook, waarom noem je je de nobody of rap? Niet doen. De laatste lines vond ik ook kut. Had ook geen harde punches trouwens. MX, ik weet het niet, maar heb jij hem misschien onderschat ofso? Ja, ik dacht ik vraag het maar, vanwege die fillers aan het begin. Want hij is dus best dope, props naar beiden, maar mx punchte gewoon harder vind ik. je hebt wel gelijk ja... 't moest nog iets meer punchen en iets minder over mezelf gaan... laatste 3 lines heb ik snel gemaakt dus zijn ook iets minder goed.. ---------------------------------------- kom nog harder aan dan een verwachte orkaan. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
ribeiro dude, check je pm Ik stel voor de vote van saizen niet te laten tellen gezien dit duidelijk een haat vote is. argumenten : Saizen vote normaal nooit in me battles , sinds we beef hebben wel Saizen sluit af met "mx is gewoon een kankernerd" lijkt me een duidelijke haat-vote. | ||
Ribeiro saudade. |
![]() | ![]() |
ah k.. had eigenlijk alleen stukje over mezelf gelezen van hem.. maar is goed. ---------------------------------------- kom nog harder aan dan een verwachte orkaan. | ||
Index / [arch] Battle corner / |