Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
SpitLama Ik spit live uit de ATN:P |
![]() | ![]() |
Ik wil graag battle.. 14 lines blind deadline: geen drop gewoon niet te laat ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
Bjm Hate it or love it, the underdog's on top |
![]() | ![]() |
Quote: SpitLama schreef op 07-11-2005 @ 17:14 Ik wil graag battle.. 14 lines blind deadline: geen drop gewoon niet te laat isgoed SL, maak maar aan | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik wil audio met 2 weken deadline... pm me.. ik lees dit topic vrij weinig.. en komop.. check mijn freestyle's... ik ben zoooo wack.. je wint makkelijk | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 07-11-2005 @ 21:43 ik wil audio met 2 weken deadline... pm me.. ik lees dit topic vrij weinig.. en komop.. check mijn freestyle's... ik ben zoooo wack.. je wint makkelijk Ik wil wel shaduw!!!!! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-11-2005 @ 23:32:24 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik heb geen fatsoenlijke mic... zal nog wat worden.. ik open topic wel | ||
MWZ_ | ![]() | ![]() |
ik wil een battle 1x 8-12 lines deadline 48 uur wie willll | ||
vinito WAT DOE JE!? zie je tog !? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MWZ_ schreef op 08-11-2005 @ 11:26 ik wil een battle 1x 8-12 lines deadline 48 uur wie willll wat voor battle? tekst? dan ga ik wel. | ||
Trick Smokers Unite ![]() |
![]() | ![]() |
Ben nieuw en wil graag eerste battle: [Tekst] 12 lines Nederlands Blind Deadline: gewoon zo snel mogelijk maar max 48 uur Als het je wat lijkt moet je ff onder me reageren, je mag ook meteen de topic aanmaken mvg The Trick [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-11-2005 @ 17:20:38 ] ---------------------------------------- "You wanna know the trick? " | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
Jo trick is cool , ik maak over 5 minuten een topic aan dus als je je hebt bedacht moet je meteen ff hier droppen!!! word mijn 2e battlk eop deze site dus dat,, je ziet 't wel!! | ||
koning Utrecht-centraal sjeweetog! ![]() |
![]() | ![]() |
Jo ik ben nieuw en ik zou graag wille battle....... 1x8 bars NL 1st 2 3 K-O Deadline: 24 uur na eerste drop. ---------------------------------------- Ik ben zo foking vet als een patatje met. jawat! | ||
SlaapFeest Tekst Manipulator ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil er wel op in gaan. maar in de rules staat dat het minimaal 10 regels moeten zijn. Zelf heb ik liever 16 lines of meer, dus zeg maar als je dat wat lijkt? Verdere regels lijkt me wel wat zo ![]() ---------------------------------------- So Tread Softly. For you tread on my Dreams | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dat klopt, minstens 10 lines ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Doe maar 12 dan en de deadline ( kan je vanavond nog droppen zou wel chil zijn dan kunnen mensen al stemmen) effe een vluggertje ![]() zeg ja en ik maak een topic [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-11-2005 @ 21:06:52 ] ---------------------------------------- Ik ben zo foking vet als een patatje met. jawat! | ||
![]() | ![]() |
vandaag red ik niet meer, maar voor morgenavond red ik zeker. 12 lines is ook wel goed verder ![]() ![]() ---------------------------------------- So Tread Softly. For you tread on my Dreams | ||
![]() | ![]() |
Het staat er op kijk maar of je de regels diggd. P'z ---------------------------------------- Ik ben zo foking vet als een patatje met. jawat! | ||
MWZ_ | ![]() | ![]() |
ok gozers wie wil 12 line battle / blind / NL / 48 / 3 ? laat me maar weten dan open ik topic | ||
GeenZin Geen zin.. ![]() |
![]() | ![]() |
Who wants battle .. Rules *12 lines *deathline 2 dagen na dat die gene heeft aangenomen. *3 votes *voordat we allebij hebben gedropt geen enkel bericht plzz. *Votes moeten in ieder geval 8 lines zijn anders vote je temakkelijk..en in de votes heb ik graag dat je die gene niet afkraakt anders komt er geruzie en tenslotte gespam.. verdere regels post maar via pm als je aanneemt ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
Connie_Veer | ![]() | ![]() |
@ GeenZin![]() Hah! GeenZin, ik wil wel tegen jouw battelen. Ik ga nu een tekst schrijven tegen jouw en een topic aanmaken. [titel: Geenzin vs Connie.] Respons zo gauw mogelijk alsjeblieft. Succes! ![]() | ||
GeenZin Geen zin.. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik drop als ik tijd heb jah moet egt kanker veel leren voor pw week maar ik ga als ik een anderhalf uur geleerd heb ga ik effe op de computer maar ik ben vandaag niet in staat om in diss te maken zit nu ook nog met voetbal ..![]() ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
jongen wtf. 2 dagen he.. weetje hoeveel tijd dat is. Je zit nu toch achter de comp? Ik heb de tekst ook net op me stage geschreven achter de pc boeiee. je wilt toch niet zeggen dat je 3 uur over 12 zinnen voor een online battletje doet? [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2005 @ 16:24:00 ] | ||
RoxsoliD HipHop 101 ![]() |
![]() | ![]() |
Wie doet tekst battle ? Nederlands. 14 lines. Deadline = Zaterdag. Blind. Maak maar topic aan als je wilt. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-11-2005 @ 17:33:39 ] ---------------------------------------- Voordat ik begin met spitten versnipper ik een uitje, Want die rappers zijn om te huilen. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Is goed, ik maak wel een topic aan. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
wie wil hier een battle? 14 lines blind deadline: geen nederlands ofcourse ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SpitLama schreef op 09-11-2005 @ 17:50 wie wil hier een battle? 14 lines blind deadline: geen nederlands ofcourse is wel ok tijdje geleden dus niet teveel van verwachten... k maak topic aan ik spit morgen wel okz?! ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
ok dan ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
MWZ_ | ![]() | ![]() |
Quote: MWZ_ schreef op 09-11-2005 @ 13:13 ok gozers wie wil 12 line battle / blind / NL / 48 / 3 ? laat me maar weten dan open ik topic | ||
A-Karimo A-K.Rimo ![]() |
![]() | ![]() |
MWZ, open maar topic voor ons..![]() | ||
Wie wil battlen? NU 12 lynes NL Deadlyne: zo snel mogelijk. [vandaag] blind [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-11-2005 @ 10:18:58 ] | ||
![]() | ![]() |
Kom maar op. Open maar een topic! ---------------------------------------- So Tread Softly. For you tread on my Dreams | ||
Cool, jij mag beginnen want ik houd niet van wachten.. | ||
![]() | ![]() |
wie wil battlen? 12 lines blind nederlands deadline: geen maak dan maar topic aan! 1 tegelijk!.. EDIT: ik heb er al 1 ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-11-2005 @ 14:07:59 ] ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
989![]() |
![]() | ![]() |
Anybody in voor een topicaltje? Audio wel te verstaan, kan ook teams worden. PM me maar en shit. ---------------------------------------- 11:15 989 in de bus Vandaag moet 989 een groep gehandicapten naar de speeltuin brengen. | ||
989![]() |
![]() | ![]() |
. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-11-2005 @ 13:49:49 ] ---------------------------------------- 11:15 989 in de bus Vandaag moet 989 een groep gehandicapten naar de speeltuin brengen. | ||
JagUzi |
![]() | ![]() |
I'll take it! Open maar een topic met onderwerp. Bedenk maar 1. ---------------------------------------- www.aztecs.tk | ||
A-Karimo A-K.Rimo ![]() |
![]() | ![]() |
wie o wie battle?? NL Blind 12-16lines 3 votes K.O. wiee? | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: A-Karimo schreef op 11-11-2005 @ 15:52 wie o wie battle?? NL Blind 12-16lines 3 votes K.O. wiee? is cool, maak maar een topic aan? wel deathline na zondag want ik heb nog andere batlles en zondag moet ik naar opgezwolle en ander event!! ik zie het wel jow,, | ||
![]() | ![]() |
Wie wilt audio battle? Regels PM'en we... | ||
![]() | ![]() |
Wie wil tekst battle? 12 lines nederlands blind deadline: geen ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
remo heey yo |
![]() | ![]() |
wie wil een battle ..? ---------------------------------------- ik ben remo | ||
remo heey yo |
![]() | ![]() |
ik spitlama ---------------------------------------- ik ben remo | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
wie wil mijn oren eens wassen ? ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
daar hebben ze wattenstaafjes voor... ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Battle Nederlands 12 lines Deadline:geen 1 ronde 3 vote=ko Pm me maar als je wil. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 13-11-2005 @ 11:43 Battle Nederlands 12 lines Deadline:geen 1 ronde 3 vote=ko Pm me maar als je wil. nooit tegen jouw gebattled... dus!! ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 11-11-2005 @ 23:25 daar hebben ze wattenstaafjes voor... ja maar met woorden vallen heb je alles grondig schoon ![]() wel gewoon 12 lines ofzo btw ,iemand ,nederlands deadline,ehmm 2 dagen ofzo ,3 votes k.o ? ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
![]() | ![]() |
Quote: Able schreef op 13-11-2005 @ 23:26 (...) ja maar met woorden vallen heb je alles grondig schoon ![]() wel gewoon 12 lines ofzo btw ,iemand ,nederlands deadline,ehmm 2 dagen ofzo ,3 votes k.o ? Isgoed.. open maar ![]() | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
yo.. wie wil battle graag wel een beetje skills tegenover me.. regels: Nederlands 1 drop 12-16 lines Blind 3 votes = KO Deadline.. verzin maar wat.. n week ofzo [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-11-2005 @ 10:55:57 ] ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Ly-Rik![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pila schreef op 14-11-2005 @ 10:55 yo.. wie wil battle graag wel een beetje skills tegenover me.. regels: Nederlands 1 drop 12-16 lines Blind 3 votes = KO Deadline.. verzin maar wat.. n week ofzo ik maak zo een topic aan... | ||
RoxsoliD HipHop 101 ![]() |
![]() | ![]() |
Oke, welke battlecat wil battlen. Nederlands, 14 lines, blind. Deadline is vrijdag. Graag op tijd droppen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-11-2005 @ 20:07:43 ] ---------------------------------------- Voordat ik begin met spitten versnipper ik een uitje, Want die rappers zijn om te huilen. | ||
![]() | ![]() |
Wie wil battelen? 16-20 lines Nederlands (of engels, voor de verandering mocht iemand dat willen ![]() Deadline: twee dagen na de eerste drop (of anders voor donderdag 23:59:59) ---------------------------------------- So Tread Softly. For you tread on my Dreams | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |