Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
A-Karimo A-K.Rimo ![]() |
![]() | ![]() |
iemand battle?? -12 lines -NL blind -3 votes K.O. -deadline te bespreken.. wie biedt zich aan?? [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-10-2005 @ 20:12:55 ] | ||
Rmxr OpgezWolle D Volle |
![]() | ![]() |
A-Karimo ik ga je uitdaging aan.. Open jij topic.. Ik wacht op je drop.. Ohja zullen we deadline op morgen avond 10 uur instellen? LAtErs | ||
mc_killa kom maar op |
![]() | ![]() |
wie wil een batlle 3 vote's = KO nederlands 16 tot 36 bars | ||
Bjm Hate it or love it, the underdog's on top |
![]() | ![]() |
Quote: mc_killa schreef op 23-10-2005 @ 13:01 wie wil een batlle 3 vote's = KO nederlands 16 tot 36 bars Is goed Mck, begin jij maar | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Wie wil een team audio battle doen met 2 tege 2? Wie wil dan bij mij zijn en welke 2 samen? Regels bespreken we dan wel met zijn 4en ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
remo heey yo |
![]() | ![]() |
wie wil een battle .. ---------------------------------------- ik ben remo | ||
remo heey yo |
![]() | ![]() |
ik met chillenderwijs ---------------------------------------- ik ben remo | ||
Rhy-me Ik Sleep Je Met Me Mee! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil wel Remo.... aangezien je mijn naam draagt, zul je ergens vast wel enige kwaliteiten hebben... ![]() die wil ik dan wel es checken. ---------------------------------------- Life is a battle, and I don't intent 2 lose!!! | ||
SpitLama Ik spit live uit de ATN:P |
![]() | ![]() |
ik wil wel battle met dadre 10 lines ok? ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SpitLama schreef op 25-10-2005 @ 16:06 ik wil wel battle met dadre 10 lines ok? en wrm met mij? ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
![]() | ![]() |
wrom niet dadre![]() ![]() ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
grappige shit. ik ken hier uit dit noob topic maar 2 mensen,dat zijn prow en die ene kerel. heb jullie noobs nog nooit op nlhh gezien bitches. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-10-2005 @ 16:50:49 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Slugger, niet teveel haten, iedereen moet eens beginnen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
ik zeg alleen dat ik ze niet ken, dus jij haat maat. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Slugger-D~ schreef op 25-10-2005 @ 16:50 grappige shit. ik ken hier uit dit noob topic maar 2 mensen,dat zijn prow en die ene kerel. heb jullie noobs nog nooit op nlhh gezien bitches. ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
dwazeraas Aight... ![]() |
![]() | ![]() |
-nl -12 lines -3 votes K.O pm me maar peace... | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
![]() 16 lines deatline komt wel blind Audio/textueel.. je mag eens zelf kiezen!!! Beat: Mag jij kiezen! ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
![]() | ![]() |
D vince ik wil wel ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
![]() | ![]() |
tekstueel dan ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
maak maar aan... ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SpitLama schreef op 25-10-2005 @ 16:48 wrom niet dadre ![]() ![]() battlen is eigenlijk niet echt mijn ding ![]() ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
remo heey yo |
![]() | ![]() |
Wie wil een battle ..? ---------------------------------------- ik ben remo | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
yo remo.. ik wil wel n battle, verzin je regels en maak maar aan.. 1 voorwaarde: Nederlands ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
remo heey yo |
![]() | ![]() |
is goed pila ---------------------------------------- ik ben remo | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
iemand battle? aangezien ik noshowde tijdens de competitie ![]() Heb er wel zin in deadline vandaag ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Quote: dwazeraas schreef op 25-10-2005 @ 16:57 -nl -12 lines -3 votes K.O pm me maar peace... | ||
![]() | ![]() |
wie wil batlle tegen deze beginner:p 12 lines blind deadline: woensdag, !7.00 uur 3 votes K.O. wie? [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2005 @ 18:21:42 ] ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
ChillenDerWijs | ![]() | ![]() |
Ik wil wel hoor SpitLama, maak maar een topic aan [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-10-2005 @ 19:11:03 ] | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
ja kwil ook een battle ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
![]() | ![]() |
aszbest ik wil ook wel batttle met jouw maar eerste met chillenderwijs anders maak je hem maar aan nu maar dan met een late deadline voorwaarden: nederlands blind tusse 10 en 16 lines ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
A-Karimo A-K.Rimo ![]() |
![]() | ![]() |
yo gaste..wie wil hier battle met mij?? nl blind 12-16 lines 3 votes KO deadline te bespreken.. | ||
Gangsta_Spitter![]() |
![]() | ![]() |
ik wil wel | ||
Mc_Rough Ik Gebruik Geen Drugs..Ben Dope Geboren :) ![]() |
![]() | ![]() |
Yo wie wilt battle ![]() Rules... *Engels Of Nederlands..Aannemer mag kiezuh.. ![]() *12 t/m 16 Lines *5 Votes ..3-0 is K.O *Deathline = Is 2 dagen na dat de gene Heeft aangenomen Respect Ik Hoop Snel Een Aannemer te Krijgen ![]() ---------------------------------------- Omdat me moeder te veel penissen Pijpt is het nog niet lullig voor me vader... | ||
Gangsta_Spitter![]() |
![]() | ![]() |
MC ik wil wel... ![]() | ||
![]() | ![]() |
Dat is Snel ![]() Ok dus maandag is deathline tog Ik maak wel topic ![]() En succes ---------------------------------------- Omdat me moeder te veel penissen Pijpt is het nog niet lullig voor me vader... | ||
Gangsta_Spitter![]() |
![]() | ![]() |
is goed![]() | ||
![]() | ![]() |
Maar doen we engels of nederlands ??? ---------------------------------------- Omdat me moeder te veel penissen Pijpt is het nog niet lullig voor me vader... | ||
remo heey yo |
![]() | ![]() |
wie wil een tekst battle ..? ---------------------------------------- ik ben remo | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
ikkeee | ||
Nelus Leave u breathless,, ![]() |
![]() | ![]() |
Battle iemand? ---------------------------------------- |> Scared to Death, Scared to Look, They Shook Cos their aint such things like a half way crook! | ||
![]() | ![]() |
Quote: dwazeraas schreef op 25-10-2005 @ 16:57 -nl -12 lines -3 votes K.O Iemand battle? pm me maar peace... | ||
![]() | ![]() |
Quote: dwazeraas schreef op 30-10-2005 @ 11:54 [...] Niemand? | ||
HuntR![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil wel een snelle battle doen, van mij part maar 8 lines. het liefst tegen iemand die al een tijdje dropt ![]() 1 drop, maar kan ook met reply als je wilt ![]() ![]() okee dope, ik hoo rhet wel ![]() ---------------------------------------- Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk | ||
![]() | ![]() |
Battle iemand? -NL -12 lines -Blind -3 votes=K.O Pm me peace out... | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil wel ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
remo heey yo |
![]() | ![]() |
Wie wil een battle nu binne een uurtje ofzo of een dag als deadline 12 tot 16 line's ---------------------------------------- ik ben remo | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil wel een batle met iemand niet de beste maar voor de rest boeit het maar niet 12 linies blind en deathline donderdag / vrijdag wie wil maak maar aan ik drop wel [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-10-2005 @ 11:56:06 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
ChillenDerWijs | ![]() | ![]() |
Ik wil wel een battle, ik zal er een keer mijn best voor doen ![]() | ||
Nelus Leave u breathless,, ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil wellis audio proberen iemand? ---------------------------------------- |> Scared to Death, Scared to Look, They Shook Cos their aint such things like a half way crook! | ||
remo heey yo |
![]() | ![]() |
wie wil een battle ---------------------------------------- ik ben remo | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |