Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
Dopemelder T.I.P.B |
![]() | ![]() |
ik zoek na een album van D.A.C. verborge rijms(volgends mij) weet iemand hoe hieraan kan kome!?! ---------------------------------------- www.myspace.com/TIPBheerlen | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thanx man ![]() | ||
MrOpz A New Hope ![]() |
![]() | ![]() |
@ Herrie: Die deHop2 track "Kev Brown, Skate the Great & Rescue - Street Realism" kan je in ieder geval beluisteren op de voorgaande Wat Anders op Lijn5.com Maar iemand die deHop 1 en 2 heeft en die de tracks wellicht wil rippen en uploaden ergens? Zoek die namelijk ook al een tijdje. Is er iemand van wie ik het oude Dutchmasters album zou kunnen krijgen? Doe maar via PM een link/ftp/p2p enz. Lijkt me dat dat soort dingen hier niet direct gelinked kunnen/mogen worden. Iemand met Next Chapter mp3's? Ow, ik zoek echt al te lang naar die Senna Peace Terrorist EP. Ben overal langsgeweest waar ze m verkochten, maar helaas. Wil die erg graag hebben, dus als iemand me wederom zou kunnen helpen... | ||
unDISSputed | ![]() | ![]() |
Warren G ft Bishop Lamont - guerilla pimpin non phxion - say goodbye 2 yesterday [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2005 @ 15:49:06 ] ---------------------------------------- My songs make the world go round and ur girl go down | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik zal je liefhebben als je voor mij Bang Bang - Dr.Dre (en andere gappies) zou kunnen regelen, alleen dan wel de instrumental daarvan k0esie | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb Bang Bang van young buck, is dat hetzelfde? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
nee | ||
__cLePtO__![]() |
![]() | ![]() |
instrumental van method man redman - how high part 2 iemand die em heeft en even wil uploaden.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2005 @ 10:33:59 ] ---------------------------------------- www.grasshopper-glanerbrug.com | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
@ undissputed; Non Phixion - Say Goodbye to Yesterday ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
StevenzeN My 2 cent's ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zoek; D'r Lekker Aan en Ik Leef beide van het Opposites album; De Fik Erin Bvd. ---------------------------------------- En dat was het dan.. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Dan moet je het album gewoon KOPEN! heb je ze! Vraag Goldfinger! Die heeft ze! [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2005 @ 19:52:26 ] ---------------------------------------- Days to come | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
gast diie kun je gewoon downe hoor.. ik heb ze tog ook | ||
unDISSputed | ![]() | ![]() |
ghostface killah n trife da god - game time ---------------------------------------- My songs make the world go round and ur girl go down | ||
![]() | ![]() |
Eeuwig respect aan degene die een instrumentale versie voor me heeft van Big Punisher - You ain't a killer Opgezwolle - Tijd leert Mobb Deep - Survival of the fittest Notorious BIG - Kick in the door Snoop Dogg - Tha Shiznit | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Sorry, heb geen instrumentals, maar de tijd leert beat heeft alleen delic man. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik heb die instrumentals die op opgezwolle site staan. en ik heb batterij ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
jammer, thnx voor de reactie. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
wie heeft de beat van ML75 Collabo nog? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
die zou ik ook wel wille ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Van welke track is deze beat? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 11-12-2005 @ 20:04 Van welke track is deze beat? Niemand? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Mobb Deep - Bloodsport, alleen is 'ie ietsje versneld. | ||
Lil_chubby | ![]() | ![]() |
Hey, weet niet waar ik het moet schrijven. Vandaar dat ik het hier plaats. Zou graag enkele goeie liedjes of zangers te weten komen van Franse Hip hop & rap. Vind er namelijk maar weinig informatie van. Iemand misschien die een site kan door geven waarop ik iets vind. Thx | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Lil_chubby schreef op 11-12-2005 @ 21:37 Hey, weet niet waar ik het moet schrijven. Vandaar dat ik het hier plaats. Zou graag enkele goeie liedjes of zangers te weten komen van Franse Hip hop & rap. Vind er namelijk maar weinig informatie van. Iemand misschien die een site kan door geven waarop ik iets vind. Thx Saian supa crew IAM zow zover reikt mijn kennis in franse hiphop ![]() owja Starflam ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Nu ik weer, van welke track is deze beat? : http://rapidshare.de/files/9007729/01_dj_premier_-_instrumental_1-vibez.mp3.html | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 11-12-2005 @ 23:01 Nu ik weer, van welke track is deze beat? : http://rapidshare.de/files/9007729/01_dj_premier_-_instrumental_1-vibez.mp3.html Daaaaaamn nu wil ik het ook weten beat is te dope ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Heeft iemand voor het nummer van Sticks - De kampioen is hier ? ![]() ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Sticks - de Kampioen is hier Is er dan iemand die mij aan wat tracks van Rhino kan helpen? ik heb alleen een battle van 'em volgens mij, en hij heeft een aantal heel dikke nummers. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Bedank ram ![]() ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Ik zoek de instrumental van Nas - ShootEmUp te dope Huus of Vent mss? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Lil_chubby schreef op 11-12-2005 @ 21:37 Hey, weet niet waar ik het moet schrijven. Vandaar dat ik het hier plaats. Zou graag enkele goeie liedjes of zangers te weten komen van Franse Hip hop & rap. Vind er namelijk maar weinig informatie van. Iemand misschien die een site kan door geven waarop ik iets vind. Thx Sjek http://www.hostile.fm/ (met dank aan SpooK!) Staan een hele zooi dope tracks en clips op! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 12-12-2005 @ 17:47 Ik zoek de instrumental van Nas - ShootEmUp te dope Huus of Vent mss? Ik gooi er nog eentje bovenop Cunninlynguists- Linguistics en Nas Shoot em up ook pleeeeeeeeeeease hehe ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
http://rapidshare.de/files/9047085/RAP_Instrumentals--Nas_-_Shoot__em_Up__Instrumental_.mp3.html edit: Duurt maar 1:19 helaas.. edit: Meer dan de helft van wat hier gevraagd word kun je binnen 3 tellen vinden als je goed zoekt, en ik ga dus niet alle verzoekjes vervullen. Alleen zeldzame tracks/instrumentals wel. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-12-2005 @ 18:15:47 ] | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 12-12-2005 @ 18:13 http://rapidshare.de/files/9047085/RAP_Instrumentals--Nas_-_Shoot__em_Up__Instrumental_.mp3.html edit: Duurt maar 1:19 helaas.. Niet erg thx! Nu De cunninlynguists nog ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 11-12-2005 @ 23:01 Nu ik weer, van welke track is deze beat? : http://rapidshare.de/files/9007729/01_dj_premier_-_instrumental_1-vibez.mp3.html Hmm, herken het niet. DJ Premier ken ik eigenlijk alleen van Gangstarr, daar heeft hij bijna alle beats voor gemaakt volgens mij. Misschien is hier geen track van? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Premier is Gang Starrs vaste producer inderdaad. Hij maakt echter ook mad veel beats voor andere rapperts. En jep, hier is zeker wel een track van.. anders zou 't van zo'n instrumental van 'm kunnen komen ofzo. Maat van mij had 't over het origineel nadat hij de beat bij mij hoorde, dat hij die kent.. maar de titel niet meer weet. Nu wil ik de titel weten maar echt helemaal niemand weet 't. =D | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 11-12-2005 @ 23:14 (...) Daaaaaamn nu wil ik het ook weten beat is te dope Just Ice - History (2004) is de track. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 12-12-2005 @ 22:20 (...) Just Ice - History (2004) is de track. thx ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 12-12-2005 @ 12:36 Sticks - de Kampioen is hier Is er dan iemand die mij aan wat tracks van Rhino kan helpen? ik heb alleen een battle van 'em volgens mij, en hij heeft een aantal heel dikke nummers. damn ja Rhino had ik vroeger tracks van. Als ik me niet vergis. Is het een belg? Zoneen dan vergis ik me ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 12-12-2005 @ 18:15 (...) Niet erg thx! Nu De cunninlynguists nog ![]() http://rapidshare.de/files/9107937/01-kno_of_cunninlynguists-lynguistics-ftd.mp3.html Aight. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 13-12-2005 @ 18:02 (...) http://rapidshare.de/files/9107937/01-kno_of_cunninlynguists-lynguistics-ftd.mp3.html Aight. you tha maaaaan ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 12-12-2005 @ 22:24 (...) damn ja Rhino had ik vroeger tracks van. Als ik me niet vergis. Is het een belg? Zoneen dan vergis ik me nee, Rhino uit Amsterdam. ik heb alleen een battle en een paar snippets, ik wil meer! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
kan je er 1 battle online zetten? Dan weet ik of ik de juiste voorhad ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 13-12-2005 @ 18:07 (...) nee, Rhino uit Amsterdam. ik heb alleen een battle en een paar snippets, ik wil meer! ik had er wel geloof ik, ff momentje, ff kijken edit: ff uploaden [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2005 @ 18:37:12 ] | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Rhino - Er is hoop | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
tnx Lange! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Heeft iemand de hele versie van Niemand de B-side van ik wil n meisje? Ik heb dat album al dus die singel kopen is n beetje bull. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ja die zoek ik ook ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
T-Rip Zwolle.. ![]() |
![]() | ![]() |
Ik Zoek de hele buitenwesten show op LowLands 2005 op Mp3 (Video trouwens ook wel goed.. ![]() Heb hem t/m "Opgezwolle - Tjappies en Mammies". | ||
eldroco![]() |
![]() | ![]() |
wie heeft het demo album van Mc Steen het album heet freakshow maar krijg m niet gevonde, kan iemand linkje droppe ofzo ? thnx ---------------------------------------- als overal wegen zijn is alles weg.. | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |