Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Veel requests ineens, ik zoek dingen van Sean P, heb paar nummers en ik vind het wel vet enzo. ![]() edit: Price, geen paul [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 19:09:28 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 14-12-2005 @ 13:07 Heeft iemand de hele versie van Niemand de B-side van ik wil n meisje? Ik heb dat album al dus die singel kopen is n beetje bull. Spacekees, Terilekst, Djiggy Djé & Unorthadox - Niemand [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 19:21:01 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Wie kan er een paar scratch fragmentjes in .rar bestand ofzo zetten en uploaden? Zeer dankbaar voor degene die het doet | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Heeft iemand : MC Wigger & DJ Wanna-B-Fuck Osdorp Medley? ---------------------------------------- Whahahaha | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
die Lange en Jos, bedankt voor de gedropte links, dope nummers | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Heeft iemand mischien Machine gun funk DJ Premier remix ik zoek dit nummer al vet lang maar kan het niet vinden. ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 14-12-2005 @ 18:57 Veel requests ineens, ik zoek dingen van Sean P, heb paar nummers en ik vind het wel vet enzo. ![]() edit: Price, geen paul Als je me toevoegt op Soulseek kun je mn pc leegkapen van die shit. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Dat heb ik nu gedaan, maar ik snap dat soulseek gebeuren niet helemaal, hoe kan ik dingen vanaf jouw pc downen dan? Bedankt trouwens. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
instrumental avn DAC - Springstof.. T-slash gebruikte dezelfde beat bij Afstof ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
monumentje uploading http://rapidshare.de/files/7267811/DAC_-_Springstof__Instrumental_.mp3.html [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-12-2005 @ 19:16:17 ] | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
wie heeft de instrumental van mobb deep - got it twisted | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
misschien is deze vergezocht.. maar in het begin van de "scene 4 (tijd is tijd)" stukje op de dac cd hoor je iemand spitten zo van "bla bal voorordeling, gooi je mening, hoort terug in deling" ofzo i slecht verstaanbaar. maar mijn request is nu wie is dit??? ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
unDISSputed | ![]() | ![]() |
dac? ---------------------------------------- My songs make the world go round and ur girl go down | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
ik zoek 'kind in mezelf' (of kan ook jezelf zijn) van tim en tomster VSOP geloof ik ? ) is niet downloadbaar op Magmar DC++.... alvast bedankt ![]() ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Jeppa De Kapitein! ![]() |
![]() | ![]() |
ik zoek overal naar nmmrs van jiggy om te downloaden maar tot op heden niks gevonde. kan een van jullie me misgien aan wat nmmrs helpen, doormiddel van http://www.yousendit.com of http://www.rapidshare.de of heeft een van jullie misgien wel een link gevonden waar ik jiggy's muziek vandana kan halen....ik hoor het graag:d ---------------------------------------- Ik ben die gast die vastberaden tachtig jonko's achter elkaar klapt, en lam praat omdat ik daarna met gemak acht flessen drank klaar. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 19-11-2005 @ 18:42 hierrrrrr! deze had ik al eens gedropt, doet het nog. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
thnx, iemand anders nog wat?![]() ---------------------------------------- Ik ben die gast die vastberaden tachtig jonko's achter elkaar klapt, en lam praat omdat ik daarna met gemak acht flessen drank klaar. | ||
Richard uh op die uh papi ![]() |
![]() | ![]() |
In deze open dir staan wel wat nummers van hem. ---------------------------------------- head-phones.nl // hiphopgemeenschap.nl | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
ik zoek de nummers van duvelduvel en vsop van de scarfaced CD ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Teh_Jordy schreef op 19-12-2005 @ 21:26 ik zoek de nummers van duvelduvel en vsop van de scarfaced CD Mensen even in zn algemeenheid, dit topic is bedoeld voor zeldzame, lastig te vinden shit (oud, remix, instrumental etc..) Duvel en Scarface ligt gewoon in de winkels, dus ik zie geen enkele reden om ze hier te requesten. Thanks ---------------------------------------- Days to come | ||
omdat die kerel al genoeg verdient mag ik vast wel When its Gone van iemand hebben? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
when i'm gone? tuurlijk, hoe wil je em hebben? | ||
via rapidshare ofzo? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
http://rapidshare.de/files/8070004/Eminem-When_Im_Gone__www_1_.rapbasement.com_-dirty-cdq.mp3.html | ||
dankjewel! | ||
Richard uh op die uh papi ![]() |
![]() | ![]() |
Duvelduvel track van de Scarfaced soundtrack http://rapidshare.de/files/9477183/Duvel_Duvel_-_Tony_Montana.mp3.html ---------------------------------------- head-phones.nl // hiphopgemeenschap.nl | ||
![]() | ![]() |
wie kan me helpen aan deze twee nmmrs van de cd 'scarfaced' kheb me suf gezocht ![]() Kohfie Konnect - Littekens KAS ft. Sage - Rijmvolutie ---------------------------------------- Ik ben die gast die vastberaden tachtig jonko's achter elkaar klapt, en lam praat omdat ik daarna met gemak acht flessen drank klaar. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik zoek de twee albums van joey(van groene fiets(audiosectie hoofdsite) ) die eerst op zijn site gratis de downen waren nu is zijn site in gebruik door zijn vriendin volgens mij en staan die er niet meer op heb iemand die ? stonden zeker wel een paar vette nummers op [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-12-2005 @ 18:52:52 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb ze, ik zal ze zo uploaden ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
alstubliefto http://rapidshare.de/files/9526850/Joey.rar.html ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
danku ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Heeft misschien flessepost van 0118-vier voor mij? ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ej wie weet welke instrumental dit is?? http://rapidshare.de/files/9578323/Freestyle_Friday_Jin_vs._Skitzo__Week_3_.mpeg.html ---------------------------------------- beng! | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Die is van Busta Rhymes Feat P Diddy & Pharrel - Pass The Courvoisier Part 2 (Remix) | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Ik zoek LL Cool J - Hush maar in goede kwaliteit want blijkbaar vind ik em niet in goede kwaliteit ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Edit: Never mind [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2005 @ 15:14:30 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
unDISSputed | ![]() | ![]() |
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2005 @ 22:17:46 ] ---------------------------------------- My songs make the world go round and ur girl go down | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 22-12-2005 @ 12:57 Ik zoek LL Cool J - Hush maar in goede kwaliteit want blijkbaar vind ik em niet in goede kwaliteit ik heb die. zal em ff'n uploaden. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
hier is dan: ll cool j - hush http://rapidshare.de/files/9635367/ll_cool_j_-_dj_envy___big_mike_-_ahead_of_realestniggas_com__-_hush.mp3.html [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2005 @ 15:54:11 ] ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
lilpac | ![]() | ![]() |
mensen wie kan er ff de clip van metz-gooi je wielen in de lucht ff droppe | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
thnx battlecat nog ---------------------------------------- beng! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Prop prop voor Joss de Boss nog voor die track ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 11-12-2005 @ 20:00 wie heeft de beat van ML75 Collabo nog? | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 22-12-2005 @ 15:52 hier is dan: ll cool j - hush http://rapidshare.de/files/9635367/ll_cool_j_-_dj_envy___big_mike_-_ahead_of_realestniggas_com__-_hush.mp3.html thx kerel! ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Nu ll Cool J - Headsprung (in goede kwaliteit) en ik ben bevredigd ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
slijmbal hiphopjunkforlife ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb die tifen cd besteld, maar kan niet wachten. wie heeft er een paar nrs voor me ? ---------------------------------------- "Underground just ain't a word, it doesn't mean unheard. If you a real hip hop fan than it means preferred." | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Ll Cool J - Headsprung | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: BattleCat schreef op 23-12-2005 @ 13:10 Ll Cool J - Headsprung Battlecat pompt die vette tracks ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
kenk ergens vn iemand op de een of andere manier eventueel misschien met een mogelijkheid "the Opposites" (van hun niewe clip) als audionr kunnen downen hij heet "Oew Oew" geloof ik? [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-12-2005 @ 16:11:08 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Master Of Disaster schreef op 23-12-2005 @ 16:10 kenk ergens vn iemand op de een of andere manier eventueel misschien met een mogelijkheid "the Opposites" (van hun niewe clip) als audionr kunnen downen hij heet "Oew Oew" geloof ik? http://rapidshare.de/files/9706711/8.Oew_Oew.mp3.html ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |