Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
dank je.. kan ik daar weer aan mee doen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
ja dus het is niet dat ik text belangrijker vind enzo zoals in die discussie en dat ik daarom maar eerst text doe, maar puur omdat ik zelf wil deelnemen en ik heb al gezien dat als ik eerst dat audiotoernooi draai het te lang duurt en ik dus weer in een drukke tetamen periode zit. nu heb ik wat meer tijd dus doen we eerst topicaltoernooi. Daarna krijgen we een prachtig audiotoernooi dat verzeker ik u ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Royal_A Ons belang eerst! ![]() |
![]() | ![]() |
Wanneer komt het volgende toernooi er aan? Kwestie van tijdig inschrijven. | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
gevote! mensen door voten, hoe eerder de finale klaar is, des te sneller het volgende toernooi ! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe ook wel mee aan topical btw | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
Quote: Royal_A schreef op 09-12-2005 @ 14:48 Het is niet aan jouw om te beslissen wie er vote. het komt er iniedergeval op neer dat JIJ niet kan EN mag voten ---------------------------------------- fuck yu | ||
![]() | ![]() |
nee heb het even recht gezet daar. gewoon iets te snel zijn conclusie getrokken dusja ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
jo thx pro ---------------------------------------- fuck yu | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Prow schreef op 09-12-2005 @ 21:26 @ DEK ja maar jij bent een member die hier al een tijdje rondhang snapje. maar deze gast is 16 dagen aangemeld. veder snap ik niet wat je dan nog komt zeuren als je uberhaupt niet de regels van een toernooi gaat lezen maar wel gaat voten, en vervolgens iemand gaat dingen gaat verwijten terwijl je ze niet gecheckt heb. maar ok we praten er niet meer over anders wordt Huussuh boos. ik zal morge hier voten. Gast, als paps om votes vragen, ben ik zo sociaal om te voten ja. En wie had het over zeuren? Ik zei alleen dat mijn votes wel meetelden :S Het zal ook wel... ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
ghehe uhh sorry DEK maar dat was niet richting jou ![]() maar die andere. exuuses ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
O. Dan is het goed. ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
ja dan is het goed ---------------------------------------- fuck yu | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
goed gemaakt? | ||
![]() | ![]() |
volgend toernooi wat fantasie gebruiken jongens. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Zoiets als NTTT? weer of een topical teksten toernooi waar je elkaar niet 'disst' met een topical tekst.. maar gewoon wie het allermooiste schrijft.. Een toernooi wie de mooiste/beste topical tekst maakt [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-12-2005 @ 22:02:11 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
mwah, ik doe niet mee, helaas voor julie![]() audio misschien wel | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Doe mee, en maak van elke battle een audio ofzo ![]() Ik doe mee uiteraard [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-12-2005 @ 22:02:12 ] | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 11-12-2005 @ 22:01 Doe mee, en maak van elke battle een audio ofzo ![]() Ik doe mee uiteraard kan je net zo goed een audio toernooi doen. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
jah wordt denk tekstschrijftoernooi. zonder het element battle. gewoon eens lekker je fantasie loslaten op een onderwerp zonder constant met de vraag naar punches in je nek ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Prow schreef op 11-12-2005 @ 22:03 jah wordt denk tekstschrijftoernooi. zonder het element battle. gewoon eens lekker je fantasie loslaten op een onderwerp zonder constant met de vraag naar punches in je nek tip : stel een vaste jury op.. Om gezeik te vermeiden en zodat iedereen hetzelfde beoordeelt wordt ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
hmm, misschien dan ik kijk wel, ben eigenlijk wel te paaien voor een excuus om te schrijven ![]() | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: Prow schreef op 11-12-2005 @ 22:03 jah wordt denk tekstschrijftoernooi. zonder het element battle. gewoon eens lekker je fantasie loslaten op een onderwerp zonder constant met de vraag naar punches in je nek Cool, count me in. Wil wel ns zien hoe me dat afgaat. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 11-12-2005 @ 22:05 (...) tip : stel een vaste jury op.. Om gezeik te vermeiden en zodat iedereen hetzelfde beoordeelt wordt jury is handig voor de battleaars, maar het is erg veel werk en ik heb deze keer geen zin om jurylid te worden, want ik wil meedoen net als de meesten denk ik ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
both true vip en X | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 11-12-2005 @ 22:09 (...) jury is handig voor de battleaars, maar het is erg veel werk en ik heb deze keer geen zin om jurylid te worden, want ik wil meedoen net als de meesten denk ik ja het is veel werk MAAR je kan het aantal deelnemers beperkt houden of meer juryleden aanstellen die elk aantal teksten toegewezen krijgen ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
daarom ik vind jury zelf eig ook niks. juist de verschillende mensen die je teksten bekijken is het goede. en de shizzle krijgt weinig aandacht omdat ertoch gevote wordt door een jury. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Prow schreef op 11-12-2005 @ 22:11 daarom ik vind jury zelf eig ook niks. juist de verschillende mensen die je teksten bekijken is het goede. en de shizzle krijgt weinig aandacht omdat ertoch gevote wordt door een jury. ja maar kijk deze competitie echt tekort aan voters en als er dan iemand vote (kijk naar finale) komt er gezeik. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
ja maar was dat gezeik ongepast dan | ||
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 11-12-2005 @ 22:12 (...) ja maar kijk deze competitie echt tekort aan voters en als er dan iemand vote (kijk naar finale) komt er gezeik. gezeik krijg je ook wel met een jury, kijk maar naar het vorige audio toernooi [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-12-2005 @ 22:15:21 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 11-12-2005 @ 22:13 ja maar was dat gezeik ongepast dan neen, helemaal niet maar dat gezeik kwam er toch omdat jullie het niveau van de voters niet goed genoeg vonden, of niet objectief genoeg. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
pcies maar ik denk dat je de 1e paar rondes wel iedereen kan laten voten finale en halve finale misschien beetr niet iedereen | ||
naah.. 'jullie'. Zegmaar timow![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
ik af en toe een vote afgekeurd omdat of het gewoon te kort was of diegene niet lang genoeg was aangemeld op deze site. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Maarehm, zijn er al datums bekend? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 11-12-2005 @ 22:20 Maarehm, zijn er al datums bekend? Jij hebt eerst andere shizzle te schrijven ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 11-12-2005 @ 22:20 Maarehm, zijn er al datums bekend? drop denk van de week de opzet en het inschrijftopic maarja spijker me nergens op vast. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
kondig 't van te voren wel ff aan dan, ik wil niet te laat zijn met inschrijven ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Met wat geluk doe ik mee, anders wil ik wel jureren (als het mag en er een jury komt). ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
nieuw tournament.. ckers goed idee ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
HuntR![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
topicals yeah , daar heb ik wel zin in ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
yeah ik doe wel mee.. en als het moet jureer ik ook wel.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
ghehehe dan zal je meoten kiezen want en jury en meedoen kan niet. ik zal waarschijnlijk ook wel weer mee doen ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
dan maar meedoen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
[quote]Prow schreef op 12-12-2005 @ 18:16 ghehehe dan zal je meoten kiezen want en jury en meedoen kan niet. ik zal waarschijnlijk ook wel weer mee doen ![]() oeew damn iedereen doet mee ![]() Dan zal ik waarschijnlijk niet achterblijven] ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 11-12-2005 @ 22:21 (...) Jij hebt eerst andere shizzle te schrijven ![]() Jij ook, of ben je al klaar? ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Prow, is het nou wel of niet met een jury? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 12-12-2005 @ 18:19 (...) Jij ook, of ben je al klaar? ![]() ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil wel jureren.. schrijven met toegewezen onderwerp is niks voor mij. ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 12-12-2005 @ 18:28 Prow, is het nou wel of niet met een jury? weetniet. drop van de week de opzet dan kunnen jullie het lezen. ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |