Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik verveel me. Waarom zijn er zo weinig drop je shit in 4 lines dingen man [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2005 @ 08:35:01 ] | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 15-11-2005 @ 08:34 Ik verveel me. Waarom zijn er zo weinig drop je shit in 4 lines dingen man Kwee nie, :p iedereen battle'd teveel ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
moet ik me eigenlijk ook maar weer mee bezig gaan houden ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
jeuj en weer een nieuwe kankerdag. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik hoef niet naar stage, lekker toch ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Zo direct mn sfeerverslag ophalen op school, en op mn blote knietjes bidden tot bruce almighty voor een voldoende.... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ey hoe kan je offtopic lullen op een slowchat topic? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
ja kijk maar naar de topic titel ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
ff van nu tot half vijf wachten op het volgende college, half zeven mag ik mezelf weer een vrij man noemen ---------------------------------------- Days to come | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 15-11-2005 @ 12:13 ey hoe kan je offtopic lullen op een slowchat topic? uitleg aangaande dit onderwerp vind u op de eerste pagina van het topic! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik verveel me de tering.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik ben lekker een broodje kaas aan het eten/ | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik niet.. ik ben me tekst alvast maken voor die wekelijkse tekst.. en die 3 regels die ik nu heb ben ik zeer tevreden mee ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Er zit weer een tand los van mij ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Wuahahahahahahahaha... nah, kan je alvast oefenen op het trekken van dingen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
![]() Eerst een gekneusde vinger en dan een losse tand.. Oh hemel het gaat de verkeerde kant met me op.. ouderdom? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
denk ut.. moet wel.. lijdt je ook al aan dementie en rimpels en zo? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Nee wel een snor Oh ik bedoel: Beharing van de bovenlip [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2005 @ 13:54:56 ] | ||
![]() | ![]() |
een gestoffeerde bovenlip ---------------------------------------- Days to come | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
stof telt niet mee he.. het moet wel echt haar zijn ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
He verdorie ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik ga maar weer Half Life spelen dan Toedeloetjes | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik ga zo direct dan maar weer naar beneden.. me ma is jarig.. of ik kan kiezen om AoM te spelen want geld voor AoE III heb ik niet ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
gefeli Ik ben klaar poe poeh | ||
![]() | ![]() |
eindelijk van dat stomme kikker plaatje af ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Dat werd inderdaad wel eens tijd ja! ---------------------------------------- Days to come | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb ff een vraag aan alle dope mensen hier: noem eens een goede reden om twee vechtende mensen uit elkaar te halen want ik deed het vandaag, en toen vroeg iedereen waarom ik dat deed, maar daar had ik niet echt een antwoord op ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
laat ze gewoon lekker vechten![]() | ||
![]() | ![]() |
Omdat je veel te goed bent voor deze wereld! ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
ik zou het alleen doen als 1 iemand die ander helemaal ownt, dus wanneer het gevaarlijk voor 1 iemand word zou ik in grijpen voor de rest is het altijd wel leuk om te zien ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
omdat we in nederland leven en we al decenia op een niveau zijn waarop we weten dat fysiek geweld niks oplost en alleen maar meer haat aanwakkerd versla ze verbaal met taal ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Omdat je geen typische Nederlander wil zijn en daarom ingrijpt ipv alleen toekijkt (a) ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
GeenZin Geen zin.. ![]() |
![]() | ![]() |
Weet je hoe Cool ![]() Bijh mij op school werd mobiel gestolen van iemand die ik ken dus hij ging kijken en oen zag die gast dat iemand met zijn mobiel de fietss opstapte en keek hoelaat het was..dus die gast die ik ken rende achter hem aan en pakte hem en toen brenge die gast die ik ken ![]() ![]() Moest er effe uit..het was namelijk een vette lol ![]() ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Wat is een gedoogd slowchat beleid? ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
Quote: chester schreef op 15-11-2005 @ 16:07 Wat is een gedoogd slowchat beleid? moet je heel letterlijk nemen.. ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Groninger schreef op 15-11-2005 @ 16:20 (...) moet je heel letterlijk nemen.. Dat snap ik. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2005 @ 16:34:57 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ja. Livioso, ik heb zo'n aftelkalender gemaakt. Nu kruis ik de dagen af tot 2006, dikke pret. Copytje? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb er al één met elke dag een blanco mijtertje erop dat ik elke dag mag inkleuren zodat die aftelt tot de dag dat we sinterklaas vieren. Daarna maak ik er een met een vuurpijl erop. maar tnx anyway! | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
31 dec wordt dope! ik weet nog niet wat ik ga doen maar dat maakt me vrij weinig uit, gewoon chilleeeee | ||
![]() | ![]() |
Ik heb er één met een piste er op, want mijn 2006 gaat van start in alpe d'huez met 2 vrienden en een nichtje van een vriend van me. Ja, het kan niet anders dan mijn 2006 worden. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
mijn 2006 start vooralsnog gewoon thuis maar dat neemt niet dat weg dat het niet míjn 2006 wordt natuurlijk ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
vorig jaar 2005 ingegaan in duitsland, dat was kut, er was wel lekker eten maar dat was het dan ook wel.. | ||
![]() | ![]() |
meer heb je niet nodig toch? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Waren er toen ook veel dronken meisjes? Bij mij waarschijnlijk wel en als die er niet zijn, dan komen ze vanzelf. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
ik kwam vorig jaar juist net terug van de piste op 31 december...was ook met 2 vrienden wezen snowboarden toen hier in groningen een heel mooi feestje gehad.. oud&nieuw is altijd gekte....maakt me nie uit wat ik ga doen ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb trek in wintersport! oud en nieuw boeit me eerlijk gezegd eigenlijk geen reet, tot nu toe nooit echt fantastisch gevonden behalve toen ik nog volop vuurwerk afstak. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 15-11-2005 @ 17:04 Waren er toen ook veel dronken meisjes? Bij mij waarschijnlijk wel en als die er niet zijn, dan komen ze vanzelf. nee ik zat in een heerlijk hotel met allemaal van die kut bejaarden! ook geen lekkere duitse gezien daar | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 15-11-2005 @ 17:10 ik heb trek in wintersport! oud en nieuw boeit me eerlijk gezegd eigenlijk geen reet, tot nu toe nooit echt fantastisch gevonden behalve toen ik nog volop vuurwerk afstak. word !! ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
ik ga met kerst weer dope snowboarde![]() | ||
![]() | ![]() |
ik heb net 2 nieuwe broeken gekocht ![]() 1 van pelle pellen en 1 ecko ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |