Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 15-11-2005 @ 19:19 (...) ik ook:') op wiie dan..?? | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: GeenZin schreef op 15-11-2005 @ 19:18 Wacht !! ik vraag mijn vriend wel..hij is.. Paris Hilton verslaafd als er een nieuw filmpje is.. dan vraag ik het wel.. ![]() vraag je vriend maar even.... ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 15-11-2005 @ 19:20 (...) op wiie dan..?? | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
da was nachtversie | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
slapen bij frans bauer is vanavond weer ! | ||
GeenZin Geen zin.. ![]() |
![]() | ![]() |
KUT!! ik haat frans bauer hij zingt als een wijf ![]() ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
Quote: livio schreef op 15-11-2005 @ 19:23 slapen bij frans bauer is vanavond weer ! FRANS BAUWER SUCKS !! ![]() nee maar ik vind hem niet egt heel erg waarvan je zegt, van jhaaa ![]() snap je..? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
stelletje nitwits! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
goldfinger.. moe je niet is wat nuttigs gaan doen dan alleen maar hier posten? | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Boswottels is hardstikke stoer ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Linda vereren ?? ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 15-11-2005 @ 19:26 Boswottels is hardstikke stoer ja en jij hebt een snor boven op je hoofd | ||
Quote: Boswottels schreef op 15-11-2005 @ 19:26 goldfinger.. moe je niet is wat nuttigs gaan doen dan alleen maar hier posten? whaha nee, heb nix te doen.. ![]() ben ziek heb al heel de dag in bed gelegen.. | ||
En jij hebt mijn poster boven je bed ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 15-11-2005 @ 19:27 En jij hebt mijn poster boven je bed nerd | ||
janet ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 15-11-2005 @ 18:55 Uhuu, frans talige ish rockt als een mawfucker, sinds gisteren ofzo ![]() ik snap precies wat je bedoelt ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik maak geen mannen, ik maak janetten | ||
![]() | ![]() |
Ik ook hoor ![]() ![]() ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
sjwoel, ken je dat dat is homo in het duits..![]() | ||
Schwul ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 15-11-2005 @ 19:27 (...) whaha nee, heb nix te doen.. ![]() ben ziek heb al heel de dag in bed gelegen.. je bent toch niet mijn zusje he? die ligt ook al heel de dag ziek in bed ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Me vader is een schwul.. ![]() ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
Quote: V.I.P. schreef op 15-11-2005 @ 19:30 (...) je bent toch niet mijn zusje he? die ligt ook al heel de dag ziek in bed ![]() kut! nu ben je der achter gekomen :|.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik ben ook maar is hele dag thuis gebleve.. had maar 3 uurtjes les.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
FUck school.. ik had 8 uren les..50 minuten dan 1 les.. maar dan toch..ben dan om 16.10 uit ![]() ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik zit al sinds september thuis ![]() | ||
![]() | ![]() |
Dab heb jij geluk.. ![]() ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
als ik 8 uur les heb ben ik om kwart voor 6 thuis..:o | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik zou het geen geluk willen noemen, weet je hoe saai. | ||
![]() | ![]() |
WTF hoe lang duurt een les dan bij jullie ![]() ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
morgen een shitlange dag gek. tot 5 over 3...........![]() | ||
![]() | ![]() |
Nee school is leuk wou je zeggen.. Nou als ik erover denk best wel..ja want dan smak je naar vakantie he ja ok school is vet zie je je scholl vrienden en di shit..enzo ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
![]() | ![]() |
ik ben elke dag half 3 uit ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
daarom. en daarnaast is school je basis voor je toekomst (hoe slap het ook klinkt). | ||
![]() | ![]() |
Dan is echt KANKER relaxd.. ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
Quote: GeenZin schreef op 15-11-2005 @ 19:35 WTF hoe lang duurt een les dan bij jullie ![]() 50 min..maar ik zit in nijmgen op school Ghehehe | ||
Damn jullie hebben amper school, precies. Ik begin elke dag school om 8.25 en lessen zijn gedaan om 15.45 ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Quote: GeenZin schreef op 15-11-2005 @ 19:37 Dan is echt KANKER relaxd.. weet ik ![]() alleen moet ik nog wel 45 minuten fietsen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 15-11-2005 @ 19:37 daarom. en daarnaast is school je basis voor je toekomst (hoe slap het ook klinkt). Jip maar waarom ga je dan niet studeren ofzo ![]() ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik wacht tot ik weer verder kan studeren. februari begin ik. | ||
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 15-11-2005 @ 19:37 (...) 50 min..maar ik zit in nijmgen op school Ghehehe Cool ik ook ik zit op dominicus.. ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
jha ik op montesoriiee.. waar is jou school dan..? | ||
![]() | ![]() |
montesorie onderwijs rocks! ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 15-11-2005 @ 19:38 Damn jullie hebben amper school, precies. Ik begin elke dag school om 8.25 en lessen zijn gedaan om 15.45 Dan ken jij mijn rooster nog niet man.. ma 16.10 di 15. 20 wo 15.20 do 16.10 vr 15.20 ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
kheb meestal rond 15.10 gedaan | ||
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 15-11-2005 @ 19:41 jha ik op montesoriiee.. waar is jou school dan..? uhh bij de hanos.. tegenover..als je dat kent :p ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
![]() | ![]() |
en uhh goldfinger waar woon je.. ![]() nehh maar efe weten ![]() ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
Quote: GeenZin schreef op 15-11-2005 @ 19:43 (...) uhh bij de hanos.. tegenover..als je dat kent :p Ghehe nee, welke kant van nijmegen dan.. | ||
![]() | ![]() |
hahha weet ik veel. ![]() ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |