Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle competitions /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 08-12-2005 om 10:52:52
Dat probeerde ik zachtjes te vertellen.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op donderdag 08-12-2005 om 13:06:33
Quote:
-pascool- schreef op 08-12-2005 @ 10:51
vind niveau bedroevend laag voor een finale heren

woord, heb ik ook al wel 3x vermeld..
----------------------------------------
fuck yu
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op donderdag 08-12-2005 om 13:07:52
maar ik ben wel in voor een dope rematch, opzich..
maar als huus neit wilt, en prow het niet oké vind?
ik ben down ermee
----------------------------------------
fuck yu
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 08-12-2005 om 13:08:08
Quote:
TiM-Ow schreef op 08-12-2005 @ 13:06
(...)
woord, heb ik ook al wel 3x vermeld..


zeg ik het nog een keer
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 08-12-2005 om 13:12:16
Quote:
TiM-Ow schreef op 08-12-2005 @ 13:07
maar ik ben wel in voor een dope rematch, opzich..
maar als huus neit wilt, en prow het niet oké vind?
ik ben down ermee


aangezien het 3-0/4-0 staat zal hij dat vast niet willen, allleen als hij ballen heeft...
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 08-12-2005 om 13:36:22
Uuhm, omdat Angelix vindt dat het gelijk op gaat een rematch houden? Ik dacht het niet. Sowieso ben ik al vanaf het begin van de halve finales niet meer met dit toernooi bezig (sowieso niet meer met battlen, wil ns aan teksten beginnen en daarna misschien audio), vandaar ook misschien dat 'bedroevend lage niveau', dus ik heb er eerlijkgezegd ook geen zin in. En ja, ik sta ook met 3-0 voor ja.

En ik zie het nut van een rematch ook niet in. Als Timow volgens zichzelf onder zn niveau gedropt heeft is dat toch zijn fout, tis niet dat we er geen tijd voor gehad hebben. En ik wil jullie ook niet kwellen met een tweede battle van zo'n bedroevend laag niveau. Voor echt vermaak moet je maar op hiphopnet ofzo kijken. Groetjes.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2005 @ 13:59:06 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 08-12-2005 om 13:52:28
/chicken
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 08-12-2005 om 13:54:58

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 08-12-2005 om 14:19:42
Ach ach, stil maar hoor.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 08-12-2005 om 14:26:17
het is heel normaal dat een finale uitslag 5-0 4-0 ofzo is omdat het niveau zo dicht bij elkaar zit en er toch gekozen moet worden zie je vaak dat de kleinste dingen dat bepalen.

Ik wil hier best voten hoor, ik zal het dan ook maar doen (morgen of zaterdag ofzo) maar het is een normale vote, niet dat mijne dus 100x meer telt ofzo

veder liever geen loze verhalen hier houden. @ Xflipit zulke reacties doe je even in competitie praat dan kan je daar veder op door auwehoeren


----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 08-12-2005 om 14:39:28
Nou, als MX en Prow (waarvan ik vind dat die in ieder geval het niveau hebben om te voten) dan nog gaan voten, en als Prow vervolgens bepaalt welke van de overige votes nog geldig zijn, lijkt het me dat er wel genoeg (objectief) gevote is om de uitslag te bepalen. Of Timow moet het daar niet mee eens zijn.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 08-12-2005 om 14:49:50
ja ik zal de waardescanner eens over halen maar voel er weinig voor om opeens votes af te keuren omdat iemand ze niet objectief vind, ik vote sowieso nog. Mx moet maar kijke ofzo, dit topic blijf nog wel ff open voor votes, tot zaterdagavond sowieso en wie weet wat er nog gebeurd.

en een rematch gaat vaak buiten een toernooi om en is een oneindige strijd want dan komen er ook weer remachtes op rematches nee maar dat moeten jullie zelf maar regelen maar dat kan gewoon in BTL enzo
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 08-12-2005 om 15:00:46
Ik vind het maar een beetje gehuil hoor, dat niet objectief voten.
Dat per line voten, of met punten, allemaal leuk, maar ik vind dat onzin.
Als je gewoon concreet kijkt, en door alle schijn 'wordplay' heen kijkt
blijft er weinig van de bijde teksten over.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op donderdag 08-12-2005 om 15:07:02
leuk

leuk

ik zou wel willen vote maar dat durf ik niet
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op donderdag 08-12-2005 om 15:24:51
Quote:
TiM-Ow schreef op 07-12-2005 @ 10:35
korte vote voor een finale..

1-0


Als het moet vote ik wel uitgebreider, vanavond of morgen dan. Ik snap trouwens ook niet waarom je een tekst dropt als je weet dat het niveau ervan ''bedroevend laag'' is, maar goed, jouw probleem enzo.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 08-12-2005 om 15:39:36
Quote:
Huussuh schreef op 08-12-2005 @ 00:19
Geheheh, en wat is het verschil van "haha, in yo face" en "ooow die moet die voelen"?


haha in yo face , grappige punchline

ooow die moet 'ie voelen , harde punchline

anyway , ik vindt het toch wel een dope finale. Laag niveau ? no offence, maar de meeste komen niet zo dope hoor

Ik ga niks quoten , speciale lines eruit halen. Bij mij gaat het om de battle in het geheel , wie kwam er nou het hardst , etc etc



dikke texten van beide. Ik vindt persoonlijk Huussuh's 2e text wel wat harder dan zijn 1e, waar timow in de zijn 1e weer wat doper kwam.Huussuh, Je had bij de eerst een soort van startproblemen , het schommelde tussen dope punches en stukken waar ik niet echt van onder de indruk was. Timow vondt ik bij de 2e text wat minder gewild komen. Het leek meer een "het moet maar" text dan "ik ga ervoor". Dat haalde denk ik toch je , best dope , 1e stuk naar benenden, zonde man !

Qua flow zat het zeker wel goed. Hoewel ik dat bij text niet zo erg mee vindt tellen , gezien je het rap moet kunnen door lezen , maar je toch nooit echt op die gene zijn flow zal komen te zitten. Daar hebben we het dus niet over , zat bij bijde heren goed !

Punches waren bij allebei hard en aanwezig. Nou zeg ik wel eerlijk erbij dat ik die van Huussuh grappig vondt , en die van Timow juist weer hard. Dat maakte het onder andere zo leuk. Ik lachte me rot bij Huussuh , en bij timow had ik zoiets van...zeker hard. Let er wel op dat je gramatica ( beide heren ) niet verloederd om maar goed uit te komen. Weet even niet meer of dat nou hier was of dat dat nog in me hoofd zit , maar dat zowizo.

Originaliteit vondt ik bij beide ook wel vet hoor. Somige lines dacht ik van..ja die insteek ken ik. Sommige was ik echt door verrast. Toch vondt ik Huussuh daarin wat beter komen. Wat leuke opzets , vondt het allemaal wat hilarisch en losjes opgezet, waar ik bij timow , de toch wel goede , "ik lust je rauw" taktiek bespeurde. Mischien een tip voor Timow , probeer een keer heel nonchalant te zijn. Geen fuck geven , punch grappig.

Goed ik kan er lang en kort over lullen , heb er lang over nagedacht ( alle andere posts achterwege gelaten ). Beide heren kwam zeer dope , was verrast en ik vindt dit toch wel een goede finale. hier en daar wat schoonheidsfoutjes van beide heren , kan gebeuren.

Mijn uiteindelijke vote gaat naar : Huussuh

Timow, sorry. Ik denk dat je net een tikkie te kort kwam. Als ik eerlijk ben heeft je 2e stuk je genekt , des al niet te min kwam je dope.

Heren , beide propjes !
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op donderdag 08-12-2005 om 15:43:49
fak het zeg ik tog..
laat het maar zo

huus ik vroeg ook alleen maar of je het wou..
je hoeft me neit te overtuigen


ik ben niet verplicht om alles uit de kast te halen en belangrijkere dingen opzij te zetten..
ik geef allen rede waarom er neit zo'n heasa meot worden gemaakt..



ik zei tog gewoon dat ik het goed ovnd.. het t eerste en laatste was wat ik er over zei..
ik wou het alleen kwijt..
----------------------------------------
fuck yu
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op donderdag 08-12-2005 om 15:44:01
je beste one-liners komen uit de pennenwinkel godverdomme

ik snap hem niet helemaal.. kan iemand em aan deze beginner uitleggen?
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op donderdag 08-12-2005 om 15:46:23
mx bedankt voor de moeite
----------------------------------------
fuck yu
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 08-12-2005 om 15:50:15
kijk tim-ow's posts in dit topic
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 08-12-2005 om 15:52:06
-cut-

pascool doe normaal.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2005 @ 16:07:07 ]
Niles Gepost door Niles op donderdag 08-12-2005 om 15:54:36
-cut-

spammen is aangeleerd, wordt geen naprater.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2005 @ 16:07:54 ]
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 08-12-2005 om 16:09:34
oke kunnen we nu weer normaal doen enzo? dat kansloze gereageer om prive redenen hoeft hier niet en van nadoen wordt je ook niet echt wijzer.

dus ontopic: voten of feedbacken of wat nuttigs melden. en ikbepaal wel wat nuttigs ja/nee
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op donderdag 08-12-2005 om 16:17:59
misschien is het bij de volgende wedstrijd, die altijd zo goed verzonnen en opgezet worden door de nlhiphop commissie, om in de regels te zetten dat mc's na hun drop niet meer in hun topic mogen posten
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 08-12-2005 om 16:24:44
ach een beetje discussie kan geen kwaad het hoort er allemaal bij. het zou het allemaal een stuk saaier maken. maarja kansloos geblaat waar echt helemaal niemand wat aan heeft is wat anders
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op donderdag 08-12-2005 om 16:27:57
Ik ben dan geen battlecat of wat dan ook maar ik vind dat het een beetje zuur overkomt van timo dat hij achteraf zegt ach ik heb toch mijn best niet gedaan, maar als het zo is.. het zij zo
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op donderdag 08-12-2005 om 16:41:10
als hij zijn best niet heeft gedaan had die dat maar moeten doen.
hij wist wat die moest doen punt uit.
als je kan winnen met de helft van je skills dan doe je dat.
kan je dat niet en verlies je daardoor, dan moet je boos op jezelf worden, en het niet als excuus gebruiken.
Tijdgebrek was vast wel een oplossing voor te vinden.
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op donderdag 08-12-2005 om 16:41:13
ik zeg neit dat ik mijn best neit gedaan heb..
ik zeg alleen dat allerlei rare fratsen uithalen hiervoor overbodig is.

Edit:

ik gebruik het neit als faking excuus, lees wat ik zeg papi's
damn tis moeilijk
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-12-2005 @ 16:42:14 ]

----------------------------------------
fuck yu
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 08-12-2005 om 17:06:11
Quote:
TiM-Ow schreef op 08-12-2005 @ 15:43
fak het zeg ik tog..
laat het maar zo

huus ik vroeg ook alleen maar of je het wou..
je hoeft me neit te overtuigen


ik ben niet verplicht om alles uit de kast te halen en belangrijkere dingen opzij te zetten..
ik geef allen rede waarom er neit zo'n heasa meot worden gemaakt..



ik zei tog gewoon dat ik het goed ovnd.. het t eerste en laatste was wat ik er over zei..
ik wou het alleen kwijt..


Ik val je ook niet aan hoor, ik zeg alleen waarom ik geen rematch wil, en misschien klonk dat een beetje bot, maar dat bedoelde ik niet zo
En die heisa maak jij of ik niet, maar vooral de huilers die op het eind van het toernooi uit hun schulp kruipen om nu te gaan stoken en zeiken dat de teksten zo wack zijn, terwijl ze zelf of niet mee hebben gedaan of zo wack gedropt hebben dat ze eigenlijk geen recht van spreken hebben.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Groninger
ik voel mij TOF
Gepost door Groninger op donderdag 08-12-2005 om 17:10:01
en Amen.

Voten mensen
----------------------------------------
FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 08-12-2005 om 17:22:09
Hier is mijn vote dan uiteindelijk nog, excuses dat het zo lang duurde

De eerste drop van jullie beiden vond ik dope. Veel wordplay, vooral TiM-Ow had er erg dope dingen tussen zitten. Huussuh krijgt dan weer het puntje voor de originaliteit, veel van TiM-Ows dingen leek ik al half te kennen - wat niet wegneemt dat ze erg dope waren.
Ook de punches waren hard, vond TiM-Ow hier ietsje beter in dan Huussuh. Flow was bij beiden goed.

Als ik alleen op de eerste drop zou afgaan, zou ik niet kunnen voten. Jullie niveau lag gewoon precies tegen elkaar aan.

Maar er was nog een tweede drop...

In de 2de drop was het verschil namelijk erg groot. TiM-Ows tekst vond ik een stukje minder dan de eerste drops. Hij punchde minder lekker, en ook de reply was niet geweldig. Hier had je zeker meer van kunnen maken, jammer.
Huussuhs 2de drop daarentegen was echt heel dope. Heel hoog niveau. Harde punches en dope wordplay + een heleboel humor. Erg origineel, en ook een lekkere reply op de diss van TiM-Ow. I'm lovin' it, om met een cliche te spreken.

Kortom: m'n vote gaat naar Huussuh!

----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op donderdag 08-12-2005 om 18:55:39
vok timow, over plusse en minne.. slechts ter beoordeling
over de 'bite-line' toch toeval dat ie precies rond dezelfde
tijd 2x gebruikt wordt, maar oke i don't give a shit
over je 1e line.. smaken verschillen mss, ik vond em niet zo vet

damn, ik heb ook vaak verloren dat i khet er niet mee eens was,
maar fuck het man, vind het beetje triest om zo in finale
te gaan kjenkere, maar respect jij nekte mij 2 rondes geleden
Royal_A
Ons belang eerst!
Gepost door Royal_A op donderdag 08-12-2005 om 23:04:31
ach de fuck, waarom werd mijn vote afgekeurd?
Ik heb evenveel recht om een vote te publiceren als elk ander member op dit forum.

Ik neem ff de tijd om mijn vote te droppe en zie ik dat die voor niks nodig was? Wat is dit voor een forum waar votes die niet aanslaan worden afgekeurd?

Als mod's zomaar ff votes kunne gaan afkeure, kun je dit dan nog wel een eerlijke battle noeme? Doe ff niej zo corrupt man en wees is objectief.-, denk eens na, dus jij gaat enkel de mense late vote die zichzelf bij wijze hebbe bewezen is het hele rapforum en shit, nou de fuck daaraan man...

Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op vrijdag 09-12-2005 om 00:06:28
he royal beetje respect is wel op zn plaats..

maar ik begreep tim-ow voor 100% toen ie op jou reageerde.. je zag geen wordplay.. dus heb je te weinig verstand om te voten..
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Royal_A
Ons belang eerst!
Gepost door Royal_A op vrijdag 09-12-2005 om 12:30:59
respect heeft hier niet veel mee te maken, het gaat om het feit dat de mod in kwestie, die zomaar de vote afkeurt, zelfs geen reden heeft opgegeven(aan mij) ivm de afkeuring van mijn vote, dat is pas onrespectvol zijn.

TiM-Ow heeft in feite hier niet veel op aan te merken want hij is tenslotte niet diegene die vote. De jury zijn de mensen die je dient te overtuigen met een sterke battle en niet een battle waaraan je geen moer geeft om dan de beslissing van de jury tegen te vechten.

TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op vrijdag 09-12-2005 om 13:54:48
wie is er hier de jury dan
in de eerste post van je op heel deze fakking site(van wat ik gezien heb) is een vote, das geen jury vriend
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-12-2005 @ 14:04:33 ]

----------------------------------------
fuck yu
Royal_A
Ons belang eerst!
Gepost door Royal_A op vrijdag 09-12-2005 om 14:48:06
Het is niet aan jouw om te beslissen wie er vote.
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 09-12-2005 om 14:49:48
Beter kappen jullie met dat gezeik, of als het persé moet doe je het maar in de Competitiepraat. Hier moeten votes staan.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op vrijdag 09-12-2005 om 21:09:34
Quote:
Royal_A schreef op 09-12-2005 @ 12:30
respect heeft hier niet veel mee te maken, het gaat om het feit dat de mod in kwestie, die zomaar de vote afkeurt, zelfs geen reden heeft opgegeven(aan mij) ivm de afkeuring van mijn vote, dat is pas onrespectvol zijn.

TiM-Ow heeft in feite hier niet veel op aan te merken want hij is tenslotte niet diegene die vote. De jury zijn de mensen die je dient te overtuigen met een sterke battle en niet een battle waaraan je geen moer geeft om dan de beslissing van de jury tegen te vechten.



dude lees eerst eens een ozpet van een competitie door voor je komt praten. Ik ben de organisator van dit toernooi en in de opzet staat dat ik een vote af mag keuren. Er is ook afgesproken dat members die niet mee hebben gedaan niet mogen voten, tenmisnte wel mogen voten maar die gelden niet. het is dus toevallig dat ik ook battlemod en competitiemod ben. maar omdat dit ik dit organiseer bepaal ik de regels nooit klachten gehad dus voortaan gewoon ff de opzet door lezen snap je het allemaal wat meer.

veder gewoon ontopic zoals ik al zei dat je gewoon in comp praat door kan gaan op dingen die niks te maken hebben met voten enzo. danku
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op vrijdag 09-12-2005 om 21:10:46
Quote:
Prow schreef op 07-12-2005 @ 21:57
Royal_A helaas moet ik je vote afkeuren deelnemers voten alleen om te voor komen dat members voters gaan regelen buiten nlhiphop om. snap dat dit niet zo gebeurd is maar het is een wet van meden en perzen en moet dus gehouden worden.

Kijk wel uit als je gaat voten mensen, want deze gappies zijn wel van hoog niveau dus tijd mag je er zeker wel in steken geen zin an? vote dan gewoon niet.


lees ook dit dan gap. beetje jammer dat je maar de helft leest wie is hier nou onvolledig. heel jammer.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Royal_A
Ons belang eerst!
Gepost door Royal_A op vrijdag 09-12-2005 om 21:14:53
heel jammer ja, jammer dat ik niet evenveel nutteloze tijd heb als jouw om echt alle berichten in een forum te checke...

maar ja, verder zulle we hier maar niet over praten...
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 09-12-2005 om 21:16:28
Quote:
maar ja, verder zulle we hier maar niet over praten...


Mooi. Dan kan je nu ophouden met zeiken. Je verneukt mn topic namelijk. Gaje nog voten vanavond Prow?


----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 09-12-2005 om 21:18:38
Quote:
Prow schreef op 09-12-2005 @ 21:09
(...)

dude lees eerst eens een ozpet van een competitie door voor je komt praten. Ik ben de organisator van dit toernooi en in de opzet staat dat ik een vote af mag keuren. Er is ook afgesproken dat members die niet mee hebben gedaan niet mogen voten, tenmisnte wel mogen voten maar die gelden niet. het is dus toevallig dat ik ook battlemod en competitiemod ben. maar omdat dit ik dit organiseer bepaal ik de regels nooit klachten gehad dus voortaan gewoon ff de opzet door lezen snap je het allemaal wat meer.

veder gewoon ontopic zoals ik al zei dat je gewoon in comp praat door kan gaan op dingen die niks te maken hebben met voten enzo. danku


Maar ik heb best vaak gevote en die telden allemaal wel mee geloof ik...

----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
TiM-Ow
uhuh..
Gepost door TiM-Ow op vrijdag 09-12-2005 om 21:19:09
hoeveel stond het eigenlijk, ik weet dat ik 1 vote heb van angel, en verder heb jij 3 of 4?

----------------------------------------
fuck yu
Huussuh Gepost door Huussuh op vrijdag 09-12-2005 om 21:19:57
Zoiets ja.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op vrijdag 09-12-2005 om 21:26:15
@ DEK ja maar jij bent een member die hier al een tijdje rondhang snapje. maar deze gast is 16 dagen aangemeld.

veder snap ik niet wat je dan nog komt zeuren als je uberhaupt niet de regels van een toernooi gaat lezen maar wel gaat voten, en vervolgens iemand gaat dingen gaat verwijten terwijl je ze niet gecheckt heb.

maar ok we praten er niet meer over anders wordt Huussuh boos. ik zal morge hier voten.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Huussuh Gepost door Huussuh op zondag 11-12-2005 om 19:53:40
Yo, waddup met dit
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zondag 11-12-2005 om 19:55:28
Quote:
Huussuh schreef op 11-12-2005 @ 19:53
Yo, waddup met dit


Denk dat jij gewonnen heb.

Wil je zeker ook zo'n mooi feliciteer topic?
----------------------------------------
onderschrift
Huussuh Gepost door Huussuh op zondag 11-12-2005 om 20:00:58
Hmm, Prow zou nog de beslissende vote geven ofzo, maar kweet niet hoe t zit dus.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 11-12-2005 om 20:02:22
Ja ik vote nog en dan tel ik het zooitje bij elkaar op en ga ik bier drinken met de winnaar

maar ik vote nu dus ff
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
 Index / [arch] Battle competitions /   [Pagina: 1 [2] 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0145 sec.