Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ik schrok ook al, www.0118hiphop.nl ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
dooooope! en goedkoper kan niet ![]() als ik nou nog geld had ook.. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
doope, die ga ik halen ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
een maandje terug waren ze volgens mij nog 25, ik vind ze alleen best lelijk | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
--> SHV | ||
Prog![]() |
![]() | ![]() |
Jammer dat www.freakyxl.nl down is | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Woeiiiiiiiiii, ze hebben nog shirts in de maat S! Wil ik! ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Prog schreef op 12-12-2005 @ 21:36 Jammer dat www.freakyxl.nl down is ik heb uhm net daar besteld, bij mij wassie niet down ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Oeh die ga ik halen, ik chill hem de hele dag met vrienden als we hun plaat bij ons hebben met een cd spelertje | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik zou alleen niet weten welke kleur. Arihasj welke heb jij gekozen? | ||
![]() | ![]() |
ik neem een witte L denk ik ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
roood xxl ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
djeeay zal ik er als zeeuw ook maar 1 halen dan? en die site is down ja.. dan maar via persoonlijke connecties ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-12-2005 @ 21:56:14 ] | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
kjenker die site is down, en aangezien ik down ben met 0118 en met die shirts vind ik dat klote | ||
site werkt hier | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil rood of wit | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kwam op de site, zag een 0118vier shirt em overwon de bestelling ![]() de rode ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-12-2005 @ 22:09:57 ] | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
fuck welke kleur, rood of wit denk ik | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
lost rebels is er ook te koop voor de kreek fans | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
witte besteld. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
moet alleen nog geld overmaken, ga voor de witte | ||
ALS ik ze zou bestellen had ik voor zwart gegaan | ||
![]() | ![]() |
Quote: Prow schreef op 12-12-2005 @ 22:32 witte besteld. ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
heb een witte xxl besteld ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga de zwarte bestellen!!!! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2005 @ 17:33:54 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik kan me niet voorstellen dat ik er ooit in rond zal lopen. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ik ook niet eigenlijk maar als vlissinger haal ik er 1 uit respect yo | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 13-12-2005 @ 18:32 ik kan me niet voorstellen dat ik er ooit in rond zal lopen. word, ik vind 0118 dope, maar als ik er op school mee loop ben ik meer bezig met de vraag; wat voor shirt heb jij nouweer aan? te beantwoorden dan trots te zijn op me shirt. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
uit respect en uit het feit dat ik die knapen wel een extra'tje gun zou ik er wel één kopen om in de tuin mee te werken ofzo. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Yeah, zodra ik niet meer blut ben ga ik er één bestellen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ff me ma late dokken | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 13-12-2005 @ 18:40 Yeah, zodra ik niet meer blut ben ga ik er één bestellen. zelfde hier, ik gok op 10 dagen. en ik wil de zwarte. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 13-12-2005 @ 18:39 uit respect en uit het feit dat ik die knapen wel een extra'tje gun zou ik er wel één kopen om in de tuin mee te werken ofzo. gym shirt ![]() heb een witte besteld [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-12-2005 @ 20:06:34 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
die witte is niet zo dope man.. dan die je niet echt dat chrome lijkt.. ma bij zwart en rood ziet je dat een beter | ||
![]() | ![]() |
wtf boeit het of je vragen meot beantwoorden wat voor shirt het is als jij het dope mc's vindt en goede rap.en t shirt vind je mooi..dan is het toch juist goed ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RockyJ schreef op 13-12-2005 @ 18:38 (...) word, ik vind 0118 dope, maar als ik er op school mee loop ben ik meer bezig met de vraag; wat voor shirt heb jij nouweer aan? te beantwoorden dan trots te zijn op me shirt. skeit aan dat. bij mij op school zegt iedereen ipv standaard nu standaard in je playlist dus ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
ik had het via rembours gedaan nu komen er 11 kosten bij ofzo omdat die rembourssystem fucked is ofoz...maja boeie toch koop k em ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
reMCo ik smoke problematisch ![]() |
![]() | ![]() |
0118 Shirt is besteld ![]() ---------------------------------------- battles: won: 0 lose: 1 | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 14-12-2005 @ 14:35 ik had het via rembours gedaan nu komen er 11 kosten bij ofzo omdat die rembourssystem fucked is ofoz...maja boeie toch koop k em ![]() heb ik ook ![]() daarom wil ik graag weten of de mensen die em hebben besteld en vooruit hebben betaald ook daadwerkelijk hun spullen hebben ontvangen. want ik ben daar een beetje allergisch voor, vooral omdat dit de eerste keer is dat ik iets via internet koop ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 19:43:30 ] ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
![]() | ![]() |
het loopt storm met die shirtjes hier ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
uitverkocht kk jmmr ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe ja is balen, maar mijne's staat toevallig in de bestelling. Zijn ze allemaal al uitverkocht? Check hoe hard 't is gegaan dan.. die gasten zullen er nog wel wat meer laten maken. Anyways.. ik wilde onder rembours m'n shirtje hosselen, maar dat werkt niet meer bij die site dus nu moet ik vooruit betalen maar ik weet nier waarheeen maar ik zal wel ff mailen ofzo heuj. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 14-12-2005 @ 14:35 ik had het via rembours gedaan nu komen er 11 kosten bij ofzo omdat die rembourssystem fucked is ofoz...maja boeie toch koop k em ![]() Ho is... 11 kosten? En in het nederlands? Hoeveel gaat dat extra kosten. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 14-12-2005 @ 22:53 Ghehe ja is balen, maar mijne's staat toevallig in de bestelling. Zijn ze allemaal al uitverkocht? Check hoe hard 't is gegaan dan.. die gasten zullen er nog wel wat meer laten maken. Anyways.. ik wilde onder rembours m'n shirtje hosselen, maar dat werkt niet meer bij die site dus nu moet ik vooruit betalen maar ik weet nier waarheeen maar ik zal wel ff mailen ofzo heuj. ik heb gisteren me shirtje besteld, voorruit betalen dus. ik vond het nogal vaag allemaal ik kreeg niet zoals bij freshcotton weet ik veel hoeveel online betalingmogelijkheden kan alleen rembours en voorruit. ik kreeg op den duur een mail dat ik het geld moest overmaken naar zoon rekening nummer, dat heb ik gedaan en vandaag toch maar even voor de zekerheid een mailtje gestuurd dat ik het geld heb gestort en of ik nog een order status ontvang. | ||
![]() | ![]() |
ok, neem aan dat je het wel begrijpte... zo niet ik zal het voor je spellen: e-l-f e-u-r-o a-a-n k-o-s-t-e-n.... bij elkaar dus rond de 25 en verzendkosten.... maja hij is nu onderweg via rembours..hoop em gauw binnen te krijgen ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
eergister overgemaakt, nu wachten totdat het pakketje op de deurmat ligt ![]() | ||
![]() | ![]() |
zooo heb em binnen lekker ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Zuur ey.. uitverkocht. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 16-12-2005 @ 14:36 zooo heb em binnen lekker Hoelang duurde er het bij jou totdat je em binnenkreeg? ik heb em nog niet binnen ![]() | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
laat maar, net binnengekregen ![]() | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 ] |