Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] ] | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ghehe ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2005 @ 16:22:46 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
lekker helder | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb hem nog niet binnen! ik hoor ook niks van die site, bij freshcotton krijg je precies te horen wanneer het product is opgestuurd enzo, ik heb het geld ook pas een dag na bestelling gestort.. | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
heb ook nog niks. en heb bij freshcotton besteld ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2005 @ 16:36:47 ] ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
fresh ging echt snel bij mij, online betaald, volgende dag verstuurd, dag erna ontvangen zoals het moet! | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 12-12-2005 @ 21:31 ik schrok ook al, www.0118hiphop.nl Stomme sukkel die je bent! Als jij dit niet op nlhiphop had gezet waren ze nie uiverkocht!! ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
om even zeker te zijn: alles netjes ontvangen? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
dope zie het nu pas.Ga er ook zeker 1 halen .Ik vind hun echt te dope hun staan de laaste tijd standaard in mn playlist.(Wel een zwarte natuurlijk.) [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2006 @ 21:54:46 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
Sjeah, bij mij ook standaard in me playlist. Vooral 'Ga boekeren' en '1000 bommen en granaten'. Is die shit al oud eigenlijk? Ken ze eerlijk gezegt nog niet zo lang. Hoop dan dat ze binnenkort weer nieuwe shit droppen. Maar nee, zo'n shirt zou ik toch niet aantrekken.. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 06-05-2006 @ 21:45 om even zeker te zijn: alles netjes ontvangen? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik vind van kattekwaad tot erger een heel dope nummer. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
gister heb 0118 weer gezien op bevrijdings festival relax ![]() | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Besteld! | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
ik loop inmiddels al zon 4,5 maand 0118 te representen door heel NL met mn rode shirt ![]() | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
haha ik kreeg het shirt pas heel laat en door vele problemen bij freakyxl (geloof ik) kreeg ik er nog een gratis shirt bij. naja ik heb hem in iedergeval nog nooit aangehad, gewoon support. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 08-05-2006 @ 13:47 haha ik kreeg het shirt pas heel laat en door vele problemen bij freakyxl (geloof ik) kreeg ik er nog een gratis shirt bij. naja ik heb hem in iedergeval nog nooit aangehad, gewoon support. post pic van gratis shirt | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
is gewoon zoon wit shirt met Roffa erop gebruik hem om in te slapen haha | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Damn... ik snap die site niet?? hoe kan ik nou vooruit betalen???? zie nergens een code staan of zo iets, of een mooie rekening ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Mailtje sturen met welk shirt je wil. Geld overmaken, onder vermelding van je naam. | ||
![]() | ![]() |
Owhz.. en de rekeningnummer is die btwnummer??? * denk zelf niet, maar weet waar die toevallig staat?? of kan vinden.... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-05-2006 @ 12:17:26 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
mail ze. | ||
![]() | ![]() |
Ja... gedaan... dankje voor uw hulp livio! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
haha ik zou oppassen met bestellen hoor. kreeg van de week een mailtje van ze, ik quote: Quote: beste klanten van freaky xl de winkel is gesloten wegens prive omstandigheden we weten niet of we verder gaan de tijd zal het uit wijzen groeten Team freaky xl ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
![]() | ![]() |
owhz.. dan wacht ik wel..... ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe ik kreeg nadat ik alles had binnengekregen een mail waarin stond dat ik verzendkosten of wat dan ook moest betalen.. uuh ja tochhh rare freaky xl | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
oei.. bedankt, ik stond op het randje er een te kopen ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 [2] ] |