Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
she likes it my way, my way, you can't satisfy her needs she keeps runnin' back to see me do it my way,my way what i say goes and i'm in control ooeeeeh(H) | ||
en toen werd ik maar van msn gekickt..![]() nou dan kom ik dit hier maar ff volspammen hoor | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
webmessenger werkt wel gewoon hier msn schopte mij er ook af | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 20-12-2005 @ 20:38 en toen werd ik maar van msn gekickt.. ![]() nou dan kom ik dit hier maar ff volspammen hoor IIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKK IKK OOOOKKK GVSDDDDDSD !!!!!!! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
MAMAMMAMAMA BOOS![]() | ||
te vervelend gewoon, heb je net een gesprek en dan kom je der nie meer op![]() | ||
nog vervelender als je een gesprek hebt en de ander kent het bestaan van webmessenger niet | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
leuk... ha......ha......ha maar doe wel normaal [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-12-2005 @ 20:44:54 ] | ||
kkkkuuuut, en van diie webmessenger word ik ook al afgegooit![]() ![]() ![]() | ||
wijf![]() | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 20-12-2005 @ 20:43 - hahaha. verrot voor je ouwe [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-12-2005 @ 20:45:29 ] ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
doe normaal... 2e en laaste waarschuwing [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-12-2005 @ 20:45:48 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ben wegg stak wro ge kcikt | ||
whahhahahaa, die boss![]() nee nie weggaan..:| dan word het saaj. trouwens die mods hier zijn egt te verwaand gewoon, ik had me sig in breezer, gaan ze blij lope doen het een beetje veranderen dat vind ik egt te dom gewoon [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-12-2005 @ 20:48:43 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik peuter in me neus![]() | ||
niks mods rooie kleurtjes hebben die macht, bij hun kan je je klacht doen. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
van alcohol krijg ik er zin in | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
haha ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Quote: Schaduw schreef op 20-12-2005 @ 20:49 niks mods rooie kleurtjes hebben die macht, bij hun kan je je klacht doen. ik hoef geen klacht te doen, ik wou het alleen maar ff zeggen dak het dom vind bedoel en wil er verder nix mee ofzo | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ruzie maken doe je maar elders | ||
ok, dan is he tgoed ![]() @boswottels, je hebt je waarschuwing. Je neus peuter ding zag ik doro de vingers omdat het nog wel meevalt maar een 2e onzin opmerking is dan teveel van het goede.... je hebt nu dus een note + waarschuwing | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
sorrryy ik zeg doei voor vandaag kus voor gold | ||
whahhahahahaha die bos![]() neuspeuter ding zie ik door de fingers ![]() dat klinkt ook zo mooj he ![]() kus trug [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-12-2005 @ 20:54:02 ] | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
![]() best wel vet ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
msn doet het weer hiero | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Yep.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
hire alleen de webversie | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
de tering ik word gek van dat msn... ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
kutprogramma ![]() let's all ICQ! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
of g-talk | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 20-12-2005 @ 20:07 bieeerr bos weet, hehe *buurrrp* ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 20-12-2005 @ 21:10 msn doet het weer hiero meteen wordt er niet meer gepost in dit topic ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ik ben mn geschiedenis PO aan het maken en ik vind er geen zak aan, klote world press photo, tering rebellen in Haïti, kut FSB, verdomd terrorisme ook... Grrr! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: gOldfinger schreef op 20-12-2005 @ 20:51 (...) ik hoef geen klacht te doen, ik wou het alleen maar ff zeggen dak het dom vind bedoel en wil er verder nix mee ofzo kleinigheidje: maar beklag etc doen we voortaan bij de donkerblauwe kleurtjes, oftewel ome livio. | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mijn ontwerp was ook vet mooi alleen is er iets misgegaan bij die kutbank en nu is alles weg ![]() ik had een lyric van opge erop staan. ''fok de doekoe daar draait me leven niet om Ik deel het met me neven Dan zitten we samen onder de zon'' toch wel leuke text voor me pinpas maarja, dat word hem nu dus niet meer ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Check http://www.jiggydje.nl/ (niet echt reden om een topic aan te maken dusseuh vandaar) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
vet ![]() dit is trouwens ook dope: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=11712 [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2005 @ 12:09:20 ] | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die Lange schreef op 21-12-2005 @ 12:06 vet ![]() dit is trouwens ook dope: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=11712 triest ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
jeej geen school Vrijdag rapport gaan halen en daarna 2 weken vakantie ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
vandaag om 3 uur begint Barafranca.nl opnieuw, het is een mmorpg game. meer dan 40.000 mensen uit nederland spelen dit te gelijk elke dag. ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
nerd. ![]() | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 21-12-2005 @ 13:57 nerd. ![]() 40.000 zelfs ![]() ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ernstig! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
morgen laatste dag school.. half 1 uit ![]() en daarna vakantie !!! ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 21-12-2005 @ 13:57 nerd. ![]() ja man ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch.php?v=y6XP6sISBTM&search=eminem | ||
![]() | ![]() |
flauw ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
hijs goede.... ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 21-12-2005 @ 13:32 vandaag om 3 uur begint Barafranca.nl opnieuw, het is een mmorpg game. meer dan 40.000 mensen uit nederland spelen dit te gelijk elke dag. om 4 uur, het loopt weer uit zoals altijd. ook al boeit het jullie geen fuck, ik zeg het toch ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |