Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
buitenwettig en paratinus blazen uit mn boxen. ![]() HP, mafakkurs! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
voet baller goed nakken iemand over msn snapt niet dat het rijmt ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2005 @ 20:21:22 ] | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dat soort mensen ken ik ja, best wel lastig om het ze uit te leggen ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
1 woord is dan toch genoeg: klankrijm ? zeg ; spreek het eens uit.. tsjah verder heb je gelijk ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Vervelen jullie je? Want dan drop ik heel dope leesvoer dat de meeste pappies niet kennen. Nja fok it, het is te dope om niet te droppen. LEES HET: besloten om jullie maar eens een blik te gunnen in wat er omgaat in mn leven.. als je niets te zeggen hebt, reply dan niet..thanks. dit is die liefde, dit is mijn ziel, spit het te diep.. introspectief shit tis muziek, geen braggen en boasten, nu even niet.. niks geen religie, wel zinnen, geen regels, je digt het of niet.. mis je misschien mijn blik.. mijn optiek..shit dat ik zie.. dit gaat verder dan multi's, beats en toffe closers dit is stressen om werk, drugs en vrienden opgesloten.. hij is.. al jarenlang de man op de straat maar nu gevangen door angst want geen kans op een baan wil niet terug naar gedeal in wijken, schietpartijen maar dat er geen oplossing is wil ik eigenlijk niet begrijpen ik loop.. al maandenlang met een scheur in mn schoen teveel eergevoel dus zal nooit kapen of zeuren om poen maar zoek wel bij voormalige vreemden onderdak had zeker onderschat dat ik soms een week gedwongen vast.. hij is.. die psycho vent, in elke wijk bekend als je een probleem hebt met vechten bereik je hem tot hij werd opgepakt en snel werd de diagnose gesteld nu ligt hij opgesloten en wel door een psychose geveld hij is.. bijna dertig.. en nog gevangen door schulden zn moeder dood, hij kocht verdriet af met guldens maar het leven liegt niet, nu toont hij zn battle scars en weet, die lessen koop je niet met een credit card hij is.. de broer van een crimineel maar dat kon hij wel handelen.. het werd hem niet teveel en weet dat voor iedereen eens de dood komt maar werd toch gek toen dat pistool tegen zn hoofd stond.. hij was ooit..dodelijk ziek maar als door een wonder hersteld en nu loopt hij halve marathons, verwonderd en wel veranderde van het olympisch atletische type geslepen door ziekte in professioneel levensgenieter hij was..12 toen hij besloot dat hij er niet meer tegen kon en van een flat naar het einde van zijn leven sprong hij was.. 16 toen hij pillen nam, er was niemand thuis.. maar werd, toch ontdekt, weer wakker in het ziekenhuis ik schrijf erover...want er is onschuldige tijd gestolen.. dus laat ik de rijms maar flowen.. zo kan niets mij beroven dit is die liefde, dit is mijn ziel, spit het te diep.. introspectief shit tis muziek, geen braggen en boasten, nu even niet.. -vadik Aangezien de man hier zelf niet hangt... ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
af en toe hangt hij hier wel hor ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
damn wat dope thx dek ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
dat is niet zo heel interessant graag gedaan paps [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-12-2005 @ 20:41:43 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
ik moet minder versnellingen doen in raps, ik begin te snel te praten, ik kreeg commentaar van het meisje dat ik leuk vind daarop ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Hahaha, dat komt daar niet door gek, volgens mij ben je gewoon nerveus als je met dr praat. ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
haha nee joh, ik heb er eens op gelet. als ik wil zeggen van "ik vnd ze allemaal maar slecht" dan spreek ik allemaal en maar heel snel achter elkaar.. moet ik toch afleren ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Als jij het zegt jow. Ik verveel me. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
voicemail zuigt ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik heb meestal het meisje dat ik bel dan dat gaat zuigen.. maar als een voicemail jou zuigt.. doe wat je doet man.. damn wat een bijdehandte opmerking.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 21-12-2005 @ 21:02 Ik verveel me. ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Kenkergrap was dat gek ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
morge is het donderdag | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
6.00 moet ik op de werkvloer zijn ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
![]() | ![]() |
vandaag was de kortste dag van het jaar alweer, tis alweer bijna zomer ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ja man er werd gecontroleerd op licht vanochen.. en ik had natuurlijk braaf me licht aan | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
waar zouden we zijn zonder onze trouwe wouten?!! ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik was lekker lopend ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Capone schreef op 21-12-2005 @ 21:49 waar zouden we zijn zonder onze trouwe wouten?!! waar we nu ook zijn.. | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Prow schreef op 21-12-2005 @ 17:16 (...) jah, gister hebben ze een wcpot bij ons op school opgeblazen. een jongen wilde net daar gaan pisse en heeft nu oorletsel. om daar nog even op terug te komen met een plaatje ![]() http://img281.imageshack.us/img281/9971/wc9bv.jpg ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
ik ga maffen | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga ook slapen, morgen me laatste 2 examens en dan bier | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Ik kan morgen weeral uitslapen. Check allemaal men audio! ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
J. waar bier is ben ik ook | ||
Saaie_Hendrik Ik ben niet saai! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 21-12-2005 @ 23:13 J. waar bier is ben ik ook Ik vind bier niet zo lekker, het is zo bitter. Geef mij maar een Rose'tje, daar kan je Hendrik als het ware voor wakker maken. Nou ja, dat nou ook weer niet, want ik denk niet dat ik erg zou kunnen genieten van een rose'tje als ik net wakker ben. Ik begin toch liever pas tegen de avond te drinken. Natuurlijk drink ik nooit echt heel veel. Ik heb wel eens met een vriendin van mijn werk samen twee flessen wijn gedronken. De volgende dag heb ik het geweten ook, wat een koppijn! ---------------------------------------- Ik hou van hip-hop muziek. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
ik space em ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
La-Z No frails, Raw hiphop! ![]() |
![]() | ![]() |
ik morge weer man..... | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
bedtijd.. ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Ghostaccount iedereen heeft er één ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pila schreef op 22-12-2005 @ 00:32 'bedtijd.. je bent me moeder niet! ik mag lekker zo laat opblijven als ik wil! hahaha ---------------------------------------- ik heb eigenlijk al een account | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Saaie_Hendrik schreef op 22-12-2005 @ 00:00 (...) Ik vind bier niet zo lekker, het is zo bitter. Geef mij maar een Rose'tje, daar kan je Hendrik als het ware voor wakker maken. Nou ja, dat nou ook weer niet, want ik denk niet dat ik erg zou kunnen genieten van een rose'tje als ik net wakker ben. Ik begin toch liever pas tegen de avond te drinken. Natuurlijk drink ik nooit echt heel veel. Ik heb wel eens met een vriendin van mijn werk samen twee flessen wijn gedronken. De volgende dag heb ik het geweten ook, wat een koppijn! zozo best wel interessant! | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
over een uurtje weer naar school ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik over een kwartier.. maar ik heb niet zo'n zin | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hmm! ik lees net dat ik uur eerder uit ben! heerlijk! de heleweek ben ik niet later uit dan 2 uur moehahaha!! PWNED@! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ja en ik zit weer op school, wie doet mee? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
-dubbelpost- [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-12-2005 @ 10:17:42 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik niet, ik zit op de bank, mijn bed uitgejaagd door bouwvakkers met slijptollen in de straat. | ||
![]() | ![]() |
Ik ga zo squashen en werken en wel 6 en een half uur lang *zucht* ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
weer n daggie helemaal niks doen.. beetje blowen ed ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
pff.. ik moet mijn kamer opruimen vn mijn ma ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
beetje trainen, leren en naar maastricht vanavond. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Thans aldaar stond zij immer, in de volle zonnenschijn En vond vol plots dat nimmer Driestigheid van vreugd kon winnen In het gloren van haar zijn. Schone deerne, als zij was, en placht te zijn Wist zij in de wetenschap dat de zomer geboorte vond Uit de bittere Winterse pijn ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
hoezé bis bis ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
lekker gefrituurd en straks trainen![]() en misschien vanavond nog zuipen? lil'j | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
en eindelijk. mcn heeft om 16:16 uur zijn pyama afgedaan en dagkleren aangetrokken ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Noh, jij hebt een pyjama? Das niet echt tantu spang, essey. Dacht dat jij cool was. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |