Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: [1] 2 3 4 ] | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Hier kan je je inschrijven voor het Rap Je Onderwerp toernooi, een topicaltoernooi waar je je fantasie op papier kan zetten en je schrijftalent kan meten met de rest. voor je je inschrijft moet je wel de opzet goed doorlezen. en ga je akkoord met deze opgestelde voorwaarden. Succes mensen [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2005 @ 15:23:42 ] ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
Jeps ik doe mee, ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
zet me maar op de lijst als reserve of voor als je iemand tekort komt [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2005 @ 15:24:33 ] | ||
![]() | ![]() |
oja, bedankt haha, maar nu is ie wel goed. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe ook mee! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
We gaan dit keer niet de tegenstander dissen maar we gaan een onderwerp betogen of beschouwen en ook uiteenzetten is toegestaan.. ja leuk, doe ik wel mee ff mee rocke met de tekst mofo's leuk voor me woordenschat [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2005 @ 15:30:28 ] | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
hmm ja zet mij er maar bij, leuk voor een keertje. ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga het ook maar eens proberen, lijkt me wel leuk. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
- foutje - [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2005 @ 15:56:03 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
blehhhh misselijkmakend ![]() |
![]() | ![]() |
waarom ook niet | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe mee ![]() ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe mee! [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2005 @ 15:54:06 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 25-12-2005 @ 15:39 Ik heb het vorige toernooi nét gemist, Count me in! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ik doe ook mee zie wel of het een beetje lukt ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
oeh dit wil ik wel proberen count me in toow ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Hier nog één! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Hier ook. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hier is nog een mc ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
14 deelnemers al, lekker hoor ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
A-Karimo A-K.Rimo ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe ook mee,als het kan schrijf me maar in..![]() | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
Hier nummer 16 , keer wat anders!! | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
in ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
in ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ook ![]() Finale: Chester - Huusuh Chester wint. ---------------------------------------- onderschrift | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Denk ut niet.. eerder hyreme - prow ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
denk het niet eerder kip - man ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Quote: chester schreef op 25-12-2005 @ 17:16 Ik ook ![]() . mooizo | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Beter worden jullie allemaal clown ofzo, wat een humor. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
SHADDIZ Straight Outta SD |
![]() | ![]() |
in the game ---------------------------------------- SD*SOQ*RS | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ik ook pappies | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 25-12-2005 @ 17:19 (...) mooizo Kan je niet een keer je mond houden? Er komt niet echt heel veel nuttigs uit. Maarjah, verder ontopic ![]() Inschrijven!! ---------------------------------------- onderschrift | ||
spin Spin says Peace.. |
![]() | ![]() |
I'm in! ![]() ---------------------------------------- life sux anyway so make it the best you can | ||
![]() | ![]() |
Quote: chester schreef op 25-12-2005 @ 17:33 (...) Kan je niet een keer je mond houden? Er komt niet echt heel Inschrijven!! haha | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
check deze nieuwe winnaar ![]() i'm in!! ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Pidie-Boy![]() |
![]() | ![]() |
ik doe ook mee ![]() ![]() | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe mee wanneer begint het ? ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Pimp me in scotty![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
27 deelnemers. mensen stoer doen over de finale plekken doen we in competitie praat ![]() informatie over begindatum etc. nog niet bekend maar hou het opzet topic in de gaten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2005 @ 19:05:18 ] ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Check , ik doe mee ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Devill | ![]() | ![]() |
ok ik wil ook meej doen![]() ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Citeria On Der Mate |
![]() | ![]() |
yo ik ben er ook in![]() | ||
Mud187 pokemonscene ![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe mee ---------------------------------------- Hier heeft Chatman geen zin in | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Hahah 'pokemonscene' ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
ik doe mee schijt jullie broekjes al maar vol ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
LangeGijs hey luitjes ben Lange Gijs uit hoogeveen en ben 15 |
![]() | ![]() |
Quote: Prow schreef op 25-12-2005 @ 15:16 Hier kan je je inschrijven voor het Rap Je Onderwerp toernooi, een topicaltoernooi waar je je fantasie op papier kan zetten en je schrijftalent kan meten met de rest. voor je je inschrijft moet je wel de opzet goed doorlezen. en ga je akkoord met deze opgestelde voorwaarden. Succes mensen heey ik wil me graag inschrijven voor die tekst wegstrijd kan dat ik snap niet veel van deze site ---------------------------------------- heey alles goed ik ben 15 en heb net een rap gemaakt en maak voor de gein nog meer de raps gaan over mijn leven | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
tis een madderfakking invasie ofzo [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-12-2005 @ 20:38:52 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
haha oke maar je staat nu dus in geschreven gijs, als je nog wat vragen pm me maar want dat kan je al wel heb ik ontdekt![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe ook mee. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Devill | ![]() | ![]() |
en wanneer begint het dan?![]() ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: [1] 2 3 4 ] |