Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle competitions /   [Pagina: 1 [2] ]
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op donderdag 12-01-2006 om 22:10:24
Dat is chill van je prow. Bedankt.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op donderdag 12-01-2006 om 22:10:47
hoe kan het nou 5-5 zijn:S 5 punten is tog KO?
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op donderdag 12-01-2006 om 22:12:48
Ja, dat dacht ik eigenlijk ook, maar mij hoor je niet zeuren.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 12-01-2006 om 22:17:40
haha ok voel ik me ook weer wat beter
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 12-01-2006 om 22:20:25
Quote:
-pascool- schreef op 12-01-2006 @ 22:10
hoe kan het nou 5-5 zijn:S 5 punten is tog KO?


5-0 is KO

en met een 4-4 zou het dus oneerlijk zijn als je bij 5 stopt, omdat het dan eigenlijk een kwestie van tijd is wie er eerder vote,

eigenlijk zou iedereen met 2 votes verschillen pas kunnen winnen, maar mijn vote is ook voldoende
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
LIL'J
poesje!
Gepost door LIL'J op donderdag 12-01-2006 om 22:22:55
gewoon de golden vote na de 5de!
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op donderdag 12-01-2006 om 22:42:00
@ et-cetera: zeer dope tekst. zeer leuk en grappig eigenlijk dat je jezelf met alle onderdelen vn hiphop eigenlijk afschilderd als de hiphop legende: in het graffen, mc-en, breaken, beat-maken. dat vond ik verschrikkelijk doop eigenlijk. Mss hadden je lines soms iets minder lang moeten zijn en wat betere rijm erin.

@ dek: ik moet eerlijk zijn toen ik de eerste keer je tekst las vond ik er niet veel aan, maar toen ik hem herlas vond ik hem verschrikkelijk dope, k'weet niet hoe het komt. Nergens vond ik je tekst grappig of dergelijke, maar ik denk ook niet dat dat ergens de bedoeling was. Ik vond je rijm stuk beter dan et-cetera. Maar het verhaal in die text sprak me echt aan, ik zag het plaatje al voor me.

algemeen: ik vond beide teksten dope, en vind ze dicht bij elkaar liggen , maar dek wint tog nipt in mijn ogen. dus bijgevolg gaat mijn vote naar dek
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op donderdag 12-01-2006 om 22:43:29
heey bedankt paps. 5-6
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Panther
What I Do Is My Focking Bussines...
Gepost door Panther op donderdag 12-01-2006 om 23:14:49
DEK
Zeer dope drop. Ik vond jou aanpak persoonlijk beter dan die van et-cetera. Je hebt het goed uitgewerkt. Je rijm vond ik beter als bij et-cetera.

et-cetera
Ook een zeer goeie drop. Ook lekker uitgewerkt maar het sprak me minder aan. Je hebt er wel goed bij nagedacht. En je bent daar best ver in gegaan heb ik het idee.

Mijn vote gaat naar DEK ze liggen allebei dicht bij elkaar en het was van een behoorlijk niveau maar DEK zijn tekst trok mij meer aan. Props voor beide voor de gruwelijke drops peaszzz...uhhh trouwens DEK is nou de winnaar geloof ik he? gefeliciteerd dan maar
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2006 @ 23:22:57 ]
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op vrijdag 13-01-2006 om 08:40:22
Quote:
-pascool- schreef op 12-01-2006 @ 22:10
hoe kan het nou 5-5 zijn:S 5 punten is tog KO?


eh mensen is dit niet wat fluaw 5 punten K.O dat staat toch in de regels als dan iemand perongeluk nog vote en het staat ineeens 5-5 dan is dat toch jammer maar helaas...
ik wil niet gaan zeiken ofzo maar dit vind ik wel erg flauw om na een week ineens zo te gaan doen.....

Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op vrijdag 13-01-2006 om 09:20:30
dit is wack
----------------------------------------
Kiphop baby!
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op vrijdag 13-01-2006 om 09:55:53
@ etc. Er staat 5-0 is KO zodra er een tegen vote is, is het al geen KO meer, vrij logisch toch
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op vrijdag 13-01-2006 om 10:47:12
Quote:
et-cetera schreef op 08-01-2006 @ 17:27
HuntR bedankt voor de Vote ,,

Ik heb wel geleerd dat ik er iets meer tijd aan moet besteden,als ik terug kijk had ik inderdaad meer kunnen rymen maarja dat is een les voor de vogende keer!!

Nou wie wil de eer hebben om de doorslag gevende vote te droppen het is 4-4 namelijk

Ik snap het prow maar snap je ook dat ik al een week aan het wachten was op ronde 2 en dit dus erg flauw vind maarja nu is DEK weer blij heeft met dat gespam toch zijn doel bereikt dus dat,,





et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op vrijdag 13-01-2006 om 10:56:27

Kipman snapt het!!

Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op vrijdag 13-01-2006 om 11:21:03
Sorry hoor maar die panther weet niet eens wat multi's zijn.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
stohim
aka concurrentie
Gepost door stohim op vrijdag 13-01-2006 om 11:34:46
heel veel mensen die voten weten niet waar ze to over hebben
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 13-01-2006 om 12:21:08
dit gaat nergens over, DEK geef je verlies toe, zo wil je toch niet winnen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2006 @ 12:21:43 ]

----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op vrijdag 13-01-2006 om 12:54:58

Ook arihasj snapt het!!

Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 13-01-2006 om 13:04:10
niemand heeft ooit van die regel gehoord, iedereen dacht dat etcetera gewonnen totdat Prow er medelijden mee kreeg ofzo en die regel even kwam mededelen.
Maar dan mag er dus als je met 5-3 of 5-2 of 5-1 achter staat ook verder gevote worden?

Ik snap wel wat je bedoelt bij 5-4 maar voer dat dan de volgende ronde pas in, niet zo plotseling tijdens een battle waar al gevote is en waar de winnaar eigenlijk al was bepaald, want volgens mij kent niemand deze regel
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2006 @ 13:24:12 ]

----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 13-01-2006 om 13:26:07
zeker mee eens.
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op vrijdag 13-01-2006 om 13:27:49
Dit is best triest... knockout is knockout

----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 13-01-2006 om 13:28:25
ik vind ook dat DEK zelf moet toegeven
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
RoxsoliD
HipHop 101
Gepost door RoxsoliD op vrijdag 13-01-2006 om 13:38:20
Quote:
stohim schreef op 13-01-2006 @ 11:34
heel veel mensen die voten weten niet waar ze to over hebben


En jij gaat voten als het al 5-4 staat.

Ik vind dit bullshit. 5 votes is toch gewonnen, heb nergens gelezen dat er doorgevote mag worden als het 5-4 staat, als het nou vantevoren was aangegeven..
----------------------------------------
Voordat ik begin met spitten versnipper ik een uitje,
Want die rappers zijn om te huilen.
Spliffmeister
katslauw
Gepost door Spliffmeister op vrijdag 13-01-2006 om 13:41:34
prow brengt zo vast wel wat duidelijkheid.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2006 @ 13:45:17 ]

----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op vrijdag 13-01-2006 om 13:46:32
ik ga niet over de regels.. maar de makkelijkste manier om dit op te lossen is om dartregels aan te houden.

best of 9.. 5-0 KO
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 13-01-2006 om 14:35:19
Hmm, dit getuigt niet echt van een hoge intelligentiegraad geloof ik. Lees dan eens wat Prow typt: dat het dus oneerlijk zou zijn aangezien het erom spande wie als eerste een vote zou krijgen (het was dus meer tijds dan kwaliteitgebonden). Als bijvoorbeeld Stohim of McN eerder had gevote dan Joey, zou ik doorgaan. Ik zou het overigens ook nep vinden als ik momenteel in de schoenen zou staan van et cetera, maar die teef mag lekker pakkie krijgen. Maar om te voorkomen dat pappies straks gaan janken en me nog minder lief vinden, vind ik het wel aight als Prow toch nog de doorslaggevende vote geeft, hij heeft er in ieder geval verstand van zodat er niet meer over gediscussieerd hoeft te worden of de vote wel geldig is. Verder ben ik het ermee eens dan Panther niet weet waar de fak hij het over heeft, maar dat geldt dus voor de helft van de gasten die meedoen aan het toernooi.

Ik wil ook nog even big uppen naar alle voters, zelfs de haters en tantoe domme tjappo's die niet weten. Dank jullie wel allemaal.

Kusje, dek.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Kipman
Tilberuchtst
Gepost door Kipman op vrijdag 13-01-2006 om 14:39:42
Ik vind de situatie wack dat wilde ik alleen duidelijk maken, als ik er half uitgewerkt zou zijn en alsnog een kansje zag zou ik hem ook pakken, dus gelijk heb je dek. Vind alleen nog steeds de situatie wack.
----------------------------------------
Kiphop baby!
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op vrijdag 13-01-2006 om 14:41:46
ik snap de regel wel DEK maar niemand wist er van en word nu in een keer gebruikt. Ik denk dat het eerlijkste is dat Prow inderdaad de vote geeft wie door gaat
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op vrijdag 13-01-2006 om 16:32:05
Quote:
Arihasj schreef op 13-01-2006 @ 13:04
niemand heeft ooit van die regel gehoord, iedereen dacht dat etcetera gewonnen totdat Prow er medelijden mee kreeg ofzo en die regel even kwam mededelen.
Maar dan mag er dus als je met 5-3 of 5-2 of 5-1 achter staat ook verder gevote worden?

Ik snap wel wat je bedoelt bij 5-4 maar voer dat dan de volgende ronde pas in, niet zo plotseling tijdens een battle waar al gevote is en waar de winnaar eigenlijk al was bepaald, want volgens mij kent niemand deze regel


ook helemaal mee eens maar we laten het maar aan prow over!!
we zien wel,,

[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2006 @ 16:32:58 ]
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 13-01-2006 om 23:03:45
rare zaak vind ik dit, Et had allang gewonnen. maar ja wie ben ik om te zeggen dat dit maar een slappe boel van prow is
Tee-es-pee
Uitgeplugd uit de Matrix
Gepost door Tee-es-pee op zaterdag 14-01-2006 om 14:40:10
DEK

Wat me als eerste opvalt is dat je als een motor door je tekst heen gaat, en niet veel detail informatie geeft over je hoofdpersonage, dat geeft een warrig beeld over wie je het hebt. Het moet een beetje autobiografisch voorstellen, maar je gaat mij te snel. Het is een best cliché tekst (van ja hij was niets, toen werd hij ontdekt, werd hij arrogant en door zijn arrogantie werd ie neergeschoten). Dat is de meeste oppervlakkige thug gedachte die er is... Ik geef wel toe dat het onderwerp erg weinig kanten heeft.. maar de uitwerking is gewoon erg sloppy.. maar ik kan wel lezen dat je beter kan, omdat je woordkeuze wel goed ligt op vele plaatsen.

===
et cetera
Beetje brag tekst, opscheppen heeft wel wat in hiphop shit.. alleen het zijn meer van die schoolpleinverhalen.. die weten me nooit te boeien, dus je ligt wat in het nadeel dat ik brag teksten niet echt digg, en meer voor die autobiografische shit ga... inhoudelijk kom je doper dan die ene kerel. Leuke rijm, af en toe wat minder maar in overall loopt het lekker.. het is alleen een verzameling van 'met wie ga ik om'.


Vote = DEK

Doper verhaaltje.. en ik vind het verhaal van een tekst belangrijker dan rijm of wat dan ook, want dat is het fundament van een topical.
----------------------------------------
Shit is als super mario, je gaat alleen door met pijpen.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 14-01-2006 om 14:45:04
Bedankt voor de feed man. Vote had overigens niet gehoeven en zegt verder niks (om gebitch te voorkomen). Prow zou namelijk de doorslag gevende vote leveren. Maar ik stel het op prijs, pappie. Het is inderdaad de meest voorspelbare invalshoek, maar goed.. inspiratie scotte me.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
RockyJ
Gepost door RockyJ op zaterdag 14-01-2006 om 14:45:21
Quote:
-pascool- schreef op 13-01-2006 @ 23:03
rare zaak vind ik dit, Et had allang gewonnen.


word naar dit,.. maar verder maakt het me niet zo uit,
wat ik wel zie is dat het nu 8-5 ofzo staat voor DEK..?

Dit is wel lullig voor et cetera..
in een normale battle in de battle corner heb je 3-0 = k.o en dan is het ook weleens 2-2 en dan kan je ook gaan mekkeren van tijdsverschil enz maar de 3e vote is dan toch doorslaggevend.
Prow ik denk niet dat dit anders is dan gewone battlecorner gedoe ..?
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 14-01-2006 om 14:48:17
Ja, daar heb je zowaar een goed punt. Volgens mij is het bij een normale battle tot en met 3 votes ook niet zo dat er vanaf 2-2 door gevote moet worden tot iemand 2 punten voor staat. Maar waar blijft die Prow dan, wij kunnen hier wel over discussiëren, maar hij heeft het voor t zeggen.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zaterdag 14-01-2006 om 14:48:58
Quote:
RockyJ schreef op 14-01-2006 @ 14:45
(...)

word naar dit,.. maar verder maakt het me niet zo uit,
wat ik wel zie is dat het nu 8-5 ofzo staat voor DEK..?

Dit is wel lullig voor et cetera..
in een normale battle in de battle corner heb je 3-0 = k.o en dan is het ook weleens 2-2 en dan kan je ook gaan mekkeren van tijdsverschil enz maar de 3e vote is dan toch doorslaggevend.
Prow ik denk niet dat dit anders is dan gewone battlecorner gedoe ..?

DEK denkt ik laat nog snel een paar forumvriendjes voten enz.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 14-01-2006 om 14:51:57
ballie
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
et-cetera
ja, sorry!
Gepost door et-cetera op zaterdag 14-01-2006 om 15:13:12

Wat ballie , jonge wij zijn niet gek ik zie het je vragen in de batte van stohin en strijker!!
wat wil je nu eigelijk bereiken DEK , dat je het uberhaupt leuk vind om het zo te doen... Heb je er nu lol bij of moet je perse winne..
ik ben trouwens geen teef hoor kerel!!



V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 14-01-2006 om 15:14:35
ga dit ff uitvechten in pm ofzo
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 14-01-2006 om 15:15:54
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-01-2006 @ 15:16:30 ]

----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zaterdag 14-01-2006 om 15:23:03
Jullie moeten leren dat het belangrijkste in een topical/battle is dat je goede feed krijgt...
Ook al wordt er voor of tegen je gestemd...winnen is leuk maar je moet wel beter worden...en dat is dmv van feed...

Stel....
Je wint alle battles die je hebt, en iedereen geeft als feed ; Dope!!!, dope!!!...
Ga je ervanuit, dat je huidige stijl goed is en niet beter kan...
En zo word je dus niet beter....
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 14-01-2006 om 15:29:05
Ja, daarom moeten we mensen als King_Odin niet bannen, want die mensen geven goede feed!


----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zaterdag 14-01-2006 om 15:29:25
@Locutus: Jongen, dat is de discussie ook niet.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-01-2006 @ 15:30:20 ]
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op zaterdag 14-01-2006 om 15:31:42
Nee maar sommige mensen willen te graag winnen dandat ze feed krijgen...
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 15-01-2006 om 12:38:27
Quote:
RoxsoliD schreef op 13-01-2006 @ 13:38
(...)

En jij gaat voten als het al 5-4 staat.

Ik vind dit bullshit. 5 votes is toch gewonnen, heb nergens gelezen dat er doorgevote mag worden als het 5-4 staat, als het nou vantevoren was aangegeven..


er staat ook nergens dat er bij 5 votes gestopt moet worden, dat is toch de grootste onzin. er doet 64 man mee aan zo'n toernooi. dan verwacht je eigenlijk best uit 63 votes maar dat is niet zo omdat lang niet iedereen vote.. maar zeker niet bij 5 votes stoppen. 5-0 is KO omdat er dan wel duidelijk is wie er gewoon heeft. maar zodra er een tegenvote is dat zijn er blijkbaar mensen die er anders over denken.

ps dit is niet naar persoonlijk gericht maar in het algemeen maar reageer gewoon op jou opmerking.

en mensen die praten over medelijden van mij en dat ik dan maar regels ga bedenken. is pure bullshit. ik doe niks uit medelijden of wat dan ook. en ik hanteer regels die ik bij elk toernooi hanteer. ik heb altijd een vote deadline en dan kijk ik naar de standen.

en mensen die zeggen dat 5-1 ook KO is die moeten eens aan hun hoofd krabben en zich schamen want als iemand een tegenvote krijgt is het geen KO meer. KO is dat je gewoon kansloos wordt verslagen en dat is met 5-0 klaar.

en ben je het niet eens met deze regels? stap je er toch lekker uit. sorry hoor maar dat wacke gezeik altijd moet eens afgelopen zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2006 @ 12:42:12 ]

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 15-01-2006 om 12:45:39
en om van al het gezeik af te zijn over dit zal ik hier zo de doorslaggevende vote plaatsen,
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 15-01-2006 om 12:54:19
DEK, ik vond dat je vrij zwakjes kwam. het is een wat kort verhaal en allemaal beetje te chliche, een schoffie dat wordt opgepakt door gaat en heel berucht wordt en vervolgens wordt neergeschoten maar toch door iedereen wordt gerespecteerd. beetje te scarface achtigt, en dan niet aansprekende lines en zo als je al zei allemaal net teveel gekeystyled zodat er weinig dopes uitkwam.

Et-cetera, de opzet is wel vet, mooie er van vind ik dat je de namen van hiphoplegendes er in verwerkt dat maakt het allemaal wat dubbelzinniger. de humor in lines zijn doorslaggevend, want heb af en toe wel ff moeten lache om je lines. die in-het-rood-staan-line vond ik uitschieter op het humorgebied. en die 50cent lines op de tweede plek.

dus ik vote et cetera, de humor in zijn verhaal maakt zijn tekst gewoon veel aansprekender dan de chlichetext Die ene kerel.

Etcetera tevens door naar de volgende ronde en die ene kerel mag naar huis,
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
 Index / [arch] Battle competitions /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0139 sec.