Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Drop hier je bookies ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - Die ene kerel [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - -pascool- [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I. - Zwijgende verlening [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - Strijker [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989- Geen idee [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs rMCo - LOB [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos- Able [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Crazy-een [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - denk rocky J? [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - Rijmpiet [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliff [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- Lyrik [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - Crunx misschien [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - Weet ik niet [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - Pila [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Prow? [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - Spirit [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huuussuh. word kampioen [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relax [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - Bleh [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN- kan allebei [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Goede vraag.. wordt ingeval leuk! hoeven we teminste niet te punchen ![]() [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Chester [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 15:22:25 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - Die ene kerel [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - Ga ik niks over zeggen.. ![]() [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I.P - V.I.P [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - pff.. geen ID Strijker dan maar. [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989- 989 [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs reMCo - LOB [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos- Able [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Crazy-one [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - RockyJ [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - Rijmpiet [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliffmeister [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- Lyrik [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - Crunx [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - Nog nooit van gehoord [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - Pila [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Prow [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - Mixxman [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huuussuh [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relax [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - Blehhh [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN- Brandt [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Kipman [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Chester Puur gegokt, maar we zullen het zien. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
et-cetera vs Die ene kerel - Die ene kerel -pascool- vs Jos de Bos - -pascool- Zwijgende verlenging vs V.I. - ik ben erg benieuwd naar ZW, nog niks van hem (haar?) gelezen MC Grindhustler vs Strijker - geen idee Lil'Tricky vs 989- geen idee Roxsolid vs Gaucho - Gaucho Locutus of borg vs reMCo - LOB Able vs Renzos- Able The_TJ vs Vent - Vent Angelix vs Mc-V - Angelix Crazy-one vs Mud187 - geen idee RockyJ vs Pidie-bo - RockyJ Rijmpiet vs Asbezt - Rijmpiet Spliffmeister vs Wick-ed - Spliff Ly-rik vs Gado-X- Lyrik Crunx vs Cml.exe - Crunx Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker Shaddiz vs Lange Gijs - geen idee Hyreme vs Devill- Hyreme Capone vs A-karimo - Capone Spin vs Xflipit- Xflipit Poppekontje vs Pila - geen idee Prow vs Tony - Prow Huussuh vs Mccobi- Huuussuh R-gino vs Relex- Relex V-Rank vs DGE- DGE Blehhh vs Brutus_Barrakus - geen idee Brandt vs MCN- MCN Dopoloog vs Kipman - Kipman Chester vs Dadre - Chester ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - Die ene kerel [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - Pascool [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I.P - A-In [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - Strijker [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989- 989 [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs reMCo - Locutus [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos- Renzos [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Mud187 [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - RockyJ [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - Asbezt [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliff [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- Lyrik [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - Crunx [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - Lange Gijs [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - Pila [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Prow [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - Spirit [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huussuh [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Rete Gino [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - Blehhh [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN- Brandt [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Kipman [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Chester ZO | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
Was best lastig kiezen af en toe Lumi vs _Pazu_ : Lumi et-cetera vs Die ene kerel : DEK -pascool- vs Jos de Boss : eehm erg lastig Zwijgende verlenging vs V.I.P : VIP MC Grindhustler vs Strijker : Strijker Lil'Tricky vs 989 : 989 Roxsolid vs Gaucho : Gaucho Locutus of borg vs reMCo : Locotus Able vs Renzos : Able The_TJ vs Vent : Vent Angelix vs Mc-V : Angelix Crazy-one vs Mud187 : Crazy-One RockyJ vs Pidie-boy : RockyJ Rijmpiet vs Asbezt : Asbezt Spliffmeister vs Wick-ed : Spliffmeister cml.exe vs Gado-X : cml.exe Crunx vs Ly-rik : Crunx Spelbreker vs EndeRr : Spelbreker Shaddiz vs Lange Gijs : geen idee Hyreme vs Devill : Hyreme Capone vs A-karimo : Capone Spin vs Xflipit : Xflipit Poppekontje vs Pila : dat kan ik natuurlijk niet zeggen ![]() Prow vs Tony : Prow Spirit vs Mixxman : Mixxman Huussuh vs Mccobi : Huussuh R-gino vs Relex : Relex V-Rank vs DGE : DGE Blehhh vs Brutus_Barrakus : ??? Brandt vs MCN : Brandt Dopoloog vs Kipman : Kipman Chester vs Dadre : lastig, denk Chester [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 16:03:44 ] ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - ? [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - pascool [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I.P - spannend, vip is dope, maar dingetje is ook knetter vet [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - Strijker [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989- 989 [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs reMCo - Loc ofcourse [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos- Renzos [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Mud187 [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - hmja.. rocky ofzo [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - Rijmpiet [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliffmeister [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- Lyrik [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - Crunx [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - wie zijn dit dan? [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- die pleejur van een hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - Pila [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Prow [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - weet niet [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huus [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relex [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - Blehhh [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN- Brandt [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Kipman [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Chester ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - Die ene kerel [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - pascool [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I.P - V.I.P [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - ken ik nie, pak maar strijker [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989- 989 [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs reMCo - locutus [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos- Able [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Crazy-one [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - RockyJ [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - azbest [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliffmeister [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- Lyrik [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - cml.exe [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - pak maar die lange [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - Pila [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Prow [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman -Spirit [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huuussuh [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relex [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - brutus [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN- euhm, ik denk mcN [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Kipman [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - wordt spannend dit, maar ik pak chester | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - Die ene kerel [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - pascool [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I.P - V.I.P [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - Strijker [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989- Lil'Tricky? ken ze niet zo goed [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs reMCo - locutus of borg [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos- Able [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Crazy-one [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - ![]() [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - uuh rijmpiet? [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliffmeister [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- Lyrik [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - Crunx [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - Ken ze niet, Lange ? [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - Pila [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Prow [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - Mixxman [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huussuh [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relex [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - brutus [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN- MCN [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Kipman [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Hmm... Chester net aan | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
zo te zien ga ik verliezen ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - DEK [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - Pasl [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I.P - V.I.P denk ik.. [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - Strijker [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989- 989 ( 50% kans ) [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs reMCo - Locu [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos- Able [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Crazy-one [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - Rocky [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - Aszbest als hij zijn best doet [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliffmeister [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- Lyrik [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - Crunx [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - Lange ( ken ze beide niet ) [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Zeg ik niks over.. [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - Pila [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Prow ==> Overduidelijk [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - Mixxman [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huussuh ( hoop ik wel voor hem ![]() [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relex [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - blehhh [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN- MCN [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Kipman [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Chester ==> Overduidelijk ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - DEK [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - Pascool [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I.P - VIP [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - Wie? [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989- Wie? [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs reMCo - Locutus [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos- Renzos [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Wie? [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - RockyJ [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - Asbezt [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliff [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- Wie? [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - Cml.exe [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - Wie? [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - Wie? [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Prow [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - Spirit [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huussuh [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relex [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- Ikke, duh [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - Wie? [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN- MCN [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Kipman [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Chester Wie? ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
TivoBizzy Tivo Is In Het Huisje |
![]() | ![]() |
Ik ben niet ingedeeld poepshit.. ff bookies maken.. [RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - DEK [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - Pascool [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I.P - VIP [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - Strijker [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989- .... [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs reMCo - Locutus [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos- Renzos [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Crazy-one [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - RockyJ [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - Asbezt [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliff [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- Ly-rik [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - Crunx [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - Lange Gijs [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - ... [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Prow [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - Spirit [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huussuh [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relex [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - Brutus [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN- MCN [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Kipman [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Chester ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - DEK [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - Jos [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I.P -Zwijgende Verlenging [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - Strijker [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989- 989 [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs reMCo - Locutus [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos- Able [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - zeggen me niks [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - RockyJ [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - Rijmpiet [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Wick-ed [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- Ly-rik [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - Crunx [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - zeggen me niks [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - zeggen me niks [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Prow [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - Spirit [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huussuh [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relex [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - zeggen me niks [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN- Brandt [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Kipman [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Chester | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
FF geen zin om alles te beoordelen, maar deze gaan het verste komen: Huus Vent Prow Chester DGE Angelix VIP Van hun verwacht ik toch wel 'het meeste' afgaand op voorgande battles e.d. logisch rijtje daarom ook [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 22:47:10 ] | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Vent Prow Chester DGE Angelix VIP Juh, woord naar dit lijstje. Ik denk dat pascool ook redelijk ver komt als ik zn verse ns lees. Timow schat ik ook vrij hoog in. En van DEK heb ik ook best hoge verwachtingen. Oja, Spliffmeister komt ook nog wel ver. Ghehe, best veel kanshebbers hier eigenlijk ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 22:50:39 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
toen ging dek ook edit doen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-12-2005 @ 22:51:18 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ghehehe ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Onderschat mensen niet zo huussuh.. je ken de helf niet eens![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 30-12-2005 @ 23:15 Onderschat mensen niet zo huussuh.. je ken de helf niet eens ![]() Wuuuuurd ![]() Stond mijn naam ertussen was het lijstje al ongeveer compleet, maar nu NIET DUS ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 30-12-2005 @ 23:16 (...) Wuuuuurd ![]() Stond mijn naam ertussen was het lijstje al ongeveer compleet, maar nu NIET DUS en nog vele soorten andere mensen. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
blehhhh misselijkmakend ![]() |
![]() | ![]() |
mensen weten niet ![]() | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
zoals ik![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik ben dus de underdog ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - dek [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - -pascool- [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I. - weet ik veel [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - Strijker [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989 - 989 [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs rMCo - LOB [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos - Able [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Crazy-one [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - RockyJ [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - ?? [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliff [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- Lyrik [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - Crunx [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - ?? [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - Pila [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Prow [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - Spirit [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huuussuh [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relex [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - Brutus [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN - ![]() [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Kip [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Chester ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - dek [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - -pascool- [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I. - denk zwijgend [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - Strijker [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989 - weet ik veel ken ze niet [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - roxsolid [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs rMCo - LOB [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos - ????? [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - tj [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Crazy-one [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - RockyJ [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - rijmpiet [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliff [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- Lyrik [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - Crunx [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - ken ze niet [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - Pila [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - ........ [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - Spirit [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huuussuh [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relex [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - Brutus [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN - brandt [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - dopo [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Chester ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
Gado-X | ![]() | ![]() |
in plaats van al die shit te kopiëren,,,kun je beter ff zorgen dat die battles goed staan! [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe zijn omgewisseld ---------------------------------------- Hartje Drenthe | ||
Wick-ED | ![]() | ![]() |
Haha 1 vote maarliefst![]() ik ga zelf ook niet booken want ken de helft niet.. ---------------------------------------- Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - Die ene kerel [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - -pascool- [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I.P - V.I.P [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - ken ik niet [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989- ken ik niet [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs rMCo - LOB [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos- Renzos [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Ken ik niet [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - RockyJ [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - Rijmpiet [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliff [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- ken ik niet [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - Crunx [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - ken ik niet [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - ken ik niet [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - Pila [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Tony [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - Ja, ga ik niet zeggen [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huuussuh, kampioen [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relex [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - ken ik niet [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN- eehhm [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Kipman! [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Chester [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-12-2005 @ 12:37:25 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - Die ene kerel [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - -pascool- [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I.P - V.I.P [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - strijker [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989- 989 [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs rMCo - rmco [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos- able [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Ken ik niet [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - RockyJ [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - aszbest [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliffmeister [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Crunx - crunx [RJO]Ronde 1: Gado-X vs Cml.exe - gado [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - Shaddiz [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - Pila [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Tony [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman -Mixxmann [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huuussuh [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relex [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - ken ik niet [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN- eehhm [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Kipman! [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Chester ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Crazy-One Stalen Gedachttes ![]() |
![]() | ![]() |
lekker makkelijk op over te nemen, ik zit hier net dus ken haast niemand :d ---------------------------------------- http://www.nextuphiphop.nl/crazy-one | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben Kipman aangenaam ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Crazy-One Stalen Gedachttes ![]() |
![]() | ![]() |
Dus u bent mc? Dan stap maar eens uit handen op de motorkap, oja ik wil graag je rijmbewijs zien! ---------------------------------------- http://www.nextuphiphop.nl/crazy-one | ||
989![]() |
![]() | ![]() |
Shit zeg, wordt standaard vergeten ook. ---------------------------------------- 11:15 989 in de bus Vandaag moet 989 een groep gehandicapten naar de speeltuin brengen. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
Huus Vent Prow Chester DGE guy is te lui bij vip gok ik op een no show en DGE weetik niet zeker.. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 31-12-2005 @ 12:31 -pascool- Vent Angelix Rijmpiet Tony Spirit Huuussuh (finale) DGE Kipman Chester die gaan het ver schoppen ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
finale wordt chester vs prow ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Kip schopt het ook wel hoor mannetjes. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 31-12-2005 @ 12:31 -pascool- Vent Angelix Huuussuh (finale) CrunX (hij wint die competitieshit) DGE Kipman Chester dat denk ik ![]() | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
jullie raden het goed dat ik niet zo ervaren ben met topicals. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 31-12-2005 @ 12:31 -pascool- Vent Angelix Rijmpiet Tony Spirit Huuussuh (finale) Kipman Chester [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-12-2005 @ 21:30:24 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
te laat spirit, te laat![]() | ||
Devill | ![]() | ![]() |
Hussuh vs. Chester is de finale![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-01-2006 @ 11:50:51 ] ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 31-12-2005 @ 12:31 [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Tony ![]() ik denk dat chester een heel end gaat komen, huussuh ook wel zodra hij topical onder de knie heeft zal ie wel net zo komen als in het battle toernooi, de zwijgende verlenging zie ik ook wel een end komen, even als vent, spelbreker verwacht ik bij de laatste 4 en relex zal ook een goeie poging doen en natuurlijk verwacht ik van loctucus dat ie de finale haalt. van mezelf hoop ik dat ik weer op een lekker niveau kom zodat mensen die niet weten dan wel weer weten ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
_PaZu_![]() |
![]() | ![]() |
[RJO]Ronde 1: et-cetera vs Die ene kerel - DEK [RJO]Ronde 1: -pascool- vs Jos de Bos - Jos de Boss [RJO]Ronde 1: Zwijgende verlenging vs V.I.P - VIP [RJO]Ronde 1: MC Grindhustler vs Strijker - Strijker [RJO]Ronde 1: Lil'Tricky vs 989- 989 [RJO]Ronde 1: Roxsolid vs Gaucho - Gaucho [RJO]Ronde 1: Locutus of borg vs reMCo - Loc [RJO]Ronde 1: Able vs Renzos- Able [RJO]Ronde 1: The_TJ vs Vent - Vent [RJO]Ronde 1: Angelix vs Mc-V - Angelix [RJO]Ronde 1: Crazy-one vs Mud187 - Crazy-One [RJO]Ronde 1: RockyJ vs Pidie-bo - RockyJ [RJO]Ronde 1: Rijmpiet vs Asbezt - Asbezt [RJO]Ronde 1: Spliffmeister vs Wick-ed - Spliffmeister [RJO]Ronde 1: Ly-rik vs Gado-X- Lyrik [RJO]Ronde 1: Crunx vs Cml.exe - Cml.exe [RJO]Ronde 1: Spelbreker vs EndeRr - Spelbreker [RJO]Ronde 1: Shaddiz vs Lange Gijs - wie zijn dit dan? [RJO]Ronde 1: Hyreme vs Devill- Hyreme [RJO]Ronde 1: Capone vs A-karimo - Capone [RJO]Ronde 1: Spin vs Xflipit- Xflipit [RJO]Ronde 1: Poppekontje vs Pila - Pila [RJO]Ronde 1: Prow vs Tony - Prow [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - Mixxman [RJO]Ronde 1: Huussuh vs Mccobi- Huussuh [RJO]Ronde 1: R-gino vs Relex- Relex [RJO]Ronde 1: V-Rank vs DGE- DGE [RJO]Ronde 1: Blehhh vs Brutus_Barrakus - Blehhh [RJO]Ronde 1: Brandt vs MCN- Brandt [RJO]Ronde 1: Dopoloog vs Kipman - Kipman [RJO]Ronde 1: Chester vs Dadre - Chester ---------------------------------------- eyo jij gaat hier falen je vreet jezelf op als suicidale kannibalen ik steek je aan mn spies en heb alle gekheid op een stokje wacht even.. ik doe mn schoenen uit want ik win deze battle op mn fakking sokken | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
wel jammer dat chester er de 1e ronde uitgaat ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
verras ons ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _PaZu_ schreef op 01-01-2006 @ 15:02 [RJO]Ronde 1: Spirit vs Mixxman - Mixxman pssssst.. die heb ik al gewonnen ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
_PaZu_![]() |
![]() | ![]() |
oeps... oke dat boeit mij ---------------------------------------- eyo jij gaat hier falen je vreet jezelf op als suicidale kannibalen ik steek je aan mn spies en heb alle gekheid op een stokje wacht even.. ik doe mn schoenen uit want ik win deze battle op mn fakking sokken | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
stil maar spirit want ik denk dat al jou bookies ook niet helemaal uit gaan komen ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: [1] 2 3 ] |