Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb / had een Daewoo Nexia met een lang kut verhaal ![]() ![]() Ik ga nu waarschijnlijk een Renault Clio kopen, kleiner ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
teigetje | ![]() | ![]() |
Zo'n gele hoge van een meter of 10 lang, met chauffeur. Helaas rijdt er vaak wel een man of 10 mee ![]() ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
OPEL KADETT GSI! Edit: 1x is meer dan genoeg [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2002 @ 12:06:07 ] ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
![]() | ![]() |
Shit ey... niet zo zeiken Spade... viel mee toch? ik had het ook 100x kunnen typen... zo:... OPEL KADETT GSI! OPEL KADETT GSI! OPEL KADETT GSI! [een keer is meer dan genoeg] [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2002 @ 14:18:23 ] ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
![]() | ![]() |
3x bedoel je? ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
![]() | ![]() |
Tralala, ben nu eigenaar (nja krijg 'm donderdag) van een Renault Clio ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Yormaster Vice-God |
![]() | ![]() |
Ik heb een fiets ---------------------------------------- #$% | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
Quote: Yormaster schreef op 08-10-2002 @ 01:12:29 Ik ook. En een OV-jaarkaart. Heb geen auto nodig. Ik heb een fiets ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
golf type 1 cabrio 1.6 gl golf type 2 1.8 8v gti | ||
Quote: QyRoZ schreef op 08-10-2002 @ 12:31:48 [...]Ik ook. En een OV-jaarkaart. Heb geen auto nodig. ![]() Ik ook, beiden. Alleen, volgende zomer loopt mn recht op OV jaarkaart af, dan ga ik lekker 1e klas staan en alles declareren ![]() ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
Truk![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb een blauwe volkswagen golf tdi-met-L-op-het-dak![]() Ik rij er een uur per week in, anders slijt ie te hard | ||
![]() | ![]() |
Ik heb een Renaut Oerlemans! ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Ik heb een broer met rijbewijs ![]() | ||
araphor | ![]() | ![]() |
![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
foto van heel hoog in de lucht genomen he? ![]() | ||
Vanuit zijn eigen helikopter, terwijl hij zelf vloog. Denk ik. ---------------------------------------- Code #404: User not found | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb momenteel een cheetah een cuban hermes en 2 dirt bike's in mijn garage staan voor de rest roeleer ik de tram, of zorg ik voor een auto met chauffeur ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
QyRoZ Zwart. |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ooh zoeen als teig Quote: Zo'n gele hoge van een meter of 10 lang, met chauffeur. Helaas rijdt er vaak wel een man of 10 mee of is dat dezelfde | ||
araphor | ![]() | ![]() |
Quote: Zo'n raar vliegtuig heb ik nog nooit gezien. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Zoeen heb ik ongeveer... 1.8 8v ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
SmrildA | ![]() | ![]() |
Quote: teigetje schreef op 04-10-2002 @ 23:26:42 Zo'n gele hoge van een meter of 10 lang, met chauffeur. Helaas rijdt er vaak wel een man of 10 mee ![]() Zo één heb ik ook. (maar dan een beetje Belgischer). SmrildA* | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
een fiets heet dat smrilda ![]() ik heb een mitstubishi colt w00t ![]() | ||
MC-JZ Het leven is een HEL is de hemel dan het leven |
![]() | ![]() |
Opel Calibra 2.0 16 klepper Ik weet alleen niet hoe ik hier een foto zet??? ---------------------------------------- je stijl is afschuwelijk als een huwelijk, vol afschuw kraak ik je stijl afschuwelijk. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
FAQ | ||
![]() | ![]() |
alfa 147 twin spark seles speed (wat btw echt kut is gewoon) ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
demojager De eerste t-shirt dealer van de O.P. |
![]() | ![]() |
Honda civic vti. 160 paardjes onder de motorkap. Lekker blazen........ | ||
Truk![]() |
![]() | ![]() |
Heb mn volkswagen golf-met-L-op-dak al een tijdje terug ingeruild voor een mazda 626 die ik af en toe leen van pa en moe ![]() | ||
Mc_sKiTtLeS De Topfokker - 0416 ![]() |
![]() | ![]() |
Nu nog deze...![]() Gilera stalker DD maar dan int rood en zonder spiegels ![]() ---------------------------------------- www.soundclick.com/praatjesmakers | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
scooters zijn gay | ||
![]() | ![]() |
wat praat je mip? jij mag er nog niet eens op rijden vroegah, toen ik nog klein was waren scooters echt de bom een onderdeel dat ik niet uit me jeugd zou willen missen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
wOrd @ pMip! ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ik er niet op mogen rijden? laat me niet lachen osi! check je feiten eerst | ||
![]() | ![]() |
Ja, osi je mag helaas nogsteeds op je 16de op zo'n onding stappen (hadden ze wel kunnen veranderen toen ik 17 werd ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
whahhaa mip mag dr net 2 maanden oprijden nou jammer dat het scooterhok niet meer bij de school staat omdat ze die gare mediatheek over binneplein en hok hebben gebouwd anders kon je netzoals ik dan stoer in het hok kunnen chillen met de andere scootergangsters. mmmm ik mis me havo tijd, mag ik een dagje wisselen met je mip? ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Truk![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 10-03-2004 @ 15:42:12 whahhaa mip mag dr net 2 maanden oprijden nou jammer dat het scooterhok niet meer bij de school staat omdat ze die gare mediatheek over binneplein en hok hebben gebouwd anders kon je netzoals ik dan stoer in het hok kunnen chillen met de andere scootergangsters. mmmm ik mis me havo tijd, mag ik een dagje wisselen met je mip? Man, dat scooterhok was echt kut..beter voetballen op die gare scheve tegels of lekker warm binnen chille bij het tafelvoetbalspel ![]() | ||
![]() | ![]() |
yep idd lekker die airco! Edit: shit... verkeerde thread! het is voor mij ook niet makkelijk, ze zijn bijna identiek. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-03-2004 @ 16:42:11 ] ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
![]() maar dan wel heel ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-03-2004 @ 19:10:10 ] ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Mc_sKiTtLeS De Topfokker - 0416 ![]() |
![]() | ![]() |
Jullie hebben tenminste een scooterhok... Bij mijn school moet je je scooter echt veeeeeeeeeeel te ver weg zetten... Denk je net op stijd op school te zijn kom je nog te laat om dat je je scooter zo ver weg moet parkeren... Maarja... je kan er ook niet chillen met de andere "scootergangsters" als et regent word je nat... maar toch wel handig zon scooter... OOJA ! wie weet er wat er aan de hand is als je knipperlichten nog wel aan gaan maar niet knipperen??? ![]() ---------------------------------------- www.soundclick.com/praatjesmakers | ||
Zaine The Thruth Is Behind You. |
![]() | ![]() |
Dan werkt je knipperlicht niet goed![]() Met mijn scootertechnische intelligentie zal ik je aan raden om het knopje van je knipperlicht steeds aan en uit te zetten als je de bocht om gaat. ![]() ---------------------------------------- They Say Music Can Alter Moods And Talk To You, Well Can It Load A Gun Up For You And Cock It Too? Well If It Can Then The Next Time You Assault A Dude Just Tell The Judge It Was My Fault And I'll Get Sued. | ||
![]() | ![]() |
dan is je accu leeg, daarvoor gingen ze zeker onregelmatig knipperen als je ze aandeed maaruh truk , je hebt et gewoon gemist het scooter hok, omdat je geen scooter had, tienen op het binneplein was sowieso alleen leuk tijdens de zomer, en tafelvoetballen durfde niemand meer tegen mij na een tijdje, wellicht had ik niet verliezer betaald moeten spelen telkens ![]() ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
saab 900 turbo cabrio 2.3 16v... zo rond 180 peekaatjes whut whut ![]() | ||
MC-JZ Het leven is een HEL is de hemel dan het leven |
![]() | ![]() |
oke ik heb een foto. eerst ff wat uitleg want ik zit midden in een styling project. bij deze foto heb ik me voorbumper gemonteerd. het is de bedoeling dat binnen nu en een week de achterbumper en de zijskirts er op zitten. ook komt er nog een vleugel achterop. check maar: ![]() ben benieuwd wat jullie er van vinden ![]() ow ja hij word ook helemaal overnieuw gespoten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-03-2004 @ 10:50:00 ] ---------------------------------------- je stijl is afschuwelijk als een huwelijk, vol afschuw kraak ik je stijl afschuwelijk. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
moet ie wel werken | ||
DDM Antwaarpe |
![]() | ![]() |
ik heb een Opel Corsa ---------------------------------------- Nederlandse Antwerpenaar tot op het bot | ||
Esperanto The Storyteller |
![]() | ![]() |
Sinds een tijdje afstand gedaan van m'n Renault Clio 1.8 16v (standaard 137pk) En nu sinds kort weer voor de 2e maal een Honda CRX type 2! Over mijn tuning en styling gebeuren, hou ik maar op, want daar is deze topic niet groot genoeg voor. Grappigste wat ik aan m'n Clio heb uitgevoerd is trouwens witte panty's schuiven op de 8er lampen! (doen de belgen ook veel volgens mij) ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
![]() | ![]() |
ford t bird ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Esperanto The Storyteller |
![]() | ![]() |
Gaat het er niet om om wat voor auto je rijd? Ken ook wel wat merken noemen maar das off-topic... toch? ---------------------------------------- Enigszins verloren, verloren in enig zin, | ||
![]() | ![]() |
sinds vandaag de clio niet meer. Rij nu Nissan Primera, stukje luxer allemaal ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ga dinsdag me nieuwe wagen ophalen: Ford Mondeo wagon 1.8 16v business edition van 1998 ![]() Niet deze maar zo een. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 ] |