Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: 1 2 [3] ] | |
ReLex Messatsu! |
Gepost door ReLex op vrijdag 27-01-2006 om 19:42:52 | |
Yeah yeah goedzo, laat maar komen die rellen! |
Xflipit Listen To Me |
Gepost door Xflipit op vrijdag 27-01-2006 om 19:43:31 | |
Quote: Ummer schreef op 27-01-2006 @ 19:40
reageerd met een d... hahahaa.....
owja me moeder plast op je bek
---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. |
L2N twezus |
Gepost door L2N op vrijdag 27-01-2006 om 19:47:27 | |
zie je , ummer is weer stil.
Zo makkelijk te temmen
---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla |
Prow Rechtvoorjeraaprap |
Gepost door Prow op vrijdag 27-01-2006 om 20:03:16 | |
in principe wordt er door gevote tot de votedeadline, en door dat mensen het in het begin beetje lieten zitten en nu net op het moment dat ik het wat drukker heb massaal gaan voten hebben we nu zo'n geval.
in principe telle gewoon alle votes mee, 5-0 is een KO, als dat de eindstand is. de eindstand wordt bepaald als ik de topics sluit.
dus vent staat hier voor met 7-5 en mag er gewoon door gevote worden, en gestopt worden met kansloos gebeef en nutteloos gejammer.
---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit |
De Gevallen Engel |
Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 27-01-2006 om 20:05:45 | |
het is 8-5
---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel |
Ummer Je hebt geen idee |
Gepost door Ummer op vrijdag 27-01-2006 om 20:06:00 | |
Quote: L2N schreef op 27-01-2006 @ 19:47
zie je , ummer is weer stil.
Zo makkelijk te temmen
sorry dat ik niet constant achter mn pc zit..
dat heet een leven hebben weet je.. |
Vent |
Gepost door Vent op vrijdag 27-01-2006 om 20:07:13 | |
Hahaha ja ja je moest gewoon je moeder helpen omdat ze niet zelf van de bank af kon komen.
Verder is het nu klaar met dat gelul? Als onder mij gepost wordt is het of Prow, of Asbezt, of een voter. |
Ummer Je hebt geen idee |
Gepost door Ummer op vrijdag 27-01-2006 om 20:08:39 | |
je humor is van een heel laag niveau....
zoals wel meer dingen hier van extreem laag niveau zijn ten opzichte van mij..[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2006 @ 20:08:53 ] |
The_TJ |
Gepost door The_TJ op vrijdag 27-01-2006 om 20:09:31 | |
Quote: Prow schreef op 27-01-2006 @ 20:03
in principe wordt er door gevote tot de votedeadline, en door dat mensen het in het begin beetje lieten zitten en nu net op het moment dat ik het wat drukker heb massaal gaan voten hebben we nu zo'n geval.
in principe telle gewoon alle votes mee, 5-0 is een KO, als dat de eindstand is. de eindstand wordt bepaald als ik de topics sluit.
In dat geval vote ik ook voor Vent.
Asbezt kwam niet slecht, maar Vent had tussen zijn slecht door, gewoon dopere lines (met humor):
Quote: ik haat vrouwen en ik sla ze
alles waar ze goed voor zijn is eten op de tafel
...
ze dacht dat ze gelijk was tot ik liet zien wie de baas is
gratis .. kreeg ze klappen *PATS*
* awhwahhhhhh geschreeuw* als die niet raak is..
je kan wel zeiken dat je minder verdient
maar als je ook minder doet is het toch simpel of niet?
---------------------------------------- Go Fudge Yourself
- Chef |
cml.exe |
Gepost door cml.exe op vrijdag 27-01-2006 om 20:11:56 | |
5-0 is KO. KO = KO. een regel.
in een boxwestrijd vecht je toch ook niet als je KO bent
---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis |
ReLex Messatsu! |
Gepost door ReLex op vrijdag 27-01-2006 om 20:36:41 | |
In een boxwedstrijd ga je toch ook niet hersenloos door als de scheidsrechter al gezegd heeft dat iets dat zo is, zo is.
(Nope dit heeft niet met het voten te makuh maar met de meneer boven me.)[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2006 @ 20:37:24 ] |
HuntR |
Gepost door HuntR op vrijdag 27-01-2006 om 21:55:50 | |
Na al het gebitch waar ik doorheen heb gescrolld, vind ik het Prow zijn fout dat hij neerzet 5-0 is KO.
Dingen als een vote-deadline slaat ook nergens op, als 5-0 KO is.
Dat is hetzelfde als een boxer die 10 seconde op de grond ligt, maar uiteindelijk nog ff op staat en die andere gast de tyfus in slaat... regels zijn regels toch?
En alleen mensen die in het toernooi zitten mochten stemmen toch? (weet niet of dit er wat mee te maken eeft, maar toch)
..dat dus
(edit: had je post nog niet gelezen ReLex )[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2006 @ 21:56:33 ]
---------------------------------------- Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk |
Crunx |
Gepost door Crunx op vrijdag 27-01-2006 om 21:58:16 | |
Quote: HuntR schreef op 27-01-2006 @ 21:55
En alleen mensen die in het toernooi zitten mochten stemmen toch? (weet niet of dit er wat mee te maken eeft, maar toch)
huh |
HuntR |
Gepost door HuntR op vrijdag 27-01-2006 om 22:01:10 | |
Ow zoiets dacht ik... mijn fout dan
---------------------------------------- Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk |
Gepost door Prow op vrijdag 27-01-2006 om 23:45:30 | |
Quote: cml.exe schreef op 27-01-2006 @ 20:11
5-0 is KO. KO = KO. een regel.
in een boxwestrijd vecht je toch ook niet als je KO bent
5-0 = KO bij eindstand, eindstand = als ik topics sluit
logica of niet?
---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit |
cml.exe |
Gepost door cml.exe op zaterdag 28-01-2006 om 00:01:28 | |
nee. 5-0 is KO. KO=eindstand
---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis |
-pascool- Dubbelepuntnegen. |
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 28-01-2006 om 00:01:49 | |
Quote: cml.exe schreef op 28-01-2006 @ 00:01
nee. 5-0 is KO. KO=eindstand
jep |
HuntR |
Gepost door HuntR op zaterdag 28-01-2006 om 00:06:26 | |
Jups..
(@ Prow) Dit is hetzelfde als je tijd 00.00
Als er staat 5-0 is K.O. dan is het niet ineens iets anders wat nergens staat aangegeven. Dit had je bij regels ofzo moeten melden..?
Pila Boven De 18 |
Gepost door Pila op zaterdag 28-01-2006 om 00:12:30 | |
Quote: HuntR schreef op 28-01-2006 @ 00:06
Jups..
(@ Prow) Dit is hetzelfde als je tijd 00.00
Als er staat 5-0 is K.O. dan is het niet ineens iets anders wat nergens staat aangegeven. Dit had je bij regels ofzo moeten melden..?
word
---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel
|
die Lange HARD |
Gepost door die Lange op zaterdag 28-01-2006 om 00:38:24 | |
kappe met gebitch
als eerst assie 5 votes krijg en vent daarna nog eens 8
hmm duidelijk poep, vent door
niveau van de meeste voters van beide zijdes nog niet eens meegerekent lijkt het me duidelijk shit
DUS VOTE VERDER OF SLUIT DIE JOINT! [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-01-2006 @ 00:38:53 ] |
livio Oldschool |
Gepost door livio op zaterdag 28-01-2006 om 00:50:56 | |
Knock out is alleen maar een term. Een term waarbij de norm kennelijk op 5 tegen 0 votes ligt en dat die term pas in werking treed bij sluiting van de topics, dat beslist prow. Dus kom niet klagen en bitchen.
|
strijker Van 0 tot 10 |
Gepost door strijker op zaterdag 28-01-2006 om 02:03:57 | |
Waarom dan niet gewoon gezegd: de meeste stemmen gelden? Waarom onnodig '5-0 is KO' erbij zeggen?
Kijk, het boeit me echt niet of Vent of Asbezt doorgaat hoor. En als Prow het niet zo bedoelde als hij het wél neerzette bij de regels, ok kan gebeuren. Maar dan mag je dat ook wel toegeven en het niet afdoen als gezeik of zo.
En ga nou niet lullen dat ik het te serieus neem, daar gaat het niet om. Vind het gewoon irritant als mensen krom praten. |
Arihasj skip mijn eigen intro's |
Gepost door Arihasj op zaterdag 28-01-2006 om 10:39:01 | |
strijker weet
---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain |
Angelix jeweetwie |
Gepost door Angelix op zaterdag 28-01-2006 om 10:42:33 | |
Het is misschien wat vaag gesteld, maar nu we allemaal weten wat er bedoelt wordt
kunnen we dan het misschien laten voor wat het is, misschien als je wat aan deze uit
slag wil doen moet je nog voten, maar anders kunnen jullie lekker verder in competitiepraat.
---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind. |
AsbezT check die bal gaan |
Gepost door AsbezT op zaterdag 28-01-2006 om 11:16:33 | |
Het is toch een tekst competitie, maar vent z'n tekst gaat meer over vrouwenhaat dan over emancipatie . Dus dit betekend dat je in de tekst comeptitie niet over het onderwerp moet spitten maar gewoon grappig zijn.
---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven |
Arihasj skip mijn eigen intro's |
Gepost door Arihasj op zaterdag 28-01-2006 om 11:17:30 | |
je bent een slachtoffer asbezt, niks aan te doen
---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain |
HuntR |
Gepost door HuntR op zaterdag 28-01-2006 om 11:41:25 | |
Zo blijkt, ik vind het wel matig, voor beide eigenlijk, maar voortaan wel een idee om dat K.O. eruit te laten
Zie het het zo asbezt, je bent de pion van de revolutie!
The_TJ |
Gepost door The_TJ op zaterdag 28-01-2006 om 11:50:48 | |
Quote: AsbezT schreef op 28-01-2006 @ 11:16
Het is toch een tekst competitie, maar vent z'n tekst gaat meer over vrouwenhaat dan over emancipatie ...
Vrouwenhaat kan je er ook uit halen, maar het gaat ook over emancipatie (eten koken, geld verdienen).
- Chef |
AsbezT check die bal gaan |
Gepost door AsbezT op zaterdag 28-01-2006 om 11:56:56 | |
Emancipatie: ontheffing van vroeger bestaande beperkende bepalingen, toekenning van gelijk rechten, gelijkstelling voor de wet
buiten de line van mindre verdienen, staat er in z'n tekst bitter weinig over dat.
---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven |
The_TJ |
Gepost door The_TJ op zaterdag 28-01-2006 om 12:02:55 | |
Quote: AsbezT schreef op 28-01-2006 @ 11:56
Emancipatie: ontheffing van vroeger bestaande beperkende bepalingen, toekenning van gelijk rechten, gelijkstelling voor de wet
buiten de line van mindre verdienen, staat er in z'n tekst bitter weinig over dat.
Dus volgens jou zijn vrouwen al wel uitgeëmancipeerd als ze nog geslagen worden, nog worden gezien als sexobjecten en nog ondergeschikt zijn aan mannen. Ik denk niet dat veel vrouwen het daar mee eens zullen zijn.
- Chef |
Gepost door Prow op zaterdag 28-01-2006 om 12:31:04 | |
Het is gewoon een beetje tegenstrijdig dat 5 mensen een battle kunnen bepalen, dat is wat nu beweert wordt.
we hebben 64 deelnemers gehad, dus er kunnen 63 votes worden uitgebracht, en dan nog maar niet hebben over buitenstaanders die ook mogen voten.
en dan nog een puntje, er wordt wel gemiereneukt op de regels, maar er is bijna niemand die vote zoals staat aangegeven! mensen voten maar beetje lukraak zonder alle elementen die in een topical zitten te bekijken en te benoemen. dus ik zou hier ook alle votes kunnen afkeuren die niet volgens de opzet voldoen en dan hou je er weinig over.
ik geef toe dat de regels dit toernooi niet tot in de details zijn uitgewerkt, ik dacht dat na zoveel toernooien mensen wel zo'n beetje de standaard procedure kenden, maar dat is niet zo dus zal ik in het vervolg de regels wel tot in de details uitwerken. Ook ga ik volgende ronde weer strenger controleren op de inhoud van de votes want zie soms echt baggervotes die nergens opslaan.
en eindstand is pas als de topics gesloten zijn, dus niet met een 5-0 tussenstand. want je ziet dus dat er mensen zijn die er anders over denken maar niet eerder de tijd hebben om te kunnen voten.
HuntR |
Gepost door HuntR op zaterdag 28-01-2006 om 12:50:59 | |
Word, maar goed, jammer dat er nu 1 de pineut is er van.
En die votes checken zou idd wel mogen.. Maare, wat is nu ongeveer de stand hier
RockyJ |
Gepost door RockyJ op zaterdag 28-01-2006 om 13:05:23 | |
8-5 ofzo. maar dit topic is echt kansloos die 5 pagina's. |
Gepost door Prow op zaterdag 28-01-2006 om 13:28:53 | |
Sjah, Vent wint hier dan van Asbezt,
Voor Asbezt heb ik een speciale regeling, mocht er in ronde 3 een no-show zijn dan mag je voor die persoon invallen, in principe heb je gewoon verloren maar door dat alles niet strak was geregeld kom ik je tegemoet. want het is ook deel mijn fout waardoor er nu onnodig verwarring onstaat.
Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: 1 2 [3] ] | |