Index / [arch] Battle corner / | ||
chickiesflasser dont fuck with D.H.C. schilderswijk ![]() |
![]() | ![]() |
12 lines nl blind Succes [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2006 @ 21:35:00 ] ---------------------------------------- R.I.P. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ej wtf ik wil je dissen niet shaduw | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Jah schaduw... nu ga je het krijgen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2006 @ 21:35:27 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
eindelijk, na talloze pm's kunnen we een battle doen niet weten hoe het forum werkt, wat ben je voor een oen? ik ga niet eens mijn best doen, waarom zou ik je kan niet eens een tekst van 12 maken*, dus stik ik win het toch wel van je, dat is wel zeker want jij met je stoere praat wordt eerder bestempeld als faker niet dat ik zo goed ben, alleen stukken beter alleen in moskou drop jij je shit heter Kom met die woorden en ik zet daarmee je shit op de HAK zal je ego pijn doen, als een PUNTSCHOEN in je balzak hij denkt het te maken, maar iedereen stuurt hem uit de LAAN zelfs als WEGWIJSpiet** verlies jij je baan *hij had eerst ipv 12 zinnen 3 ofzo **wegwijspiet kapte er afgelopen jaar of dit jaar mee | ||
chickiesflasser dont fuck with D.H.C. schilderswijk ![]() |
![]() | ![]() |
ey ik rap precent den haag ik snij je kop der af met een circel zaag of jij iets bij mij kan doen is nog maar de vraag. ik bel 091001313 en ff kijken of we daar je zus zien live cam jasmin 5000 euro is de prijs die ik verdien maar het maakt niet uit een zwerver is je moeders bruit ik ben prof en jij een nerd je wil niet weten wat er gebeurt ga typen voor je vaderland ik ga je begraven onder het zand in den haagse duinen ik zie je vader nog duimen ik zal niet te hard komen je hele familie mist al gromozonen als je niet weet wat het inhoudt ik ben niet de eerste die je kop verboudt een mogool ik ben voor jou je fucking idool straks vind ik je nog onder me schoenzoooool ![]() ---------------------------------------- R.I.P. | ||
owkeej... eerst bij 3 votes wint? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
relaxt he die leestekens... | ||
sorry liv... ik zal volgende keer wat meer punten neerzetten ![]() | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Vote schaduw Redelijk, duidelijk. Heb de andere z'n tekst niet eens gelezen. Maar schaduw kwam ebter dan ik had verwacht van hem. Er kwam zelfs af en toe een gniffel tevoorschijn. ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Het is misschien wel de bedoeling dat je de tekst van de ander leest? Dit valt namelijk een beetje onder de catergorie ''dickriden'' en ongepast voten. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Bella___Maffia only God can judge me..I drop the tears ![]() |
![]() | ![]() |
haha chickiesflasser moet je jeself nou is horen. ik stop je terug waar je uit bent geboren met jou 7 centimeter sowieso geen sex jah togH flexx ![]() ---------------------------------------- mopie mopiE je breekt mn haRt ik breeK je KoPieeee | ||
bella, het is niet de bedoeling om in andermans battles zelf dingen te droppen wil je met iemand battlen ga dan naar het uitdagingen topic, en drop je 4 lines in het 4 lines topic ![]() dankje | ||
JoevhZuiden je weet.. ![]() |
![]() | ![]() |
bella... 7 cm..sowieso geen sex.. is ook nog eens van een andere plaat.. wattunnurt welteverstaan.. ---------------------------------------- je voelt het..of eeh...je voelt het niet.. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: JoevhZuiden schreef op 24-01-2006 @ 22:42 bella... 7 cm..sowieso geen sex.. is ook nog eens van een andere plaat.. wattunnurt welteverstaan.. en jij dus ook niet , zie schaduw's post. dankjewel ! | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
my bad dan [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2006 @ 22:46:00 ] | ||
pascool hetzelfde geld ook voot jou, geen onnodig gelul in battles die nog niet zijn afgerond.. en nu monden dicht, verdorie! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2006 @ 22:45:14 ] | ||
JoevhZuiden je weet.. ![]() |
![]() | ![]() |
laatste reactie.. was gewoon een opmerking.. niet in rijmvorm..sorry :$ vote gaat naar schaduw omdat ik het tog wat soepeler vond om te lezen en er betere punches in zaten.. ---------------------------------------- je voelt het..of eeh...je voelt het niet.. | ||
Coffee seri man |
![]() | ![]() |
schaduw het spreekt voor zich ---------------------------------------- k doe mn ding | ||
onderbouwen graag coffee... volgens de regels..anders wordt het al snel bestempeld als vriendespolitiek enzo dit passen we consequent toe om misverstanden te voorkomen | ||
Bella___Maffia only God can judge me..I drop the tears ![]() |
![]() | ![]() |
Shiitt manNe hetersZz ]![]() ---------------------------------------- mopie mopiE je breekt mn haRt ik breeK je KoPieeee | ||
Thystan Niet alles is zwart-wit. ![]() |
![]() | ![]() |
schaduw kwam met personals, wordplay die chickiesflasser kwam wel harder... ik vote chickiesflasser... omdat ik vind dat hij het goed doet voor een beginnende NETcee... beetje meer techniek komt er wel bij kijken... offtopic: en voor alle andere die hier beginnen te battlen en een beetje stom posten... kijk eerst ff bij andere battles, zie wat je kan verwachten en hoe het hoort (ik zeg niet, vergeet je stijl, ik zeg let op de techniek)... check een beetje wie je niet kan verslaan enzo ![]() back on topic: (grapje) IK VOTE SCHADUW.. wat denk je wel niet... je disst hem bijna niet eens chickieflasser... je disst zn zus wel hard... en zn pa.... en daarna heb je het over den haag ofzo... iets met duinen... dan weer over zn pa... ik weet het niet hoor... btw, ik vond schaduw zn drop niet egt goed... die wordplay was matig... flow matig... punches mja... wel minder als CF.. maar die heeft niets op andere punten [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2006 @ 23:03:58 ] ---------------------------------------- /==* I Dig ya Like the Undertaker *==\ /==* Ya Couldnt Suc-Ceed With a Dick in ya Mouth *==\ | ||
ZwijgendeVerlening Baas. ![]() |
![]() | ![]() |
oldskool topics. ---------------------------------------- Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch. | ||
DiSsSeRrR DiSsSeR |
![]() | ![]() |
ik pak je zo hard dus praat maar beter niet, dus me mattie word weggestuurd als wegwijspiet ??? ga maar eerst leren spitte kom dan maar weer eens terug A.U.B. een beetje vlug, want ik begin het koud te krijgen. ik ben een nieuwkomer, zelf door mij word je gespit. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Schaduw heeft gewonnen, deze gaat dicht, want het gaat alvast weer helemaal nergens over. #dissserrr: uitdagen doe je in de uitdagingen topic. succes. | ||
Index / [arch] Battle corner / |