Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
jij bent echt zo een stitty kaas hey! | ||
Bella___Maffia only God can judge me..I drop the tears ![]() |
![]() | ![]() |
in de disco no way ---------------------------------------- mopie mopiE je breekt mn haRt ik breeK je KoPieeee | ||
![]() | ![]() |
so put it onnnn come on put it on and on and ooooonnnn!!! | ||
![]() | ![]() |
n0 thanx i'm d0ne ---------------------------------------- mopie mopiE je breekt mn haRt ik breeK je KoPieeee | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Als je met je breezer snel wil droppen, bitch dan kom je in tijdnood | ||
![]() | ![]() |
ikke in nood..?? dat is het zelfde als jij dood.. ---------------------------------------- mopie mopiE je breekt mn haRt ik breeK je KoPieeee | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
ts Je rijms zijn net zo lek als bij mij mijn dakgoot. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik vinger finger in haar gevingerde finger, idioot ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dan vinger je kerel in zn kont, poot. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik vinger finger in haar vinger en niet in haar anuspoort ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Finger blijft een kerel, met jouw vinger in zijn strontgoot. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
livio heefd toch echt gelijk maar het is leuk dat je het aanbood. ![]() Maar val toch echt op vrouwen dus sorry je zou het toch ergens anders moeten zoeken. ![]() | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
denken echt dat vrouwen jouw willen met zo'n hoofd? ---------------------------------------- joahh | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Livio, wil jij in je vinger gevingerd worden of heb je liever een stoot? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
hyreme wil een dude vingeren yo | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
De dick van z'n maat was de reden van z'n choke | ||
![]() | ![]() |
teveel cocke daarom ziet die elke nacht een spook ---------------------------------------- mopie mopiE je breekt mn haRt ik breeK je KoPieeee | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik wacht op jiggy djé''s album.. eey leer er wat van en drop ook dope ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Ey, Hyreme neemt de ruimte, check hoe die loopt | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ja hij loopt inderdaad stoer enzo. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Dat bedoelde ik niet, wat ben je, hoerenzoon? @ Relex: Die vorige was nogal vergezocht, see if you can find out. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Me shit is in overvloed, ik zeg vaarwel al heb je geen boot, rocka gaat dood ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Whot, de teksten van 'n ander maken Hyreme groot | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Dat heb ik van de meester rocka geleerd, want hij is een idioot ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
mijn texten zijn best wel diggy yo | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben cool want ik word bedreigd door bizzy tivo ofzo ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Maakt niet uit, die gast is een bitch.. of 'n ho | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ok dan doe ik het maar zo ---------------------------------------- joahh | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Je skills namen de benen, hoe kan 't dan dat 't niet loopt? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Je hebt hoop in je lines, je lines zijn schroot.. het is schroothoop ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
een hoop stront, uiteraard is deze line goedkoop | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
jouw line goedkoop, mijnes duurzaam en dope | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
punch als k m'n flow kick, vloer je met een schouderduw | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
niemand die jouw na wil doen zelfs niet je schaduw ---------------------------------------- joahh | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ik stuur je met schoonmaakmiddel naar buiten als ik bier op je raam spuw | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Mijn lines zijn even hot als de lucifers van zwaluw. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
niemand wil je. snap je de clue? | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
en uw en oew rijmt niet oen ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Dus Bizzy_D, get busy, bitch, lik m'n schoen | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Spitt alsjeblief verder terwijl je me schoen poetst ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Als jij je handen ergens niet vanaf kan houden, weet ik tjap je voelt poep | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Kill je weet toch hoe we doen doen. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik draai en draai aan die poep, maar de dikheid zit alleen onder je schoen ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
je komt sloom als dikke schijt dus waarom zou je dit nog doen? ---------------------------------------- joahh | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik kom sloom, meer plezier voor de vrouwen waarmee ik het doe ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
tja je loopt rond met een dildo in je broek ---------------------------------------- joahh | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
jaa.. zodat als jij voor mij bukt, ik me pik er niet in hoef te doen ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Dude, je hebt er geen, waarom geef je 't niet toe? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
'Waarheid' duurt het 'langst'.. jou pik is een 'leugen' oen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
zit te pronken of je pik maar niemand die het met jouw wil doen ---------------------------------------- joahh | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |