Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Een blauwe plek? Jouw aars; omdat je geen vrouwen checkt | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
Jij dekt insect en dat verwekt een SOA effect | ||
ZwijgendeVerlening Baas. ![]() |
![]() | ![]() |
je moeder is hoer snol slet ---------------------------------------- Here's a bodyblow for your ribs, while it opens your stomach your bleedin all over ya bitch. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
je denkt ik loop te dissen maar shitt het heeft geen effect ---------------------------------------- joahh | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Als jij een halfgod bent was die condoom toch lek. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ik kak op je cliq betoverd als madam mikmak, zo flex | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Als jouw ass kick ik dit topic, ongelooflijk dope gek | ||
Hnery![]() |
![]() | ![]() |
Je Bent Niks , zelfs met gebroken gips geef ik je bil een smack ---------------------------------------- Wil je weten wie je vader is , vraag je moeder wie ik ben | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Bitch ik rap je geripte shit, terwijl ik je pc Hack ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
want als jij dope wilt komen, zeggen ze; dát is fake man | ||
![]() | ![]() |
Quote: RockyJ schreef op 20-02-2006 @ 22:24 want als jij dope wilt komen, zeggen ze; dát is fake man Jongen, grote praatjes, sta voor je neus en je bent zeker bang ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
jeah right dopoloog die iemand breken kan ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Ja, zeker breken we je in Zeven man [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2006 @ 22:57:58 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
dit is hopeloos pogen tot rijmen dopoloog, tenminste zo leek het dan | ||
![]() | ![]() |
Ik wed zelfs dat jij geen kogels voor je vriedin vangt ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb geen vriendin, maar ben jij helderziende dan? | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Als je een Turks kind was, zou ik zeggen "sic ter lan". (hoe je het uitspreekt dan ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
wat betekent dat turks gebrabbel? | ||
![]() | ![]() |
Het betekent: "Donder op, gek", dat gebabbel. ( Niet dat ik turks ben hoor ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2006 @ 23:47:05 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Laat het Turks praten achterwege, je bakt niks d'r van.. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
je likt me pik in elk deel van amsterdam (ooooooooww je bakt er niks van) eheh ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
No way, jij likt pik, en elke pik is afgedankt | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
pompent op die woovers, doe ik je mams op de hoedenplank ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
![]() | ![]() |
Je slaat de plank mis als je denkt dat je me moeder vangt | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Je kan er geen touw aan vast knopen als je naast je moeder hangt | ||
![]() | ![]() |
Jij dropt saai, wedden dat je geen votes vangt ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Ik hoorde dat jij je nog aan je moeders tieten klampt? | ||
![]() | ![]() |
Je boort hard iedereen die je nog niet hebt geramd. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Quote: ROCKA schreef op 21-02-2006 @ 21:00 Ik hoorde dat jij je nog aan je moeders tieten klampt? Hopen dat jij een dildo in je aarst stampt, want je ben gerampd Nieuw rijmwoord is hier gedropt, we flikkeren je zo van internet ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Ik drop 'm vet, je word op het verkeerde been gezet slet | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Je zuigt meer pik dan een workaholic ho, op de gayclub z'n watercloset ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
En die gedachte is waar jij jezelf bij aftrekt | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
jij hoopt dat iemand jouw vannacht weer onderdak schenkt ---------------------------------------- joahh | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Trek je nog steeds aan het kortste eind, al heb je je pik verlengd ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Vanavond wordt je door je vader in de duisternis verwend ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
En je vind het lekker want ja, het went he? ---------------------------------------- argh | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
speel je sterrenslag in de krent van een vent die je niet kent he! | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Je bent zo lomp als de achterkant van de vrachtwagen die uitzwenkte ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
voor de buis onderuit met je vuist rond je kruis is hoe ze bij jou thuis je bruid wenkte | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Je pik is zo klein als een half keer de luis-lengte ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
houdt van tampons in ze reet , maar bleef ontkennen nadat het uitlekte ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Geen plastic shit, waarmee ik je glashard door een ruit smackte ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
Bitch, me voorganger hoort toch bij een van die gekke? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
als een spoorganger van die wacke D-menne | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Zo gehandicapt, zelfs je familie toont mankementen ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Met zo'n kop geef je alleen maar shows voor blinde dementen | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
met je broek vol met kinderelementen | ||
rol_met_die_apen Geen 1 die het kan zoals ik ![]() |
![]() | ![]() |
rol met die apen spitt alleen maar voor de centen ---------------------------------------- true player for real, ask die stiekemerd! | ||
L_deschofie geniet van die kunste |
![]() | ![]() |
rol met die apen..rol met schofie, begraaf wacke mc's in mn begrafenis klofie ---------------------------------------- kill elke dag een mc | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
rol met schofie, kul met koffie. fuck melk en zoetjes, ik maak je zwarter dan de lul van een mossi | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |