Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Zeker niet, van mij part mag hij 30 jaar wegblijven. Maar het viel me op dat het zo rustig is en ik dacht hoe komt dat, oja king_Odin is er niet. ---------------------------------------- .... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik voel een intense spanning hier.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Fok Replay! ![]() | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 19-02-2006 @ 21:00 (...) Als dat alles van hem is.. is hij best mister loneley ![]() ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Val niet zo in 'herhaling' relex ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
mis je hem dan? Vind het eigenlijk wel fijn zo, om geen discussies tussen jullie beiden te moeten sussen .. en trouwens, de beste relaties schijnen voor te komen uit ruzies en zo .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Die is niet grappig Hyreme![]() fok jou relex ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2006 @ 21:08:57 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
bah, je brengt me op vreemde gedachtens ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
@ozcan, ik mis hem absoluut niet zal blij zijn als het blijkt dat hij de site op een of andere merkwaardige wijze niet meer kan berijk ofzo ---------------------------------------- .... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Eey replay.. doe niet opgefokt doe relex ![]() En relex valt gewoon steeds in herhaling.. kan ik niks aan doen ![]() Oef.. nog 3 uurtjes.. en ik ben 16 ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 19-02-2006 @ 21:08 Eey replay.. doe niet opgefokt doe relex ![]() En relex valt gewoon steeds in herhaling.. kan ik niks aan doen ![]() Oef.. nog 3 uurtjes.. en ik ben 16 ga je je dan eindelijk wat volwassener gedragen of moeten we dan nog langer wachten ?! ---------------------------------------- .... | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
zo die krijg je om je oren ![]() | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik blijf kind.. totdat ik 18 ben ![]() Volwassenheid is een proces van geestelijke en lichamelijke veranderingen en door je omgeving.. dus het kan niet op een gegeven moment zo zijn.. dat ik maar even volwassener wordt ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
is goed, maar eej ik zit je te fokken sorry(K) ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 19-02-2006 @ 21:11 Ik blijf kind.. totdat ik 18 ben ![]() Volwassenheid is een proces van geestelijke en lichamelijke veranderingen en door je omgeving.. dus het kan niet op een gegeven moment zo zijn.. dat ik maar even volwassener wordt ![]() ![]() Als je snel bent, hoef je niet meer te rukken en te kicken, maar kan je zo ook echt versieren :p i.p.v alleen via msn:p ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
@ Replay ![]() ![]() @ dopoloog.. Ach.. bij mij valt er wat te rukken.. vraag je ex maar ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 19-02-2006 @ 21:15 @ Replay ![]() ![]() @ dopoloog.. Ach.. bij mij valt er wat te rukken.. vraag je ex maar ![]() Hoeveel kostte ze ? bij mij 5 euro.:-p :-p [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2006 @ 21:17:45 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Das duur man.. bij mij gratis ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 19-02-2006 @ 21:18 Das duur man.. bij mij gratis ![]() Geluksvogel:p maar ja.. hoe ouder je wordt:p hoe hoger de prijzen stijgen. ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Gelukkig blijf ik jong van geest ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
hehehehe slim bekeken ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Ik moetst op lvl 2 geraken. ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
lvl 2 in wat? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
war rock gewoon lvl 2 skills das iets zoals stg. in online games. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2006 @ 21:44:06 ] ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
en daar 17 uur overdoen? | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
http://www.zeikerdje.com/movie/aliisgeil.wmv Wuahahahaha Alsjeblieft mensen KIJK DIT !!! ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
oki | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
en dit ook.. http://www.vkmag.com/media/geitjeszijnlekker/index2.html http://www.vkmag.com/media/geitjeszijnlekker/ ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
gadver damme! | ||
![]() | ![]() |
lol -> ik maak niet vaak mensen dood, maareh.. | ||
![]() | ![]() |
hehehehe dat liedje.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hahaha het is zoo grappig ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb even een ontdekking gedaan, mentol sigaretten zijn best lekker, en helpen tegen hoest buien just wanne to share that | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
menthol sigaretten zijn net zo gay als belindas ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
sigaretten.....hoe zouden die hoest buien toch komen... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 19-02-2006 @ 23:21 sigaretten.....hoe zouden die hoest buien toch komen... kinkhoest maar maak nie uit kan je niet weten.. en noedels klopt wat je zegt maar als er niks anders in huis is rook je alles | ||
dan heb ik niks gezegt, suczeven enzo met het genezingsproces en shit | ||
![]() | ![]() |
mentolsigaretten, nog nooit geprobeerd, welk merk is dat dan ofzo? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
@ schaduw , thanks @ MCN, benson en hedges .. gekregen van me zusje die had ze gratis van der werk ofzo, en toen ik zielig deed dat k niks te roken had kreeg ik dit in me handen gedrukt dus tja | ||
![]() | ![]() |
ken ik niet. Geef mij maar winfield. pfff, t'ziet eruit dat België weer iets kut-slechts naar Eurosong gaat sturen. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
![]() t'zijn wel nog mooie doosjes. Klasse. LoL Tis gebeurt, België stuurt dus de kutste zangeres ooit naar eurosong: kate ryan. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
is het eurosong maar.. like we give a fuck | ||
![]() | ![]() |
Ja, daar die eer van België, volgens u, tweedehands nederlanders, dus OOK de eer van nederland. Wie stuurt nederland? Hoe cool zou het zijn moesten jullie opgezowollen of dergelijke sturen. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
niks eer van nederland, hadden jullie in 1830 maar niet eigenwijs moeten doen, wie ze billen brandt.. weet niet wie we sturen, boeit me ook niet.. zoals ik al zei.. het is eurosong maar | ||
![]() | ![]() |
Ik blijf erbij, stuur opgezwollen, dat zou pas vernieuwend zijn. Anyway ik ga pitten. Morgen weeral school ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
morgen vakantie... maar vernieuwd zal het zeker zijn..denk alleen niet dat het een succes wordt.. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
is Nlhiphop dood ofzo? | ||
jezus.. een uur lang niets in SC... bel de krant.. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
sorry dat ik de stilte verbroken heb.. | ||
bitsj dat je bent.. jij snapt ook niks he.. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |