Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
nou, gelukkig voor jou is het voor de meeste mensen ongeveer bedtijd dus vannacht zal er ook wel niet zoveel geluld worden | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
klopt... over bedtijd gesproken... tot sinas.. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
hoi! | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Tot sinas.. wtf is dat nou weer. ![]() | ||
Brakkie Think before you act |
![]() | ![]() |
Ga eens naar je bedje jij ![]() | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ye he is van the street ensuew better wats jour mond | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Hmm deze bombardering op het Actieve Topics doet me denken aan Asbezt, die deed dat ook een keer. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik had gister toch al gewunt. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga maar eens een dagje spijbelen. Vandaag geen stage voor mij . . ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
whahahah waddup met DEK ? meelopend met Odin ofzo ? of wilde die zich voor hem bewijzen ? zonde man. niet goed ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Vakantie![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
is ie nu met vakantie ? dan nog zwakjes ik maak me zorgen om hem ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
hij zat schaduw belachelijk te maken, foei dek ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
oh lol zat gister om 4 uur nog met die man boter kaas en eiren te spelen gaf em nog props dat hij heel de active topics vol had kunnen spammen en nu is die geband![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
jammer van odin, dek was gewoon kinderachtig bezig. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Laat odin toch met rust... tis toch ook een nederlander? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ach, die zien we over een maandje ofzo wel weer terug | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 20-02-2006 @ 14:30 ? ja, moest even wat nuttigs zeggen ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
heeft odin een ip ban? | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
duuuh dat heb je altijd als je banned bent ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahahahhahahahahahahahahah is DEK gebanned? Grappige sjiz hah. eej DEK!... Alles goed?????????????? HAHA! JE KAN NIKS ZEGGEN! Voel die shit branden. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Slugger-D~ schreef op 20-02-2006 @ 14:37 Hahahahahhahahahahahahahahah is DEK gebanned? yep ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 20-02-2006 @ 14:37 duuuh dat heb je altijd als je banned bent zo doe ff slim anders, of hou gewoon je bek en geef me gewoon antwoord kthx | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
rlx man. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Oke..... leuk..... koop een taart en vier het.. nog iets bijzonders mee gemaakt vandaag? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
"Hielenlikkers en werkende ellebogen hoeven mij niets te beloven, ik heb mezelf om in te geloven .. " Dope line van ..... TIM, dit album is best wel uhh niet echt bewonderd en zo.. het is best een goed album (zijn solo-plaat) [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2006 @ 14:43:54 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
soms verwijdert spade gewoon je hele acc voor een paar maandjes, en rivived die hem daarna weer. maar dan kan je dus ghost accounts aanmaken. je weet, je weet. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Slugger-D~ schreef op 20-02-2006 @ 14:43 soms verwijdert spade gewoon je hele acc voor een paar maandjes, en rivived die hem daarna weer. maar dan kan je dus ghost accounts aanmaken. je weet, je weet. Zoals jouw @oscan, ja, die line is wel dope! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: Slugger-D~ schreef op 20-02-2006 @ 14:37 Voel die shit branden. ![]() ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Ozcan schreef op 20-02-2006 @ 14:43 "Hielenlikkers en werkende ellebogen hoeven mij niets te beloven, ik heb mezelf om in te geloven .. " Dope line van ..... TIM, dit album is best wel uhh niet echt bewonderd en zo.. het is best een goed album (zijn solo-plaat) mwah... veel beats zijn zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar onder de maat vind ik | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
wat heeft dek gedaan? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
100 posts in een paar minuten ofzo in 20 verschillende topics | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Hmpf, whahaha... | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Hahaha, ik vind dat best wel humor hoor![]() ---------------------------------------- .... | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
ik niet, waddefok schiet je er mee op. en waarom wordt dit zo gehyped? ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Wordt niet gehyped, het is gewoon humor. ik vind het nogal dom om hier een punt over te gaan maken eigenlijk, hij is gebanned wat ik persoonlijk erg overdreven vind en nogal raar maar goed het zij zo. ---------------------------------------- .... | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 20-02-2006 @ 18:15 ik vind het nogal dom om hier een punt over te gaan maken eigenlijk, en ik vind die actie van dek dom, en geen humor ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Inderdaad, overal van die doelloze berichten plaatsen. Ban is terecht vind ik. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Swike je sig is kut![]() ---------------------------------------- .... | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Mijn sig is de bom ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Haha opzich![]() ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
@ huus: Persoonlijke informatie Voornaam: Addergebroed! KONING! | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ghehehehe, lauwe pappie dat ik ben ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
en dan kom je dit tegen in "De Delftse Post"![]() een optreden van de rap-clown ![]() @ alle fans, ik haat niet, vondt de advertentie alleen zo schattig | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
hij kan niks beters als publiek krijgen ![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe "Dus neem je ouders mee" ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
toch zielig als je echt alleen maar voor het geld gaat ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ey, dr staat dat alles gratis is eh V.I.P. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ja daarom, hij doet het tenminste niet voor het geld en andere rappers wel. dat is wat V.I.P. wil zeggen volgens mij ---------------------------------------- .... | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |