Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle competitions /   [Pagina: 1 [2] ]
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op vrijdag 31-03-2006 om 18:59:13
weet je.. als je het echt niet snapt moet je maar ff aan mx fortune vragen ofzo of even de tutorial lezen..

zinsopbouw klopt, wordplay zit erin.. die hele line is gewoon goed

----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Masahiro
Gepost door Masahiro op vrijdag 31-03-2006 om 19:04:32
Haha.

niks draait in me bovenkamer behalve de ventilator daar in de kamer

Ok. Nog één keer dus: niks draait in mijn bovenkamer behalve// tot nu toe denk je dat er een uitzondering komt op dat niets en er dus toch iets draait in zijn bovenkamer, MAAR... nee hoor, hij betrekt er een hele andere factor bij (''daar in de kamer''). Daardoor fuckt het een beetje en klopt er eigenlijk geen kont van. Want die ventilator draait niet in zijn bovenkamer, maar door dat ''behalve'' insinueert hij toch van wel ==> zin klopt NIET.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op vrijdag 31-03-2006 om 19:17:24
jajaja blablabla.. misschien moet je docent Nederlands worden..

het is geen ZIN.. het is een LINE.. soms moet je woorden gebruiken die het geheel niet kloppend maken, maar daar gaat het niet om.. het moet ook nog eens passen en de leesbaarheid niet ten nadele beinvloeden..
het lijkt wel alsof je het niet WIL snappen.. ga eens gedichtenbundels lezen.. daar klopt vaak ook geen hol van maar dat maakt het niet minder goed
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Masahiro
Gepost door Masahiro op vrijdag 31-03-2006 om 19:21:53
Wel grappig dat je dit vergelijkt met gedichten. Mja. Ik vind dat het juist de kunst is om kloppende zinnen met toffe wordplay te schrijven, niet zinnen met wordplay waarbij de inhoud lijdt onder (de dus geforceerde) stijl.

Hoe dan ook, ik blijf bij mijn vote.
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op zaterdag 01-04-2006 om 15:23:57
hahahahahahahahahahaha
masahiro je weet totaal niet..
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 01-04-2006 om 15:26:42
Je zegt bij de 1ste line.. er zit geen wp en je zegt daarna.. er zit wel degelijk wp in.. played/makkelijk of niet.. het is en blijft wp

mja word @ spelbreker
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
rr00bbiiee
Robbie
Gepost door rr00bbiiee op zaterdag 01-04-2006 om 15:30:41
Haha de verwijzing klopt inderdaad niet, maar het boeit niet echt vind ik..
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zaterdag 01-04-2006 om 20:18:41
3-2 spelbreker,

votedeadline morgenavond.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Masahiro
Gepost door Masahiro op zaterdag 01-04-2006 om 22:49:15
Ballies. Hyreme, jij moet even je mond houden, oke? Snap niet waar jij je ook mee bemoeit, of vond je de mogelijk dat Spelbreker te hard op zijn pik getrapt zou worden, niet zo leuk? En Spelbreker, het is heel lastig om normaal te reageren he? Het is trouwens best triest dat jij zo ver bent gekomen in dit toernooi, lines die nergens op slaan, playede wordplay, etc... maar dat wordt hier dus gedigged, huh? Misschien dat ik mijn neefje van 9 inschrijf voor het volgende toernooi dan. Lijkt me wel grappig... wedden dat ie wint?

Gefeliciteerd met je overwinning, btw.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op zondag 02-04-2006 om 01:03:50
gast nu ga je wel erg ver.. ik wil je wel ns zien in n battle tegen spelbreker of hyreme..
dat leg je zeker af, denk dat er een hoop zijn die je beaten op lyricaal gebied
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Masahiro
Gepost door Masahiro op zondag 02-04-2006 om 01:05:50
Stop. Denk even na. Edit je bericht.

Je hebt nog nooit een tekst van mij gezien, vind je zelf niet dat je wat voorbarige conclusies trekt?
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op zondag 02-04-2006 om 01:06:56
denk dat jij hyreme en spelbreker een beetje onderschat
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Masahiro
Gepost door Masahiro op zondag 02-04-2006 om 01:10:36
Ik denk dat ik genoeg teksten heb gelezen van beiden. Ik denk ook dat jij mij onderschat.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op zondag 02-04-2006 om 01:13:00
als ik jou onderschat betekent dat dat je een alias bent.. onderschat mij ook niet
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Masahiro
Gepost door Masahiro op zondag 02-04-2006 om 01:18:24
Waarom betekent dat dat ik een alias ben? Mensen onderschatten dingen die ze niet kennen wel vaker hoor. En ik onderschat jou heus niet, maak je maar geen zorgen, genoeg dingen van je gelezen, hier en op hiphopnet.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op zondag 02-04-2006 om 01:21:34
dat bedoel ik dus.... waarom zou ik jou niet onderschatten als je geen alias bent, jou naam is onbekend, niks van je gezien
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Masahiro
Gepost door Masahiro op zondag 02-04-2006 om 01:26:37
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=13879

Ach, het is tenminste iets. We spammen deze topic wel vol he, switchen daar slowchat/competitie praat?
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op zondag 02-04-2006 om 11:35:46
masahiro, ik zei al eerder dat je moest kappen, door zo te reageren straal je alleen maar negativiteit uit en moet ik weer zo doen,

en ja de andere doen ook wat zei je, maar dat doorgedram van jou staat me gewoon niet aan, je mag elkaar best kritiek geven en dat mag best wat fel zijn maar dat door drammen.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
HuntR
Gepost door HuntR op zondag 02-04-2006 om 14:22:26
pff wat een gezeik, nou gefeliciteerd spelbreker, sorry dat ik weinig tegenstand bood, ik had natuurlijk wel een dieptrieste tekst vergeleken met vorige rondes hehe, maarja ik kom toch niet echt meer aan schrijven toen de laatste tijd en heb er ook niet zo zin meer in, dus al haalde ik de volgende ronde was het weer troep.


----------------------------------------
Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op zondag 02-04-2006 om 21:21:08
posts gelezen?
ik hoef nog geen enkele ronde meer mee te doen aan deze competitie, omdat de competities hier verziekt worden door factoren waar prow niks aan kan doen
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zondag 02-04-2006 om 21:32:38
Quote:
spelbreker schreef op 02-04-2006 @ 21:21
posts gelezen?
ik hoef nog geen enkele ronde meer mee te doen aan deze competitie, omdat de competities hier verziekt worden door factoren waar prow niks aan kan doen


Hoe bedoel je?
Vorige en deze ronde houdt vrijwel niemand zich meer aan deadlines, vote-voorwaarden e.d. Daardoor is de competitie gedevalueerd. Blijkbaar boeit het mensen niet genoeg, anders werd er ook wel sneller gedropt en meer gevote. Jammer maar helaas.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 03-04-2006 om 16:56:09
uh, spelbreker bedoeld andere dingen dan elle lange deadlines en weinig voters.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op maandag 03-04-2006 om 16:57:47
spelbreker wint hier, helaas voor huntr hij was een kanshebber op de titel maar zo is spelbreker er ook eentje, en we weten er kan er maar 1 de beste zijn, en dat is dit keer spelbreker.


----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
 Index / [arch] Battle competitions /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0286 sec.