Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: King_Odin schreef op 03-04-2006 @ 00:22 Wie is Spookvogel nu alweer? ![]() Ooooooh man, zat jij daar ook al achter?!?! Damn je zit vol verassingen! Echt respect! ---------------------------------------- Days to come | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, Spookvogel ken ik niet. ;p ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
![]() | ![]() |
Ok. ---------------------------------------- Days to come | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Oh, die ging naar de Arabische Emiraten nietwaar? [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2006 @ 00:31:09 ] ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
![]() | ![]() |
Ik dacht Rijswijk. ---------------------------------------- Days to come | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Nou, dag hoor. ![]() ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
DHC-DHC Aan Zee mezian.... weri dak elterma a fatima (3x).. Ej wat is dit... Waar is die beat.. Ej Neeeeeh... Is ie al afgelopen? Nee Nee Nee daar komt ie weer jongens Oh Oh Alle chickies in Bikini`s Bacardi, Pasoa en Martini Oh Oh [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2006 @ 00:37:11 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
Slugger, ga slapen man!![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
ik vind dat album van Rhino eigelijk wel redelijk dope. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
Uitgestorven. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Mell0w you say it ![]() |
![]() | ![]() |
ben st0ned en traag slowchat ![]() | ||
![]() | ![]() |
bek dicht, haal die ''nul'' uit je zinnen en dan praten we verder. 'zinnige shit' ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
ok die nul zul je hier niet meer zien dan.. ik wil metal gear solid 3 uitspelen man | ||
![]() | ![]() |
ik had 1 wel uitgespeeld, 2 gehuurd, viel tegen dus niks meer mee gedaan. Is drie dope dan? [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2006 @ 01:14:43 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
mmm ja, niet echt veel verschillen je moet jezelf opereren enzo, in de jungle naar voedsel zoeken slangen etc. mooie eindbazen, ik vind zeker dope | ||
![]() | ![]() |
is Ninja er nog of hoe heet 'ie? mijn oldskool favo. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() BOOM! Headcut. ![]() ![]() ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
nee wel een geile chick, en dan druk je op R2 en dan kijkt haar naar haar rijpe borsten.. maja tis maar een game ![]() | ||
![]() | ![]() |
hahahahaaha. en dan zegt ze zeker 'What? What are you lookin at?' toch? zo is het meestal. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
mmmm nee ze gaan kussen enzo ![]() ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ok, ik ga slapen rustig. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mell0w schreef op 03-04-2006 @ 01:25 nee wel een geile chick, en dan druk je op R2 en dan kijkt haar naar haar rijpe borsten.. maja tis maar een game ![]() ... ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Nog meer mensen die zich lekker op school de tyfus in aan het vervelen zijn? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 03-04-2006 @ 12:19 Nog meer mensen die zich lekker op school de tyfus in aan het vervelen zijn? ik ik ik ik !!! | ||
Battle-Rap Zo lelijk gezicht achter je masker is geen toeval. ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik ---------------------------------------- Jij bent die gast die zonder diss zit, het blijf shit. Heel je fackin crew, en you never be my frent. Elke diss voor jou, will never be the end. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
thuis, telt dat ook ? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
tjah k zou eigenlijk wel op school moeten zitten. maar nu zit ik me thuis te vervelen. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
School is om de jeugd van de straat te houden ![]() ---------------------------------------- Jij bent die gast die zonder diss zit, het blijf shit. Heel je fackin crew, en you never be my frent. Elke diss voor jou, will never be the end. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga eens even wat te eten halen ofzo. | ||
![]() | ![]() |
alvast smakenlijk eten. ---------------------------------------- Jij bent die gast die zonder diss zit, het blijf shit. Heel je fackin crew, en you never be my frent. Elke diss voor jou, will never be the end. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben vrij. Ik ga zo leren en wat eten. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hmm ik heb ook honger, maar weet niet echt wat ik moet gaan eten. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Gedeelde smart is halve smart. @ Livio: Thuis telt ook. -Edit- @ Jspr: Frikandelbroodjes ownen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2006 @ 12:27:38 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Ik maak een broodje filet met peper, zout, uitjes en salade. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
verdomde proefwerkweek![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
tjah, als die er waren. k zal es ff in de vriezer kijken. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Honger lijkt wel of iedereen honger heeft hier ![]() Ik trouwens ook hee. ---------------------------------------- Jij bent die gast die zonder diss zit, het blijf shit. Heel je fackin crew, en you never be my frent. Elke diss voor jou, will never be the end. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ook, tien minuutjes dan pauze en dan lekker mijn boterhammetjes met Pindakaas opeten. Hoe groot wil je worden? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
iemand zin in potje enemy territory? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
http://www.kantipuronline.com/kolnews.php?&nid=69722 ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Cornelius_Sulla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Angelix schreef op 03-04-2006 @ 12:29 Ik maak een broodje filet met peper, zout, uitjes en salade. Dat klinkt smerig.. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
wat voor salade. je bdoelt tog filet americain? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Salade zal wel sla zijn aangezien het 'broodje filet' al op de americain sloeg ![]() Eitje bakken. | ||
![]() | ![]() |
ja dat bedoel ik, salade, gewoon sla met wat andere groene bende, smaakt heerlijk. Ik ben nu inmiddels een italiaanse bol met rosbief aan het eten, en de volgende met ossenworst staat al klaar.! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
spookradio vanavond????????????????? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
net ham-kaas croissantjes gegeten.. Was weer heerlijk ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ossenworst rosbief ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 03-04-2006 @ 13:00 net ham-kaas croissantjes gegeten.. Was weer heerlijk Waar woon je ergens in den haag? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Woonplaats: Den Haag goeie ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |