Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
heuj? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Wat is het vervelend als je vrij bent en het regent.. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
regen? Hier blauwe lucht en volop zon. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ja staat in zn profiel tog?![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Lees mijn vraag nog eens. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
oh k vatte m verkeerd op ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
hier ook ververling op school dus daarom: Twaalf jaar celstraf voor doden koe In Nepal moet een 50-jarige vrouw twaalf jaar de cel in voor het doden van een koe. De vrouw droogde het vlees van het heilige dier met de bedoeling het op te eten. En dat vinden ze niet leuk in Nepal, want volgens het hindoeïsme is het dier heilig. De veroordeelde vrouw is geen hindoe. Een tweede 'dader' is nog voortvluchtig. bron: nieuw nieuws | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
trouwens roo.. is er iets van een fahrenheit straat of zo.. bij u in de buurt ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
pfff... wat een crap | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 03-04-2006 @ 13:03 (...) Waar woon je ergens in den haag? Laakkwartier.. Jonckbloetplein.. Bekend? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Laak wel, Jonckbloet niet echt. Woon zelf in Duinoord dus dan heb ik daar niet zoveel te zoeken. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Watsap mang. ![]() ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
goedemiddag. nog steeds niemand in voor n potje america's army of ET? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
hehe je zoekt gamers op een hiphop forum nice | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
nerds zat hier. | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
EWA LIVIO lATen We DAng Die TRAncE Po0kkOe settlen lolz ![]() ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
sjoh er zijn vast wel mensen die gamen of niet. wat ik net tegenkwam ![]() http://www.ratemypoo.com ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 03-04-2006 @ 13:15 Laak wel, Jonckbloet niet echt. Woon zelf in Duinoord dus dan heb ik daar niet zoveel te zoeken. Dat is toch bij Mariahoeve in de buurt? Of zit ik dan uit de richting.. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ehehe behoorlijk uit de richting gek ![]() Odin, is trance wel hip genoeg? jeweetoch | ||
![]() | ![]() |
hehe ok.. Mijn kennis van de Haagse buurten is ook niet zo uitgebreid.. Maar goed.. LMV, Weimarstraat enzo ken ik wel.. Hoe lang woon je al in deze mooie stad? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 03-04-2006 @ 13:23 Ehehe behoorlijk uit de richting gek ![]() Odin, is trance wel hip genoeg? jeweetoch Trance is de toekomst ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2006 @ 13:34:42 ] ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Ik heb me kwartiertje lopen ergeren aan die gozer in het DHC topic![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: King_Odin schreef op 03-04-2006 @ 13:32 (...) Trance is de toekomst ![]() urban² is de toekomst! dus beter settle je die bubbelingrmxpokoe. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 03-04-2006 @ 14:18 (...) urban² is de toekomst! dus beter settle je die bubbelingrmxpokoe. in het kwadraat?? :p ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
hey, hoe de fok werkt dat met een rijmschema? voor jezelf bepalen waar jeje rijm woorden plaatst en dan daarna een tekst maken ? is dat geen belemmering juist ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
moet je zelf weten gek. | ||
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 03-04-2006 @ 14:52 hey, hoe de fok werkt dat met een rijmschema? voor jezelf bepalen waar jeje rijm woorden plaatst en dan daarna een tekst maken ? is dat geen belemmering juist ? voor te leren, goed.. maar in een later stadium, een belemmering, je krijgt er automatisch gevoel voor [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2006 @ 15:01:13 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Ik snap het nut niet ,maar aangezien veel mensen het doen neem ik aan dat ik iets niet snap dus vandaar de vraag edit: box , dopo. Dus grote namen doen dat helemaal niet [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2006 @ 15:01:32 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 03-04-2006 @ 15:00 Ik snap het nut niet ,maar aangezien veel mensen het doen neem ik aan dat ik iets niet snap dus vandaar de vraag edit: box , dopo. Dus grote namen doen dat helemaal niet Nou, je doet het nog wel, maar je denkt er niet meer over na,... je schrijft en klinkt het, klinkt het.. klinkt het kut.. weg ermee ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
aaaaiiiiiiightttt G duidelijk , duidelijk ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 03-04-2006 @ 13:00 spookradio vanavond????????????????? weet iemand dit? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
ik niet. ik wachtte ook al op antwoord op jouw vraag ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
uiteraard, tis maandag he ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
mooooi ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik heb net programma gedownload om eigen gifjes te maken, het heet UnFREEz. Hebben jullie wat beters of is dit programma wel goed? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
![]() afbeelding van boswottels, is ie banned ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
inmiddels niet meer. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
haha lol ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
haha ![]() | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
als het over ook* mij gaat, breek ik je edit * [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2006 @ 16:25:27 ] ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
boswottels heeft wat moeite zich te uiten, daarom vergrijpt ie zich aan dat soort wacke dingen. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hou je smoel spade praat niet over mij | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
nu the box. jawat. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 03-04-2006 @ 16:28 hou je smoel spade praat niet over mij Kijk dat is wat ik bedoel ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
zielige stakker | ||
spade is een hele stomme sukkel! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ligt het aan mij of heb ik iets gemist? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ja je ben net 2 minuten telaat | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik bedoel waarom de commotie. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 03-04-2006 @ 16:10 ik heb net programma gedownload om eigen gifjes te maken, het heet UnFREEz. Hebben jullie wat beters of is dit programma wel goed? Ik weet misschien wel een ander goed programma even zoeken hoor. -edit- caps stond aan. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2006 @ 16:37:03 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |