Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 16-04-2006 @ 17:16 swike , wanneer ben jij in DH ? Waarschijnlijk in de zomervakantie weer een weekje. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
kunnen wel middagje chillen toch ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Zeker wel. Als ik er weer heen ga laat ik het wel weten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2006 @ 17:23:07 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ok is goed , mijn eerste blind date met een kerel ghehehe [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2006 @ 17:23:34 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 16-04-2006 @ 17:18 Grmbl, zelfs op internet kan je geen geheimen hebben. maakt niet uit jonge, we vertellen niks verder ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
OMFG hahaha ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
EJ stelletje graftakken!!, wat ist hier stil... kan me pc horen denken | ||
![]() | ![]() |
krijg nou tieten ik spam en het blijft langer dan 5 min stil... volgens mij heeft iedereen een kut weekend gehad ![]() | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Jah he Grafteef is te stil hier he![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2006 @ 21:31:25 ] ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 16-04-2006 @ 21:29 krijg nou tieten ik spam en het blijft langer dan 5 min stil... volgens mij heeft iedereen een kut weekend gehad ![]() zeker niet ! verre van ! Maare, het is al heel de dag saai hier man ! | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
En toen was pascalle stil ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Iedereen is zijn paaseieren aant zoeke![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
![]() | ![]() |
@ mx, ja men what up met dat @ lillboss, ga je moeder plagen ofzo man | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Nee is zielig![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben mijn eigen aan het zoeken ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Beter stopt lillbos met prate![]() ---------------------------------------- .... | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 16-04-2006 @ 21:32 @ mx, ja men what up met dat ja ik weet niet hey, lijkt erop of iedereen wel online is maar niks doet. Ook op msn zag ik topdrukte, maar niemand was echt aan het praten of wat. Misschien zat er dit jaar iets in de paaseitjes ofzo. "vulling" met iets. | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 16-04-2006 @ 21:34 Beter stopt lillbos met prate ![]() Ik typ ![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 16-04-2006 @ 21:34 (...) ja ik weet niet hey, lijkt erop of iedereen wel online is maar niks doet. Ook op msn zag ik topdrukte, maar niemand was echt aan het praten of wat. Misschien zat er dit jaar iets in de paaseitjes ofzo. "vulling" met iets. haha ja men of iedereen is zo lam geworden van het paasontbijt dat ze em nu chillen achter hun pc | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: lilboss schreef op 16-04-2006 @ 21:35 (...) Ik typ ![]() ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
owja, dat was ik vergeten ![]() ![]() En lillboss, kom op man. Praat eens zinnig. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: lilboss schreef op 16-04-2006 @ 21:35 (...) Ik typ ![]() beter stop je met typen dan ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
@ mx, ik had die paas bruch tog, men wat veel eten, gewoon voor een weeshuis shit man, werd er misselijk van toen ik er naar keek jo. Lillboss ga dan je zusje pesten ofzo | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Heb ik die dan? ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
@ Pascool, dayum gast. Zwaar ontbijt dus ? Wij deden het altijd gewoon makkie an. Van die broodjes in de vorm van een haas, wat eitjes en wat beleg. Maar die broodjes vullen ook aardig. Ik daarintegen besloot om uit te slapen, knalde een stokbrood met ham en kaas in de oven. ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
misschien dat wanneer jullie hem minder aandacht geven ..hij vanzelf wel kalmeert edit: een typerende fout [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2006 @ 21:39:18 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
@ mx .. haha ja tog zo moet het ook![]() | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 16-04-2006 @ 21:39 @ mx .. haha ja tog zo moet het ook ![]() Dat is wel een beetje té zo op de ochtend, maar wel tof dat ze je uitnodigde dan ! als het maar gezellig was ! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 16-04-2006 @ 21:40 (...) Dat is wel een beetje té zo op de ochtend, maar wel tof dat ze je uitnodigde dan ! als het maar gezellig was ! nah was tegen 1 uur man, maar ja was zeker gezellig , misde alleen de eiren | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Het ziet er naar uit dat ik en VIP mogen strijden in naam van de site. Vet mangz. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
eieren zijn toch wel typerend voor pasen dacht ik zo. Plus dat paus bene-dicht-dus nederland bedankt voor de prachtige bloemen. ![]() | ||
![]() | ![]() |
laat mij ff lekker zon jury zijn dan , weten jullie tenminste zeker dat nlhh gaat winnen | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Schrijf je dan in als jury, in dat ene topic. | ||
![]() | ![]() |
gedaan man, of moet ik dan eerst prow pikzitten? | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Pas-cool had je oowk een battle tege McGrindHustler? ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
![]() | ![]() |
ja al gedropt man ben nu bezig met dat ding voor rijmsinterklaas | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Haha... Ik heb oowk een audio shit tege McGrindHustler ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
![]() | ![]() |
is die beugel er al uit dan? anders kun je beter de prijs in pakken in kerstverpakking en er een rood lintje om doen en aan grindhustler geven![]() | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Jah al 4 maande![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja zou ik ook zegge ---------------------------------------- .... | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Fok you ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Denk ik alleen als ik denk dat mcbizzl een zielige stakker is? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik denk dat niet.. ik vind m thug | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
hij schrijft ille teksten man, zelfs redman bijt van hem ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
je bedoelt, rbbullit, zijn wederhelft ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
McGrindHustler MGH ![]() |
![]() | ![]() |
iemand nog paaseieren gevonden? ---------------------------------------- MGH | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
in de koelkast... was niet eens een verrassing... gebakken met kaas & spek | ||
McGrindHustler MGH ![]() |
![]() | ![]() |
haha wel mooi geschilderd? ---------------------------------------- MGH | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 16-04-2006 @ 22:22 in de koelkast... was niet eens een verrassing... gebakken met kaas & spek *watertand* | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |