Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
jezelf ophangen. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
moet je niet van die rare dingen slikken schaduw | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
morge weer naar schooll.. maar da heeft helemaal geen zin, want ik heb sommige vakkan al afgerond en dan moet ik de lessen nog gaan volgen beetje onzinnig vind ik zelf, en school vind dan dat oefenen handig is, maar da kan ik thuis zelf ook | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.supercar-world.com/zooi/liljohn-yeah.mp3 ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 17-04-2006 @ 15:58 weet iemand een huis, tuin en keuken middeltje tegen keelpijn? M'n medicijnenkastje wilt namelijk niet de uitkomst bieden paturain er op leggen en dan een nat washandje erop zodat het intrekt, dan wordt het heel zacht ( buitenkant) en op een gegeven moment merk je dat ook in je keel ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Bah Lil Jon. | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
YEEEEEAAHHH WHUUuuuuTTT OKAAAYYYY!!! ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
http://www.blastro.com/musicvideos/hip-hop/new/10.html?jump=0 | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Shit man, alweer verloren vandaag .. ![]() Het is gevoelsmatig een zondag, apart is dat ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
heb ik ook, echt het gevoel dat het morgen maandag is.. moet intotaal maar 2 uur naar school deze week, steeds mondelingen van 10/15/20/30 minuten | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk dat Ludo Dennis gaat naaien .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Ludo is koning! Hij heeft alle touwtjes in handen achter de schermen. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ozcan schreef op 17-04-2006 @ 20:20 Ik denk dat Ludo Dennis gaat naaien .. ![]() Zolang Sjors maar blijft mee spelen. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Wat mis ik? ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Dennis is een zielige stakker, alcoholist. Ik vind Nina ook wel een temeijertje.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
GTST is voor vrouwen... ---------------------------------------- beng! | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Nina is een vuile hoer man, zomaar gaat ze met een kerel die haar vader had kunnen zijn. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Oh, is het GTST. Dan mis ik niks. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik keek vroeger altijd want dan kon ik langer opblijven ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Hey, vuurwerk. Die zijn laat! Of vroeg. Of hebben hun schuur net opgeruimd. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 17-04-2006 @ 20:22 Nina is een vuile hoer man, zomaar gaat ze met een kerel die haar vader had kunnen zijn. Stiekem geil ik wel op Nina. ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
ik zag haar bij jensen, is best wel aardig meisje hor ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
wie komt er vanavond bij Spuiten en Slikken? Weet iemand dat toevallig ? ---------------------------------------- beng! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Morris is pas een jaartje of 25, hoe wil hij haar vader zijn .. Dorothea is volgens mij ook een hoer ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=14440 beter checken jullie dit. Als er normaal iets wordt gedropt van dit niveau zijn jullie niet stil te krijgen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-04-2006 @ 20:37:23 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 17-04-2006 @ 20:37 https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=14440 beter checken jullie dit. Als er normaal iets wordt gedropt van dit niveau zijn jullie niet stil te krijgen. gast het gaat hier om de naam als je daar nu nog niet achter bent.maar ik zal hem wel ff checke heb zelf ook een klein naamsbekendheid probleem ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-04-2006 @ 20:40:00 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Daarom breng ik het even extra onder de aandacht , kerel. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Het gaat om de naam? Stelletje apen Jay Impol dropte hier al toen jullie nog niet eens een internetverbinding hadden. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
livio doet z'n subtitle eer aan | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
jij ook tog![]() ---------------------------------------- .... | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 17-04-2006 @ 20:42 Het gaat om de naam? Stelletje apen Jay Impol dropte hier al toen jullie nog niet eens een internetverbinding hadden. Ben jij die auto? ahahahahahahahhaahha ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Nee, ik doe mijn signature eer aan ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben een fucking faker man.. op pp2g en ML75 was ik al in 2002 geregisteerd.. hier pas in 2004 ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 17-04-2006 @ 20:45 (...) Ben jij die auto? ahahahahahahahhaahha wat zit je nou met je panty op de plee dan !! popopopo | ||
Heeft iemand voor mij snel een nummer van Madonna voor een vriend van me? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
'voor een vriend van je' uhu... | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 17-04-2006 @ 20:47 Heeft iemand voor mij snel een nummer van Madonna voor een vriend van me? limewire? gaat best snel volgens mij | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
vriend van je.. yeah yeah het is al goed politie, limewire! heb zelf ook madonna ![]() | ||
laat maar, hij heeft het al.. toch bedankt ![]() | ||
Vokaal ABS ![]() |
![]() | ![]() |
Zo iemand nog iets zieks beleefd dezer tijden ... Ik ben nog wasted geweest van t weekend en lekker de volgende dag weer werken hehe ... Bier rulez !!! ---------------------------------------- Rambo met een handboog en een rode bandana | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik heb wel wat zieks beleeft, naar een flat lopen sleutel in de deur doen sleutel nie omgedraaid krijgen tog naar binnen komen via fiesten hok, naar je kamer lopen sleutel in de deur doen die ook niet om krijgen vrouw doet open en er dan achter komen dat het jou flat helemaal niet is... | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Wie wil samen met mij tony's forum vol spammen? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 17-04-2006 @ 21:27 Wie wil samen met mij tony's forum vol spammen? ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 17-04-2006 @ 21:27 Wie wil samen met mij tony's forum vol spammen? wie wil weten wie masahiro echt is? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Hey kanker dwerg nou mag je daar mee kappen. Dank je wel, boeler. @die dwerg dus. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-04-2006 @ 21:29:47 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 17-04-2006 @ 21:29 Hey kanker dwerg nou mag je daar mee kappen. Dank je wel, boeler. @die dwerg dus. wie, ik? np ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-04-2006 @ 21:31:04 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
spirit, ga je moeder eens pesten met dat tering plaatje | ||
Vokaal ABS ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 17-04-2006 @ 21:29 Hey redelijk nare kleine meneer nou mag je daar mee kappen. Dank je wel, mede member. @die iets kleinere meneer dus. Dank u wel !!! ---------------------------------------- Rambo met een handboog en een rode bandana | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 17-04-2006 @ 21:27 Wie wil samen met mij tony's forum vol spammen? beter doen we dat pas nádat we t toernooi gewonnen hebben ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vokaal schreef op 17-04-2006 @ 21:31 (...) Dank u wel !!! stfu en woord, vip, daar heb je een punt. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |