Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 ] | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
Cypress hill ckrs lekker in de zomer en hard. ---------------------------------------- Jawat | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
Cypress Hill - We Live This Shit ---------------------------------------- Jawat | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
Sublime de phazz stan gets/joao gilberto a tribe called quest manu chao/mano negra jaga jazzist de la soul allemaal heerlijk in het zonnetje ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
We hebben nu de goeie muziek voor de zomer... Tijd dat het zonnetje gaat knallen. ---------------------------------------- Jawat | ||
![]() | ![]() |
shit wat heb ik ook een schijt hekel aan UB40! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
Hoezo? ze hebben best wel goeie nummers hoor vooral tussen de jaren 70 en 80. ---------------------------------------- Jawat | ||
T-Rip Zwolle.. ![]() |
![]() | ![]() |
Sonic inc. - Taste Of Summer | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
Rastafari kan je wat i-wayne shit uploaden? ik heb alleen can't satisfy her ---------------------------------------- ya diggg | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
One in ten, King, Rat in mi kitchen, The earth dies screaming, enz. | ||
Quote: Mizou schreef op 18-04-2006 @ 14:56 shit wat heb ik ook een schijt hekel aan UB40! ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
rastafari One Good Spliff ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 6706 schreef op 18-04-2006 @ 15:00 Hoezo? ze hebben best wel goeie nummers hoor vooral tussen de jaren 70 en 80. Heb al teveel originele uitvoeringen van nummers gehoord die ze gecoverd hebben en dat zijn er echt veel!! maar laten we ophouden over UB40!! smaken verschillen ![]() ---------------------------------------- Excuse me while I light my spliff, Oh god I gotta take a lift. From reality I just can't drift, That's why I am staying with this riff | ||
rastafari One Good Spliff ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buitengewoon schreef op 18-04-2006 @ 15:01 Rastafari kan je wat i-wayne shit uploaden? ik heb alleen can't satisfy her zal ff kijken ik stuur wel pm ---------------------------------------- Excuse me while I light my spliff, Oh god I gotta take a lift. From reality I just can't drift, That's why I am staying with this riff | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Geregistreerd: 17-04-2006 (1 dagen) Posts: Totaal: 71 Per dag: 71 6706, wat is jou doel. Meeste posts op je eerste dag hier ofzo? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
bedankt. en ub40 is gewoon de bom ![]() ik luister elke dag ub40 ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 18-04-2006 @ 15:06 Geregistreerd: 17-04-2006 (1 dagen) Posts: Totaal: 71 Per dag: 71 6706, wat is jou doel. Meeste posts op je eerste dag hier ofzo? Wat is jouw doel?? zoveel commentaar geven op een dag in 1 topic??? ![]() ---------------------------------------- Jawat | ||
![]() | ![]() |
ik weet niet wat t precies is met ub40 ik kan het gewoon niet uitstaan! hoe kon ik Gnalrs Barkley vergeten dat is chill zeker in het zonnetje ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 6706 schreef op 18-04-2006 @ 15:09 (...) Wat is jouw doel?? zoveel commentaar geven op een dag in 1 topic??? ![]() Jah 1x. Poeh he. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
nu 2 keer wajoowwww ---------------------------------------- Jawat | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Dat is geen commentaar, dat heet verbeteren. Maar als jij dat als commentaar opvat, niet mijn probleem![]() edit: typfout [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2006 @ 15:39:07 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
je vraagt om mijn doel, nou dit is een forum om mee te praten en dingen te delen, dus snap niet waar je mij dan mee zou moeten verbeteren ![]() ---------------------------------------- Jawat | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, je bent wel dom he. Laat maar hangen dan. edit: wacht, ik lul dom, forget about it ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2006 @ 15:42:31 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
6706![]() |
![]() | ![]() |
ghehehehe lol ---------------------------------------- Jawat | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Warren G - I want it all (album) ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
duidelijk sfeerbeheer... | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Dezelfde muziek als die ik in de winter draai..... ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
McTrica![]() |
![]() | ![]() |
word @ noedels.. maar ook gewoon al mijn standaard artiesten/muziek die ik in de winter luister: Nas, Juelz Santana, 2pac, mobb deep, kanye west, ghosface, method man,..van alles ![]() | ||
peanutz vanuit het dichtbije westen |
![]() | ![]() |
Masta Ace - A Long Hot Summer Dat album geeft echt een zomergevoel bij mij bij veel nummers, zijn natuurlijk paar mindere tracks maar dat hoort erbij ---------------------------------------- Wie ben ik? Vraag maar aan je moeder | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
sphere of hiphop - southern brutality Joe Budden - Focus RA The Rugged Man,masta killa, killah priest - Chains en allerlei funky shit als ATCQ,Jurassic5,De La Soul, Keith Murray rakim ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
whiskyopdeapetorz natuurlijk ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
The Chronic & ouwe Cypress Hill | ||
Hi-Tek Soul Survivor ![]() |
![]() | ![]() |
Die gfunk klapt standaart door mijn boxen met artiesten als Snoop Dogg, Warren G, Kurupt, Twinz, Eazy E, Daz, Nate dogg en de rest uit de West-Coast. Maar ook andere tracks die een lay-back-smoke-weed gevoel geven zoals het hoort. Tjaa het begint hier al aardig zomer te worden en ik pomp die beats al door m'n mp3 speler ![]() ---------------------------------------- Criminology rap | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik draaide vorige zomer echt super veel snoop dogg.Vind die gast echt chille tracks hebben als ik stoned ben.Maar luister nu eigenlijk zelden nog amerikaanse rap dus zal wel iets van de mannen uit zwolle worden(standaard) ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
japie![]() |
![]() | ![]() |
ja veel reggae, vooral van tracks als welcome to jamrock en were gonna make it, sun is shining wordt ik vrolijk | ||
Axvie a20 ![]() |
![]() | ![]() |
Regendans denk ik :p ---------------------------------------- Later nu en niet anders... | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Shakira - hips dont lie maar ook als het regent of sneeuwd of als de wereld vergaat | ||
Axvie a20 ![]() |
![]() | ![]() |
errug nummer hoor ![]() ---------------------------------------- Later nu en niet anders... | ||
Mawt K-14 |
![]() | ![]() |
Kwa hip-hop veel westcoast/G-funk. Verder wat reggea en R&B ---------------------------------------- "Like a bird on a wire/ Like a drunk in a midnight choir/ I have tried, in my way, to be free" | ||
Ladybug | ![]() | ![]() |
ik rock die zwoele R&B ![]() ---------------------------------------- blabla | ||
![]() | ![]() |
geen R & B voor mij ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Fakkelend![]() |
![]() | ![]() |
Bob/ Damian Marley, Guru, Dre, Public Enemy, Gorillaz Vloeistof is ook perfect. | ||
waxx | ![]() | ![]() |
Gnarls Barkley met Crazy is ook een heerlijke zomerse track ![]() | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Red hot chilli peppers album, en wss nu nrs van Matisyahu ![]() ---------------------------------------- joden | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Rico ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Shogun![]() |
![]() | ![]() |
Quote: et-cetera schreef op 18-04-2006 @ 15:54 duidelijk sfeerbeheer... Absoluut, wat een fokking chille EP is dat... heerlijke zomerse nummers ---------------------------------------- Van dat lijpe gekwek van die twee droplullen daar wordt je toch achterlijk van? | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
reggea: bob enzo gewoon dikke hiphop: van Apathy tot Opge tot Non phixion tot IM tot IAM tot Booba tot enzovoorts | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
JJ Cale in het avondzonnetje.... | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Fatboy Slim en A Tribe Called Quest vooral. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Pop-classics (Flashdance, Sweet Dreams Are Made Of These, I'm Coming Out, Karma Chameleon, je kent het wel) Lounge (Moby, Royksopp enz.) Jazz/hiphop (Tribe Called Quest, Snoop enz.) ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: The_TJ schreef op 12-05-2006 @ 15:44 Karma Chameleon hehe die is best wel gay. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
The_TJ | ![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 12-05-2006 @ 15:46 (...) hehe die is best wel gay. Hehe. Stiekum vind iedereen em leuk. ![]() ---------------------------------------- Go Fudge Yourself - Chef | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 ] |