Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ] | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
Rico - Buitenbad Vaste kost sinds ik hem heb ![]() ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
We komen in grote getaaaluuuuuuh! Inderdaad wel een lekker zomernummer enzo. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
jmt - nada cambia al weet ik niet precies wat ik van de beat - lyrics verhouding vind... shit is vrolijk maar ook weer rauw, lekker vaag ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Intoxications van Gentleman. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Hi-Tek Soul Survivor ![]() |
![]() | ![]() |
In principe van alles, maar GFunk doet em toch echt damn good ![]() ---------------------------------------- Criminology rap | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
als ik mn examens heb gehaald en de zon schijnt dan bounce ik gewoon die mike jones shit! | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Pwaaah het zonnetje schijnt in breedje-da lekker lekker daarom Warren G - I want it all aangeslingerd ter verdere bevordering van mijn zomergevoel edit: Nu slam harder praaa ik ga in mn speedo door het park rennen later [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2007 @ 08:49:39 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
gorrilaz, calefornication van de redhot en van hiphop gewoon alles wat ik normaal ook draai alleen dan aangevuld met wat amerikaanse shit met tracks zoals smoke weed all day. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
al die westcoastshits ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Weezer - Island In The Sun is mijn persoonlijke zomersoundtrack ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Think_Differently_Music_Presents_Sneakers-Mixtape damn nu ik zo luister is dat een heel erg zomers plaatje, heerlijk. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
bob marley sowieso, eigenlijk gewoon alle reggae wel | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Laat het eerst maar eens lente worden. | ||
neobeatz Oldskool ![]() |
![]() | ![]() |
Salsa, Merengue, Papi Sanchez, Gio Fuertisimo, ect ![]() ---------------------------------------- SPR! it's not how you make it how you bring it.. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
die nieuwe woe hit gaat het wel goed doen deze zomer ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
neobeatz Oldskool ![]() |
![]() | ![]() |
Normaal luister toch groot deel naar alleen hiphop maar in zomer is het toch meer gevarieerd van muziek genres. ---------------------------------------- SPR! it's not how you make it how you bring it.. | ||
arse | ![]() | ![]() |
dac - maak kennis met klasse dac - zaterdagmiddag spinvis - ik wil alleen maar zwemmen rico - buitenbad luie hond - nummertje en denk dat het album van paolo nutini het ook wel goed gaat doen deze zomer. | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
jaya the cat ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
die ene track van linkin park faint?!? of what ever opge flipsyde moment of truth cypress hill doet ookwel nmrz als spark another owl lowrider en killafornia ckr tjill en verder ja alle shit die k normaal ook draai ---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
Bazshisj | ![]() | ![]() |
Pita ft. Baz, Shockproof & Drei - Zomer![]() ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bazshisj schreef op 08-03-2007 @ 15:42 Pita ft. Baz, Shockproof & Drei - Zomer ![]() das idd een lekker nummertje, kwam hem laatst tegen bij het struinen op youtube ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swerious_Linez schreef op 08-03-2007 @ 13:38 jaya the cat die doen wel met een zonnetje erbij, ja. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
Afgelopen zomer heel veel Smoke breek - 0118, maar dat had andere redenen ![]() | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Bob Marley | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Moment of Truth, en Bonte Avond. Dat ga ik doen tenminste. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
AZ is heel dope in het zonnetje heb ik net opgemerkt | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
K Maro | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
alles klinkt bijna lekker op een dag als vandaag!! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Quote: boris schreef op 08-03-2007 @ 15:49 (...) das idd een lekker nummertje, kwam hem laatst tegen bij het struinen op youtube aight thanks ![]() ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
en nu regent het ![]() | ||
joostvv2![]() |
![]() | ![]() |
ik had geen muziek bij behalve opgezwolle op mijn mp3 maar wel lekker een biertje in mijn hand | ||
boris![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bazshisj schreef op 09-03-2007 @ 11:19 (...) aight thanks ![]() off-topic: welke ben jij in de clip? pita herken ik. on-topic: Will Smith & Jazzy Jeff - Summertime is mijn alltime favorite summer classic ---------------------------------------- ik maak gehakt van balletjes | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ja shit dat word helaas veel rock enzo omdat ik ga touren met gasten die dat veel luisteren. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 09-03-2007 @ 12:15 ja shit dat word helaas veel rock enzo omdat ik ga touren met gasten die dat veel luisteren. Sommige rock is zeker wel aight in de zomer Lost Prophets bijvoorbeeld. On-topic : Voornamelijk gewoon mn dagelijkse dosis hiphop gecombineert met reggea and DnB | ||
![]() | ![]() |
Smoke City is ook zo chill! met het wel bekende nummer 'underwater love' van een levi s reclame https://www.youtube.com/watch?v=tIYoorXGITE https://www.youtube.com/watch?v=_vL6Tj9kb3U [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-03-2007 @ 12:36:17 ] ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
jammer dat het nu weer regent ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
cunnin lynguists - mic like a memory cunnin lynguists - cunnin lynguistics ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 09-03-2007 @ 12:31 Smoke City is ook zo chill! met het wel bekende nummer 'underwater love' van een levi s reclame https://www.youtube.com/watch?v=tIYoorXGITE https://www.youtube.com/watch?v=_vL6Tj9kb3U Die is zeker wel relext, rip dat eens op mp3 ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-03-2007 @ 13:05:58 ] ---------------------------------------- joden | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
jedi mind tricks - nada cambia ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Koen_B![]() |
![]() | ![]() |
DJ Premier - Too complex ![]() ---------------------------------------- Lauwe flows, uit de ouwe doos | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Opge - buitenbad , Opge - park | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Quote: Mindstate schreef op 09-03-2007 @ 12:21 (...) Sommige rock is zeker wel aight in de zomer Lost Prophets bijvoorbeeld. On-topic : Voornamelijk gewoon mn dagelijkse dosis hiphop gecombineert met reggea and DnB ey eventjes tussen door hé dat plaatje in je display vierkantje is toch van GrootMeester Jan ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Quote: boris schreef op 09-03-2007 @ 11:36 (...) off-topic: welke ben jij in de clip? pita herken ik. on-topic: Will Smith & Jazzy Jeff - Summertime is mijn alltime favorite summer classic de eerste ---------------------------------------- Rappers zijn contra-Baz dus ik raak hun gevoelige snaar | ||
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 09-03-2007 @ 12:44 cunnin lynguists - mic like a memory cunnin lynguists - cunnin lynguistics dikke wOrd! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
singers & players - breaking down the pressure zal niemand hier kennen, maar dit is echt DE shit voor lekker lui in 't zonnetje ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Verrijk ons Spliffmeister! | ||
![]() | ![]() |
ja zou ik best willen doen, maar ik heb die cd niet hier op 't moment ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Verrijk ons wanneer je de cd hebt Spliffmeister! ![]() | ||
![]() | ![]() |
omdat ik zo aardig ben en altijd graag alles deel met m'n medemensen heb ik gelijk maar 4 relaxte zomertrackjes voor jullie geupload http://download.yousendit.com/3528AA634310D5EC [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-03-2007 @ 23:01:20 ] ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
Jeppa De Kapitein! ![]() |
![]() | ![]() |
zomer vibe van ali-b natuurlijk!!! ![]() ---------------------------------------- Ik ben die gast die vastberaden tachtig jonko's achter elkaar klapt, en lam praat omdat ik daarna met gemak acht flessen drank klaar. | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ] |