Index / [arch] Battle competitions / | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
jaja, het heeft even geduurd en het toernooi is niet helemaal gelopen zoals hij had moeten lopen, maar we moeten door met het leventje dus we roepen Strijker uit tot winnaar van het Rap-je-Onderwerp toernooi, Strijker dropt altijd fris en met orginaliteit, en is daarom ook met recht de onbetwiste winnaar, nog veel succes met de andere battles. Ode aan hem en feliciteer hem, ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik ben dus de nummer 2 ?? omdat ik van de winnaar heb verloren ![]() Gefeliciteerd man ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Doe der wat leuks mee![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
nrs 2 bestaan niet, alleen winnaars krijgen de eer. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Props Strijker. Congratz. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Dank. Het was een kleine moeite (helaas) edit: door de no showers dan, props voor de gasten die wel de moeite namen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2006 @ 17:17:00 ] | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
congratz.. jammer dat het zo moest lopen maar je was duidelijk wel de beste van iedereen die wel gedropt heeft in het toernooi ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
tja ik had eigenlijk gehoopt dat ik zou winnen maar ik gun het jou ook wel. Props strijkertje ![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
eej dude speech is wel iets waar de meeste winnaars aan doen, neem aan dat dat m niet was![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
xx van mij ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
niet zo verlegen prow , maak ook even een ; 'bedank de opzetter : prow ' topic. Anyway alvast bedankt van mij he. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 19-04-2006 @ 17:40 gefeliciteerd. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kipman schreef op 19-04-2006 @ 17:35 eej dude speech is wel iets waar de meeste winnaars aan doen, neem aan dat dat m niet was ![]() Tikt tegen zn glas... Ik dank mijn familie die me altijd heeft gesteund, ook toen ik nog een klein rotje was. Ik dank mn vrienden, die me (bijna) nooit uitlachen. Ik dank mn kat Poekie voor de inspiratie. Ik dank mn ex voor alle haat en agressie die ik prima in mn battles kan gebruiken. Ik dank mn sponsor Out of Time voor alle gratis hasj. En natuurlijk alle trouwe fans, zonder jullie was ik nooit die ultieme Topic-koning geworden! You love me, you really love me!! ![]() | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
POPOPO! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd strijker. ![]() Jammer dat 't allemaal zo kut gelopen is, had wel graag tegen je in de finale gestaan. ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
je hebt het dik en dwars verdiend, proppies ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
gefeliciteerd, jammer dat ik er zo snel uitlag tegen prow, props voor iedereen! en in het byznder strijker! | ||
mc-disser ABC ![]() |
![]() | ![]() |
gefeleciteerd wanner kan ik met een toernooi meedoen?? ---------------------------------------- /\/\/\/\___---Almere Buiten Click---___/\/\/\/\ | ||
Devill | ![]() | ![]() |
props gast je hebt et verdiend edit: leuke speech ![]() ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 19-04-2006 @ 17:42 niet zo verlegen prow , maak ook even een ; 'bedank de opzetter : prow ' topic. Anyway alvast bedankt van mij he. ghehe nee daar beginnen we niet aan, mij bedanken kan gewoon in competitie praat, of hier.. alleen moet je dan eerst strijker in de eerste plaats feliciteren ![]() of je kan natuurlijk ff via pm me gironummer vragen voor een bedankje ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
Quote: Halve_Zool schreef op 19-04-2006 @ 18:26 Gefeliciteerd strijker. ![]() Jammer dat 't allemaal zo kut gelopen is, had wel graag tegen je in de finale gestaan. In de Eredivisie kun je me alsnog een keer bitch-slappen ![]() Nogmaals thanx piepels. edit: Dat geldt uiteraard ook voor Prow voor het organiseren (in tijden van zware studielast). Props. edit: mensen hierna ook bedankt ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2006 @ 21:29:57 ] | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
natuurlijk hele dikke props, vooral voor het optijd droppen om het zo maar te zeggen.. en natuurlijk prow ook ![]() | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Devill schreef op 19-04-2006 @ 18:31 props gast je hebt et verdiend edit: leuke speech ![]() haha en dat zonder een wijziging van bericht? vreemde edit zeg... (of is mijn nlhh gebugged?) nja iig gefeliciteerd dan he ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
volgens mij is het geen bug, killie is alleen beetje simpel | ||
lees gewoon PS: ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Props!!!! gefeli... damn, hoelang heeft dat toernooi geduurd?? een jaar? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd man! ---------------------------------------- Days to come | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
nog gefeliciteerd Strijker, jammer dat het zo raar is gelopen ---------------------------------------- beng! | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
je bent idd diegene die er het hardste voorgewerkt heeft, suc6 met je worddocument carriere | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
nice gedaan! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
props ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 19-04-2006 @ 21:08 je bent idd diegene die er het hardste voorgewerkt heeft, suc6 met je worddocument carriere ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Slugger-D~ schreef op 21-04-2006 @ 02:01 (...) Dickriders ![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd Strijker, jammer genoeg lag ik er in de eerste ronde al uit. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
HuntR![]() |
![]() | ![]() |
Jaaaa, ik zei het toch ![]() gefelicteerd man ---------------------------------------- Een necrofiel klaarkomen? Echt niet, over mn lijk | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
Worddocumentcarriere klinkt te negatief... Strijker is een lyricist/dichter...whatever...dus schrijfcarriere ofzow... | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
say whuuuuuuuuuuuuuut? [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2006 @ 22:57:09 ] | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
Index / [arch] Battle competitions / |