Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Dan niet he![]() D8 ik doe eens schappelijk is t niet goed ![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ! Zwichten kreng ! de onze is beter ![]() | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Nooit![]() Die van ons zijn even goed of de mijne is beter ![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: lilboss schreef op 24-04-2006 @ 14:12 Nooit ![]() Die van ons zijn even goed of de mijne is beter ![]() ![]() | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
lekker dan ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
ey autocad ![]() Beter dan de error die ik net kreeg : Unable to find keyboard, press any key to continue. Ten eerste kon ik de "any" key niet vinden en toen bleek dus ook het toetsenboard niet te werken. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2006 @ 14:23:28 ] | ||
![]() | ![]() |
hahaha lekker dan ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hah ik geef het niet op Mx ![]() Die van ons is eve goed Anders is mijne beter ![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: lilboss schreef op 24-04-2006 @ 14:24 Hah ik geef het niet op Mx ![]() Die van ons is eve goed Anders is mijne beter ![]() ![]() | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
jaja mx sluite we een deal?![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Ja en ik ga voor Steenovenland steenwijk dat is de beste kebab hok![]() | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
ik steun kapowski lillboss, ik ga je echt smacken zo gek ! ![]() | ||
![]() | ![]() |
Hehe hoor nu overal op msn: Ow kapowski Ricardo van opgezwolle was bij ons op school morgen weer![]() zown rapclass ofzo ![]() ![]() | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
haha![]() Kom maar ken je gelijk proeve tot die van hier beter is ![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
@ari > hopen dat je nog een goeie .bak-file hebt.... (of recover) | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() |
hij maakt automatisch recorver idd. Dit probleem hebben we wel vaker. Ik heb ook ingesteld dat hij sowieso elke 2 minuten opslaat ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Haha mx kom gaan besluit neme![]() Die van ons is beide eve goed ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2006 @ 14:46:10 ] ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
besluit nemen, rot op ![]() | ||
![]() | ![]() |
12:58:48 - 14:46![]() ![]() | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Dan is de mijne beter![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 24-04-2006 @ 14:46 12:58:48 - 14:46 ![]() ![]() hehe ! Vertel hem nah es dat Olympia Delft beter is ![]() | ||
![]() | ![]() |
olympia delft is beter ![]() ![]() | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Omkoperij![]() ![]() ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
2-1 lillboss ![]() Olympia forever | ||
![]() | ![]() |
ok ander onderwerp![]() Hehe hoor nu overal op msn: Ow kapowski Ricardo van opgezwolle was bij ons op school morgen weer zown rapclass ofzo middelbareschool heb ik natuurlijk allang afgerond | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
een rap-class, ow god ! | ||
![]() | ![]() |
dat doet ie elke dag volgens mij ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
ja dat is dan wat hij doet he![]() maar het ergste is dat het alweer anderhalf jaar geleden is dat opgezwolle voor het laatst in steenwijk heeft opgetreden (en ik weet dat de jeugd daar egt op zit te wachten) tussen die leerlingen op school zitten natuurlijk ook gasten die dat nix aan vinden en met optreden krijg je dat niet | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 24-04-2006 @ 14:51 2-1 lillboss ![]() LILBOSS Olympia forever En nu kappe we hier over ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
is goed lipgloss ![]() | ||
![]() | ![]() |
hehehe Fok ik lijk wel een groupie van mx ![]() | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
Zit te twijfelen of ik me tekst al wil droppen in eredivisie.. | ||
![]() | ![]() |
wacht nog maar even robbie, kijk er nog eens goed over en probeer orgineel te komen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Ja denk dat ik inderdaad nog maar ff wacht.. Misschien dat ik later weer een paar dingetjes kan verbeteren ofzo. | ||
![]() | ![]() |
ja probeer nog wat dikke multies in te passen of zo iets dergelijks ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Ja precies, toch alle tijd ![]() Maar aan de andere kant, Als hij weer zo gaat lopen biten vind ik het ook zonde van me tijd. Maar hopelijk heeft ie er een beetje van geleerd. | ||
![]() | ![]() |
biten? heeft ie lopen biten dan? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk dat hij beter zijn dikke multies bewaard voor zijn wat zwaardere battles. @Arihasj: In een battle tegen Unexplained en nog iemand bijna zijn hele verse. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2006 @ 15:19:44 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 24-04-2006 @ 15:18 biten? heeft ie lopen biten dan? https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=14557 En @ swike, tjsah.. Het is me eerste battle in eredivisie.. Toch iets van een introductie weetje ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Das waar man. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
ok , die vent moet ik dan in de gaten houden dadelijk ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
zou hem gelijk kicken, 1 keer biten is al teveel | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
wie weet online shop waar je backpacks kan kopen? | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 24-04-2006 @ 15:18 Ik denk dat hij beter zijn dikke multies bewaard voor zijn wat zwaardere battles. @Arihasj: In een battle tegen Unexplained en nog iemand bijna zijn hele verse. Niet bijna, maar helemaal. Alle punchlines heeft ie gebeten, en dan rijmende fillers erbij gemaakt ![]() ABCthug kwam voor abc best goed, maar om die mc-disser zou ik me niet zorgen maken rr00bbiiee, die kan je makkelijk aan. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 24-04-2006 @ 15:59 wie weet online shop waar je backpacks kan kopen? bever zwerfsport ding? | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Hier staan wel wat sites ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 24-04-2006 @ 16:30 ABCthug kwam voor abc best goed, maar om die mc-disser zou ik me niet zorgen maken rr00bbiiee, die kan je makkelijk aan. Dankje D-on ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2006 @ 16:37:46 ] | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 24-04-2006 @ 16:31 (...) bever zwerfsport ding? ff kijken tnx ![]() | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Daar ging ik ook vanuit hoor![]() @ Robbie [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2006 @ 16:39:58 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |