Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe oké ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
@ bever zwerfsport t was niet helemaal wat ik zoek te weinig kleine tassen (zwart grijs) 20-30 Liter | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Maar ik raad je toch aan zoiets te kopen als je het op je rug hebt gehad etc. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
jep true kijk wel ff bij perry sport | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Godverdomme wat haat ik fietsenmakers gek. Hij moest mijn band plakken, heeft ie allemaal onzin ,eromheen gedaan. �110,- gek. Echt een teringlijer. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Wehehe het is ook best wack dat je een fokkin fietsenmaker nodig hetbt om je band te laten plakken.![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ghehe inderdaad ja ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
is er nog spookradio vanavond? | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 24-04-2006 @ 17:07 Wehehe het is ook best wack dat je een fokkin fietsenmaker nodig hetbt om je band te laten plakken. ![]() doe ik ook altijd maar ja ik ben een luie gast ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 24-04-2006 @ 17:06 Godverdomme wat haat ik fietsenmakers gek. Hij moest mijn band plakken, heeft ie allemaal onzin ,eromheen gedaan. �110,- gek. Echt een teringlijer. Niet betalen als je alleen om bandenplakken gevraagt hebt. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 24-04-2006 @ 17:07 Wehehe het is ook best wack dat je een fokkin fietsenmaker nodig hetbt om je band te laten plakken. ![]() Was voor mijn brommer. En betalen doe ik niet nee. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2006 @ 18:15:37 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 24-04-2006 @ 17:09 is er nog spookradio vanavond? | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=14634 ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Je bent dronken.Je weet dat je helemaal niets herrinderd de volgende dag. Dus om jezelf voor de gek te houden smeer je allemaal bloed op je handen en gaat slapen.Lachen man. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 24-04-2006 @ 15:00 hehehe Fok ik lijk wel een groupie van mx ![]() Dankje ![]() ![]() ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Booeeeeeehoeeeeeeeeeeeee. Odin zegt dat ik een zaadsnolletje ben ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Zoiets zou ik nooit zeggen! (K) ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik praat niet meer met jou. ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Kan ik je dan nu gewoon van msn verwijderen of..? ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 24-04-2006 @ 20:12 Booeeeeeehoeeeeeeeeeeeee. Odin zegt dat ik een zaadsnolletje ben ![]() ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Eigenlijk ben je maar een naar mannetje odin! | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Odin! Naar je kamer, nu meteen. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 24-04-2006 @ 20:23 Odin! Naar je kamer, nu meteen. rukkkeeeeeeee ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Beter zegt iemand tegen Odin dat ie moet kappen met zijn pm's en lompe gedrag. 16 pm's in 1 minuut... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 24-04-2006 @ 20:41 Beter zegt iemand tegen Odin dat ie moet kappen met zijn pm's en lompe gedrag. 16 pm's in 1 minuut... kssst ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Alleen met het jawoord kom je er vanaf, zucht. Mannen.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 24-04-2006 @ 20:41 Alleen met het jawoord kom je er vanaf, zucht. Mannen.. nare ervaringen gehad Relex? ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Uhhh waar wil je precies heen? ![]() | ||
![]() | ![]() |
niet echt een bepaald punt, maar je opmerking kwam nogal bijzonder over voor iemand van jouw geslacht en leeftijd zegmaar ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ja man, zeg eens wat dat mannetje heeft gedaan ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
thnx spirit, voor je vote ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 24-04-2006 @ 20:53 thnx spirit, voor je vote ![]() kuttopic is dat he? ![]() ik boycot t ook ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 24-04-2006 @ 20:53 thnx spirit, voor je vote ![]() wat? t is toch zo? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Schaapie Vormt eigen side... ![]() |
![]() | ![]() |
Relex, neem je nou mn avatar over, en durf je mij wannabe te noemen ![]() ![]() ---------------------------------------- Rico: En big brother behoort tot één van de moderne goden... V.I.P. schreef: mensen wiens naam op -ens eindigt zijn dope! Mensen die wordplay met mijn naam maken zijn zielig | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaapie schreef op 24-04-2006 @ 20:58 Relex, neem je nou mn avatar over, en durf je mij wannabe te noemen ![]() ![]() schapie, als je zo blijft bitchten op Relex wil ik wel dat je mijn naam uit je signature haalt ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 24-04-2006 @ 20:55 (...) kuttopic is dat he? ![]() ik boycot t ook ![]() ach, als ik verlies van pascool dan trek ik dat nog. Ik mag die kerel. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 24-04-2006 @ 20:47 Heey ik ben gewoon ervaren hoor... want a piece o'this? niet echt een bepaald punt, maar je opmerking kwam nogal bijzonder over voor iemand van jouw geslacht en leeftijd zegmaar ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2006 @ 21:01:28 ] | ||
![]() | ![]() |
we hebben ruzie weetje, ik ken hem in het echt, en daar wil ik het ook houden en dat vertel ik hem nu, kheb zn msn geblokt en verwijderd enzo en hij zei dat ie wat tegen me ging doen op nlhh, dus vandaar ![]() ![]() ---------------------------------------- Rico: En big brother behoort tot één van de moderne goden... V.I.P. schreef: mensen wiens naam op -ens eindigt zijn dope! Mensen die wordplay met mijn naam maken zijn zielig | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Vecht het maar uit bij het fietsenhok om half 4! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 24-04-2006 @ 21:04 Vecht het maar uit bij het fietsenhok om half 3! [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2006 @ 21:05:43 ] ---------------------------------------- Rico: En big brother behoort tot één van de moderne goden... V.I.P. schreef: mensen wiens naam op -ens eindigt zijn dope! Mensen die wordplay met mijn naam maken zijn zielig | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
rare school hebben jullie. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Jullie zijn ook niets veranderd | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
en dan maar editten heh ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
haha, maar laten we het er voorlopig maar even niet over hebben, dat verspest de sfeer een beetjuh [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-04-2006 @ 21:07:35 ] ---------------------------------------- Rico: En big brother behoort tot één van de moderne goden... V.I.P. schreef: mensen wiens naam op -ens eindigt zijn dope! Mensen die wordplay met mijn naam maken zijn zielig | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Uhm, kunnen we dit nu achterwege laten. Het boeit jullie niks, en mij eigenlijk ook niet. ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Crunx schreef op 24-04-2006 @ 21:06 Jullie zijn ook niets veranderd Nu in het duits: CRUNX! DU BIST ZURÜCK! ES IST EINEN WONDER! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ey relex, pappie, geef maar een seintje als dat schaap een ban moet he. | ||
![]() | ![]() |
maar ik heb goed nieuws: Ik mag weer oppassen, kheb ze verteld dat het perongeluk was en dat ik aan het zappen was, en ze konden niemand anders krijgen ![]() ---------------------------------------- Rico: En big brother behoort tot één van de moderne goden... V.I.P. schreef: mensen wiens naam op -ens eindigt zijn dope! Mensen die wordplay met mijn naam maken zijn zielig | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaapie schreef op 24-04-2006 @ 21:11 maar ik heb goed nieuws: Ik mag weer oppassen, kheb ze verteld dat het perongeluk was en dat ik aan het zappen was, en ze konden niemand anders krijgen ![]() zappen? pr0n? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
nu in het chinees, anders kom ik nooit meer trug![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |