Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
oja kut dan moet ik de nieuwe openen # het is geen vrijstaat, ga niet onnodig topics non stop omhoog kicken. Dat soort slap geouwehoer doe je in de kroeg toch ook niet... # topics als Hey ik ben nieuw! of Hey ik ga weg/kom terug doen we niet. Om voor te stellen is een apart topic # net als in de rest van SLP wordt het ook hier enigzins op niveau gehouden.. SLP en SC zijn geen vrijbrief om onzinnig te zijn # slowchats doen we hier alleen in de Slowchat topics. Maar hier geldt slowchat = slowchat!! Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. # topics zoals: Ik verveel me! doen we ook niet meer # hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen # hou het niveau van de topics buiten het slap geouwehoer forum normaal en post daar op de juiste plaats. voor de rest hou je je aan de normale regels, gescheld en persoonlijke bullshit tegen wie dan ook wordt verwijderd. -luie mofo- [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2006 @ 10:10:02 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
+ regels invoegen enzo![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ja geen trek an laat een mod mar doen | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ben weer wakker | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
idem ditto en moet gelijk al weer 10 kilometer fietsen ![]() ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
![]() | ![]() |
goed voor de beentjes | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik moet ook straks fietsen, en dan ga ik niks meer doen tot 4 uur snachts dan alleen maar drinken en roken en blowen en chille. zo dat je het weet, ik ben weg dus ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
anders checks mvr replay der inbox | ||
![]() | ![]() |
replay ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
@pascal, sorry schatje![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-05-2006 @ 10:09:12 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
maak nie uit meis, fijne dag vandaag, kus | ||
![]() | ![]() |
pascool nog in zwolle vanaaf? | ||
![]() | ![]() |
ja we gaan zo die kan t op | ||
![]() | ![]() |
hehe ook nog in hedon dan? | ||
![]() | ![]() |
nee dan lig ik al ergens nockie in het gras te spacen en moet iemand me naar het station dragen, en dan in 1 rechte lijn naar huis | ||
![]() | ![]() |
hehe zonde man![]() | ||
![]() | ![]() |
ej weet iemand van jullie hoelaat het begint in zwolle? | ||
![]() | ![]() |
gewoon alles bedoel of opgezwolle? ik weet dat ali b er hafl 1 is | ||
![]() | ![]() |
oja nee, ah fok it ro moet niet zeiken we gaa gewoon whehe als het nie tof is vind je me in het gras, is het tof vind je me ook in het gras, hehehe. dus tot in het gras | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
over uurtje naar vlissingen stad, hoop dat het lekker zonnig blijft. het zou in vooral zeeland slechter worden. | ||
![]() | ![]() |
ja vanavond regen en onweerbuien hopelijk niet in zwolle ![]() | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Hey hallo's. ![]() ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
hoi | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
goede morge odin, wat je jij deze dag doen ---------------------------------------- .... | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 05-05-2006 @ 10:13 nee dan lig ik al ergens nockie in het gras te spacen en moet iemand me naar het station dragen, en dan in 1 rechte lijn naar huis als ik iemand in het gras zie zeg ik wel ff hoi dan ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 05-05-2006 @ 11:27 goede morge odin, wat je jij deze dag doen Werken. :- ) En jij? ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
werken..? beter kom je hierheen ---------------------------------------- .... | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Hoezo dat? Heb je honger dan? ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja + der is gratis bier hierzo ---------------------------------------- .... | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
GRATIS BIER! ---------------------------------------- ya diggg | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
omg. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
haha ja![]() ---------------------------------------- .... | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
waar werk je LD50 ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Restaurant in Valkenburg. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Wanneer komt die Pascool of JF nou eens online.. Moet die shit hebben voor ze "logo/banner" Wie weet? ^^ ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
pascal komt vandaag niet online, over jf weet ik niet ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Ow oke, bedankt. Waarom pascal niet? Want hij wil zo nodig een "donkere website" :') ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ehehe gangster LD, shit verdient goed he.. alleen ober is gay ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Vind ik ook. Die flikkers zijn ook niet snel. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
wat is gay aan ober ik was trouwens gisteren in oberhausen ---------------------------------------- ya diggg | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Grote winkelcentrum daar... ---------------------------------------- son get wrec | ||
ja daar ging ik heen ![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Gasometer ernaast is echt kut als je hoogtevrees hebt en hem al stresst als je op een stoel moet staan die op een tafel staat. Uitwisseling met school. ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
jippie, maag eerder naar huis.. Dus kan ik straks lekker in het zonnetje gaan wegbranden. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
de tandenfee is een bitch en moet dood | ||
![]() | ![]() |
Uhu word naar dat :o Ik krijg nog geld van dr ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
pijnlijke herinneringen aan me melktanden. ---------------------------------------- son get wrec | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
wat is TROY eigenlijk? | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
film ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |