Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
niks lekkerders dan een lekker koud sappie na een lekker dagje gezelligheid en drank | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Na een lange dag de achtertuin betegelen, sollicitatiegesprekken houden, brommers maken, skaten en bier drinken is de tijd aangebroken voor mij om mijn bed op te gaan zoeken. Een goedenacht! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
allejezus wat komen 2 blunts en 12 pils hard aan op n vrijdagavond ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
fok rappers, want je weet hoe ik spit yo en fok nlhh, enige dope daar zijn mas en skitzo ![]() ![]() | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
die man weet gewon, je weet toch. | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
net weeste stappen nog even relax gezien was best dope, weltrusten ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
succes ermee ik eet me kipnuggets op en ga ook in me bed duiken ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
mmm kipnuggets daar heb ik ook wel zin in.. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ze zijn net zo chill nu ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Hooligans is een kankerlauwe film.. Fuck, dat verhal doet vrienden Echte aanreader Ik ga skape tot morge ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
kipnuggets is nog best een idee ff de fietpan aanzetten ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
argh, ik ga dan maar chips eten bij gebrek aan kipnuggets. en een beetje tv checken. Smakelijk Kipman en Brutus. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
ik krijg honger vanb jullie ik ga me gehaktbroodjes in de magnetron stoppen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
krijg ik ook altijd van die McChicken van Leyla ....die al even niet meer gespot is | ||
![]() | ![]() |
Kaya, jouw signature is dope [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2006 @ 03:06:20 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
ik weet niet wat er is maar met feestdagen zit ik altijd vroeg thuis terwijl ik normaal nu nog in de stad zit. maarjah fuck dit ben moe en shit. ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
![]() | ![]() |
Ik ben slapen luitjes Morgen weer waterskieen en proberen gezellig te zijn Hoop maar dat er bniert is ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 06-05-2006 @ 03:01 Kaya, jouw signature is dope thanks | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
word naar muss en kaya, dat odb filmpje is echt de shit.. met welk programma kan je zulke filmpjes van youtube rippen ? | ||
![]() | ![]() |
maar ik ben slapen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
haha ja w0rd! naar odb ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
MasterComposer Zwolle |
![]() | ![]() |
hehe deze is ook gruwelijk https://www.youtube.com/watch?v=BS181X4F3bw&search=odb ---------------------------------------- ik ben niet de beste er is alleen geen betere | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ja word mastercomposer (Y) | ||
![]() | ![]() |
goedemorgen weer hehe.. Puffy is good, but Wu-Tang is the Best! [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2006 @ 08:10:01 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Dat filmpje van ODB is vet man ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
zucht ik sliep pas fxcking 6 uur 10 weer wakker 1 uur weer werken tot 10 ![]() tis wel heeeeeeeeeeel verleidelijk om nu mijn telefoon te pakken en ziek te bellen. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ML75 heeft een Zaanstad Home ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 06-05-2006 @ 11:08 Dat filmpje van ODB is vet man ![]() ![]() hahha echt wel ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Biologie is machtig interessant ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: MasterComposer schreef op 06-05-2006 @ 03:31 hehe deze is ook gruwelijk https://www.youtube.com/watch?v=BS181X4F3bw&search=odb haha wat een held is het ook ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
sangg ik heb sinds gistere weer een vriendin hehehe ![]() | ||
![]() | ![]() |
wow ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ehhhhh player.. drop foto ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
doet ie vast niet ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
heeh pussyyyyyyyyyyyyyyyy lil"j laat zien dat je man bent G ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
komt er denk ik niet ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Hoe heet ze ? hoe oud is ze?? die foto's kan je zelf zoeken via cu2 ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2006 @ 12:40:32 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ik ben een echte hosselaar hehe 2 meisjes moesten daardoor huilen.. (waar ga je hyreme) haha na oke klinkt leuk mara ik vind het wel tant2 lelijk voor die meisjes toch | ||
![]() | ![]() |
euh ok man .... laat die foto nou maar zien ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Quote: LIL'J schreef op 06-05-2006 @ 12:43 hahaha ik ben een echte hosselaar hehe 2 meisjes moesten daardoor huilen.. (waar ga je hyreme) haha na oke klinkt leuk mara ik vind het wel tant2 lelijk voor die meisjes toch daz waar... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2006 @ 13:07:51 ] | ||
![]() | ![]() |
baby blue eyes...... ze heeft mooie ogen......! [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2006 @ 13:01:50 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Leuk meisje. :- ) ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=-I4vzI0zY5Q ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Devill | ![]() | ![]() |
post die foto nog een keer dan ![]() ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik wordt wakker![]() ---------------------------------------- .... | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 06-05-2006 @ 14:22 ik wordt wakker ![]() Niet echt dus. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Gekkenhuis bij voetbal, wedstrijd gestopt, dikke knokpartijen, master![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: LD50 schreef op 06-05-2006 @ 14:40 (...) Niet echt dus. hehe, niet echt dus nee, maja wageningen was dooooopeeeeee !! ![]() alleen alles na half 1 weet ik nie meer ![]() ---------------------------------------- .... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 06-05-2006 @ 14:44 Gekkenhuis bij voetbal, wedstrijd gestopt, dikke knokpartijen, master ![]() Altijd mooi is dat hé ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |