Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Wie op nlhiphop heeft er de mooiste avatar ?? Ik vind zelf die van mij natuurlijk maar wat vinden jullie ?? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ikkuh ik heb boswottels met koninginnedag ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
mwa die saaie auto ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Huussuh ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: bigsam schreef op 11-05-2006 @ 17:28 mwa die saaie auto ![]() ![]() Jij weet niet. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Swike ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
mijnes was het mooist ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 11-05-2006 @ 17:28 (...) Jij weet niet. haha blijkbaar niet ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 11-05-2006 @ 17:31 mijnes was het mooist die lassiehamster van je? | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
gasmask is de illste | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
neej man die was uit de dingo tijd mijn sephia draaitafel pic ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Fakkelend![]() |
![]() | ![]() |
Noedels heeft toch dat peukie? die | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Hehehe die ownt inderdaad ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
die is vet ja ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
mijne is de schattigste ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
mijne, cashmoneymiljonair baby (Y) | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
de mijne, ik ben een paint-kunstenaar ![]() ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
![]() | ![]() |
ofniet ofniet maar ik geef er een extra dimensie aan... welke vind je niks en moeten zwaar veranderd worden en snel !!!!! ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Die van jou moet veranderd worden, en SNEL! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
lol wist ik wel ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
mijnes is gewoon te orgineel ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Die van mij is het lekkerst! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 11-05-2006 @ 18:13 Die van mij is het lekkerst! hmm ja maar dan moet de sla er wel af en moet je mosterd kopen of kerry en die erop gooien dan is ie dodelijk ![]() ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
bananen ftw ! ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
die van mij heeft een diepere boodschap ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
![]() No doubt ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
word naar dge, die van jou is trouwens wel lelijk man | ||
chupie rspct? ![]() |
![]() | ![]() |
die van mij is dope een the master ---------------------------------------- rspct? | ||
_Frank_ Da's Logisch ![]() |
![]() | ![]() |
Die van mij... Maar da's logisch ---------------------------------------- Toch leuk, zo'n streepje Als je in m'n schoenen stond, mocht je ze eerst ff poetsen | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
mijne. dj shadow, PO! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Er is maar 1 film de beste en de daar bij hoorende avatar dus ook. | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Mijnes? ---------------------------------------- joden | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
die van finger is indd dope, die van daaronder is nogal vaak gebruikt, dus niet dope![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2006 @ 19:24:50 ] ---------------------------------------- .... | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
ik vond die van mij wel mooi... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Kan ik je geen ongelijk in geven. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
hahah ik weet het al ![]() ![]() ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-05-2006 @ 19:39:29 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
die van mij natuurlijk jullie komen geen eens in de buurt. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
nee we gaan veel verder vooral ik pimp jou ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
_Frank_, die is wel lache en mijne. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik snap die van Frank niet. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Die bounce-tieten blijven het mooist. | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 11-05-2006 @ 19:24 die van finger is indd dope, die van daaronder is nogal vaak gebruikt, dus niet dope ![]() nu dan ![]() ---------------------------------------- joden | ||
Ronny een geschiedenis zonder toekomst ![]() |
![]() | ![]() |
jongens jongens DOGGFATHER klaart nog steeds elke avater hier ![]() ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ben jij dat..? ---------------------------------------- .... | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
uiteraard ---------------------------------------- joden | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
netjes![]() ---------------------------------------- .... | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
waar doel je op ![]() ---------------------------------------- joden | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nergens op ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Ronny een geschiedenis zonder toekomst ![]() |
![]() | ![]() |
dat ik netjes ben, duh ![]() ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 ] |